Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Lurer på diverse om personlig trener

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-14, 10:18   #1
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Lurer på diverse om personlig trener

Jeg ønsker meg personlig trener, som kan hjelpe meg med kjernemuskulatur i første omgang. Hva må man regne med å betale for en slik, feks på Elexia? Ideelt sett burde jeg hatt PT en gang i uken, og trent en gang alene utenom det. Men det blir kanskej alt for dyrt?

Er ikke medlem på noe senter.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-14, 10:20   #2
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lurer på diverse om personlig trener

Elixia? Du må betale i dyre dommer. Jo flere timer du bestiller, jo billigere er det per time, men dyrt er det åkke som. Pluss at det avhenger av hvor "viktig" PT-en er. De skikkelig flinke er ofte "pros" og da tror jeg du betaler ca. 700 i timen. Med månedsavgiften på toppen blir det veldig dyrt.

Siden du ikke er medlem av senter, og kanskje ikke ønsker det, ville jeg gått for en selvstendig PT. Som min! Du bor jo ikke langt fra meg, så om du vil, kan jeg sende deg kontaktinfo på PM. Han er aldeles herlig og veldig, veldig flink.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-14, 10:21   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lurer på diverse om personlig trener

Jeg betaler en PT 600 kr pr time. Men han er tilknyttet senteret jeg trener på, og der betaler jeg jo også 500 kroner i måneden.
Vet ikke hvordan det funker med PT når man ikke er på noe senter.

Google PT og stedet du bor på, og se om det er noen uavhengige som har prislister liggende ute?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-14, 10:42   #4
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lurer på diverse om personlig trener

Jeg husker ikke prisen, jeg betaler alltid for mange mange klipp i slengen, men det er en veldig god investering. Jeg har trent med PT i litt over ett år nå, og jeg har aldri vært så sterk som nå. Jeg er også skadefri, motivert og jeg begynner å se fysiske endringer, - kroppen er rett og slett strammere.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-14, 10:42   #5
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lurer på diverse om personlig trener

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Elixia? Du må betale i dyre dommer. Jo flere timer du bestiller, jo billigere er det per time, men dyrt er det åkke som. Pluss at det avhenger av hvor "viktig" PT-en er. De skikkelig flinke er ofte "pros" og da tror jeg du betaler ca. 700 i timen. Med månedsavgiften på toppen blir det veldig dyrt.

Siden du ikke er medlem av senter, og kanskje ikke ønsker det, ville jeg gått for en selvstendig PT. Som min! Du bor jo ikke langt fra meg, så om du vil, kan jeg sende deg kontaktinfo på PM. Han er aldeles herlig og veldig, veldig flink.


Hm, månedsavgift + trenerpris. Det blir alt for dyrt, vil jeg tro. Fillern. vanker for mye sammen rikfolk som stikker innom sin PT på jevblig basis... *offentlig ansatt*

Tar gjerne imot info om din PT. Dumt at det var så lite info om priser på nettsidene.

Samtidig så vurderer jeg Elexia-medlemskap, men har aldri vært på et slikt senter før så det sitter litt langt inne. Føler meg litt dum.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-14, 10:50   #6
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lurer på diverse om personlig trener

Mens jeg vurderer å melde meg UT fra Elixia og heller spandere på meg litt flere PT-timer enn sånn bare rett før halvmaraton.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-14, 10:53   #7
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lurer på diverse om personlig trener

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Samtidig så vurderer jeg Elexia-medlemskap, men har aldri vært på et slikt senter før så det sitter litt langt inne. Føler meg litt dum.

Jeg har noen gode tips til timer og instruktører hvis du vurderer SATSElixia senteret i kommunen. Det er noen godt voksne instruktørdamer med god kompetanse. Godt over middels utdannet som folk flest her.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-14, 11:16   #8
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lurer på diverse om personlig trener

Det finnes flere og flere PT-er som jobber uavhengig av sentre, og der betaler man kun for timen, ikke for noe medlemsskap. Det man vil finne ut da er at de ofte er bittelitt lavere i pris enn de som tilhører et senter.

Ellers så er det som flere her sier, jo flere klipp man kjøper i slengen, jo billigere blir det pr. time.

Min PT holder til på et uavhengig senter, der betalte jeg nylig 18000 kroner for 30 klipp, som er 600 kroner timen, jeg har sett flere uavhengige PT-er ta ca. det samme.

