Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Neglelakkpoll

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Har man samme neglelakkfarge på hender og føtter eller ikke?
Forskjellig neglelakkfarge på hender og føtter 16 19,05%
Samme neglelakkfarge på hender og føtter 28 33,33%
Betyr ingenting 40 47,62%
Deltakere: 84. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-06-16, 11:17   #41
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.838
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Neglelakkpoll

Jeg lakkerer aldri fingerneglene. Om sommeren har jeg alltid knallfarger på tåneglene (for tiden er det turkis det går i). Jeg synes kanskje det blir i overkant med knallfarger begge steder, men det er da uansett opp til den enkelte hva man synes er pent.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-16, 11:39   #42
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Neglelakkpoll

Tærne mine har en eller annen knæsj farge i sommerhalvåret. For tiden er de mørkegrønne.

Jeg vil egentlig ha fin neglelakk på fingerneglene også, men det blir så fort stygt at jeg har gitt opp.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-16, 11:49   #43
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Neglelakkpoll

Jeg har en knæsj korallfarge fra årets essie-kolleksjon som sitter i to uker, jeg tuller ikke. Men akkurat nå har jeg mintgrønne fingernegler.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-16, 18:05   #44
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Neglelakkpoll

Hva heter den som sitter i to uker Kanina?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-16, 00:58   #45
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.900
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Re: Neglelakkpoll

Jeg har enten samme begge steder eller knæsj på tærne og ingenting (polert)/blank på fingrene. Om jeg har lyse farger på tåneglene ser tærne mine ut som om de sitter på et blodfattig lik.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-16, 01:12   #46
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.358
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Neglelakkpoll

Har aldri samme, uten at jeg helt vet hvorfor. Liker kraftige, ofte mørkere farger på tåneglene. Nå har jeg Aruba Blue (metallisk, knall blåfarge) på tåneglene og Resort Fling (dus korall) på fingerneglene.



__________________
1997, 2001 & 2006

Sist redigert av Addison : 26-06-16 kl 18:21.
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-16, 07:51   #47
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Neglelakkpoll

Nå som jeg har begynt å bruke neglelakk litt mer, spesielt om sommeren, har jeg kommet fram til at jeg egentlig liker best å ha samme på fingre og tær. Men siden den på tærne varer mye lenger, er det ikke alltid jeg gidder å ta dem hver gang, dermed kan det bli forskjellig også. Nå har jeg en fin korallfarge på tærne, men har byttet til en svak rosa på fingrene. Tidligere i sommer hadde jeg oransje tånegler og nesten gjennomsiktig rosa på hendene. Veldig mørke farger bruker jeg ikke i det hele tatt, det er enten sterke farger i rødt/rosa/oransj/korall, eller mer nøytrale farger i rosa/beige/nude.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-16, 18:49   #48
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Neglelakkpoll

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Hva heter den som sitter i to uker Kanina?

Lounge lover!

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-16, 18:57   #49
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Neglelakkpoll

Det var en farge for meg!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-16, 20:41   #50
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.494
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Neglelakkpoll

Jeg har for tiden rødt på tærene og ikke noe på fingrene. På hendene bruker jeg nesten aldri neglelakk, men min mellomste elsker neglelakk og ville at også mamma skulle ha, og på tåneglene var jo litt gøy.

Synes det kan være litt gøy på tærene uten at jeg trenger følge opp på hendene

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-16, 22:48   #51
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.035
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Neglelakkpoll

Knæsj på tærne og dus på fingrene. Aldri motsatt.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-16, 23:47   #52
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.024
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Neglelakkpoll

Akkurat nå har jeg mørk rosa på fingre og tær. Som regel har jeg en kraftig farge på tærne og enten fransk manikyr eller en bronsefarge på fingrene. På sommeren liker jeg dog litt kraftigere farger på fingrene også. Jeg bruker neglelakk på fingre og tær hele året.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-16, 09:46   #53
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.857
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Neglelakkpoll

Jeg har blingset kraftig, og kjøpte en dus til tærne. Det ser ikke ut. Henger her for fargetips.

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-16, 10:06   #54
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.713
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Neglelakkpoll

Jeg skal i løpet av uka legge knall rosa på tåneglene. Hendene pleier jeg ikke å lakke så ofte.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no