Min holder forøvrig til her: www.sterktrening.no.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-14, 11:17   #9
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lurer på diverse om personlig trener

Det er jo stadig mer poppis med bootcamp rundt omkring, kan det eventuelt være et alternativ til PT? Du har jo ikke en som står og ser på akkurat deg, men det er intens trening, oftest med mye fokus på styrke og kjerne.

Og til en helt annen pris.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-14, 11:20   #10
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lurer på diverse om personlig trener

Gode innspill her!

Mitt nærmeste senter er Elexia og jeg går fordi hver dag. tenkte det kunne være praktisk. Men så ser jeg at det er et Actic senter nærme jobben også. halv pris av Elexia. Fresh er også i nærheten, men ligger litt mer klønete til mht til/fra-jobb-logistikken.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-14, 11:21   #11
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lurer på diverse om personlig trener

Jeg har lyst til å slutte på Elixia og heller begynne på bootcamp, men driver de på året rundt? Jeg mener å ha sett en oversikt over hvor jeg kan finne bootcamps en gang – finnes det en nettside eller noe med en slik oversikt?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-14, 11:24   #12
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lurer på diverse om personlig trener

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Gode innspill her!

Mitt nærmeste senter er Elexia og jeg går fordi hver dag. tenkte det kunne være praktisk. Men så ser jeg at det er et Actic senter nærme jobben også. halv pris av Elexia. Fresh er også i nærheten, men ligger litt mer klønete til mht til/fra-jobb-logistikken.

Du har også Fitness Room i nærheten (skjønner hvor du jobber ). Jeg har likt Elixia så langt, men har ikke vært der etter sammenslåingen med SATS, så vet ikke om ting har endret seg. Jeg har hatt pause i medlemsskapet siden april, og har ikke savnet det, så det er derfor jeg vurderer å kutte det ut. Men hva har du tenkt å gjøre på trening? Er du interessert i timer, ville jeg anbefalt Elixia. Skal du bare løpe og trene vekter, ville jeg valgt et av billigsentrene som Actic eller Fitness Room.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-14, 11:25   #13
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lurer på diverse om personlig trener

Disse har mange tilbud, og nesten hele året. Men som utrent ville jeg satset på pilates eller slynge før jeg begynte å bruke hele kroppen samtidig. Det må sterk kjerne til for å beskytte mage, rygg og skuldre. Leste nettopp at endel slet etter høyintensiv trening og trengte behandling.

http://www.aktivpt.no/baerum-hoevikodden.244487.no.html

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-14, 11:26   #14
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lurer på diverse om personlig trener

Løpe kan jeg i prinsippet gjøre hjemme, så gruppetimer er vel det jeg tenker på, tror jeg. Pluss litt apparatstyrke når jeg var innom. Men jeg skulle gjerne hatt litt kjernemuskulaturoppfølging.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-14, 11:28   #15
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lurer på diverse om personlig trener

Her er også Bootcamp, Divine. Hører de er knallbra fra folk jeg kjenner som går der:

http://www.aktivnorge.no/no/Aktivite...3%98YA--/-/279

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-14, 11:30   #16
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lurer på diverse om personlig trener

Snarøya er for langt hjemmefra. Høvikodden litt mer overkommelig. Hadde jeg ikke skulle tatt en operasjon (2 ukers treningsforbud), skulle jeg meldt med på den vinterperioden på Høvikodden.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-14, 12:22   #17
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lurer på diverse om personlig trener

Jeg har en venninne som går på Høvikodden og er kjempefornøyd.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-14, 12:29   #18
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.015
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lurer på diverse om personlig trener

Kanskje du skal se etter et rimeligere treningssenter? Jeg trener på et sted med mye lavere månedsavgift enn mange andre, og ut fra det jeg leser her så er også min PT noe rimeligere. Hvis du ser på nettsidene til EVO, finner du også deres PT-priser.

For meg har det absolutt vært verdt det, men jeg har ikke råd til å fortsette i det evige. Det har jeg tydelig gitt beskjed om. Jeg tipper på at jeg kutter kraftig ned etter OM neste år.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-14, 13:02   #19
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.391
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lurer på diverse om personlig trener

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg har lyst til å slutte på Elixia og heller begynne på bootcamp, men driver de på året rundt? Jeg mener å ha sett en oversikt over hvor jeg kan finne bootcamps en gang – finnes det en nettside eller noe med en slik oversikt?

Ja, mange gjør nok det. En venninne av meg går på en time hvor de ojer rundt i skogen sommer som vinter.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-14, 13:09   #20
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lurer på diverse om personlig trener

Åjada. Snø og slaps og gjørme, like blid!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no