Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvor er hunden din når du er på ferie?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-15, 11:58   #1
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.867
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor er hunden din når du er på ferie?

For eksempel når du er på sommerferie. Hva gjør du med hunden din da?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-15, 12:08   #2
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.890
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor er hunden din når du er på ferie?

Den er hos min mor, hos svigers, hos venner eller på kennel. Den hunden vi har nå har ikke vært på kennel enda, men frykter at den må til sommeren

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-15, 12:11   #3
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor er hunden din når du er på ferie?

Nå har han en fast passer i familien som gjerne har ham hvis vi er borte i en helg eller lignende.

Tidligere hadde jeg en periode jeg måtte ha ham plassert et annet sted annenhver uke pga vannskade og renovasjon, da var han på et (veldig bra) hundehotell.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-15, 12:12   #4
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.181
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor er hunden din når du er på ferie?

Tanten min som bor i Oslo hadde alltid hunden sin på Hundesetra på Elverum. Der har de kjempestor luftegård i skogen, og hunden koste seg sånn og var superhappy hver gang hun skulle dit.
De henter og bringer i Oslo også.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson

Sist redigert av frukt : 29-12-15 kl 14:04.
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-15, 12:13   #5
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor er hunden din når du er på ferie?

Den hunden vi har nå har vært hos venner av oss når vi har hatt behov for hundepass så langt. Den forrige hunden vår var på kennel/hundehotell. Han håndterte det utrolig bra, og hoppet glad ut av bilen når vi leverte han der. Og like glad var han når vi hentet han.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-15, 12:18   #6
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.867
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor er hunden din når du er på ferie?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Nå har han en fast passer i familien som gjerne har ham hvis vi er borte i en helg eller lignende.

Tidligere hadde jeg en periode jeg måtte ha ham plassert et annet sted annenhver uke pga vannskade og renovasjon, da var han på et (veldig bra) hundehotell.

Hvilket hundehotell er dette? Svigerinnen min er så utrolig skeptisk til hundehotell. (Det er hun som er oppdretteren til doggen vår.)

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-15, 12:19   #7
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor er hunden din når du er på ferie?

Foreløpig har foreldrene mine passet vår hund når vi har vært ute og reist. Hun er så liten at de mestrer henne fint og de liker å ha henne på besøk. Om sommeren er vi stort sett alltid på hytta vår på sørlandet, og der er hun selvsagt med, hun elsker å være der.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-15, 12:24   #8
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.868
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor er hunden din når du er på ferie?

Vi har riktignok ikke hund, men vi har to katter. Før vi begynte å bytte på kattepass med naboene brukte vi Standal og var veldig fornøyde med dem. De er også hundehotell.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-15, 12:24   #9
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.852
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor er hunden din når du er på ferie?

Vi sjekket grundig før vi skaffet oss voffen så svigermor passer først og fremst. Ellers har vi mannens datter som kan passe/avlaste sin farmor om det blir mange dager eller at hun ikke er i form. Ved krise kan min mamma passe etpar dager men vil ikke ha ansvaret over mange dager.

Svigermor har passet i 14 dager på sommeren når vi er i utlandet. Ellers prøver vi å dra til steder som han kan være med.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-15, 12:29   #10
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.867
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor er hunden din når du er på ferie?

Begge brødrene mine, og foreldrene mine kan passe han. Og vi har i alle fall en til som har sagt seg villig til å passe han nå og da. Jeg tror kanskje jeg kan bearbeide den ene broren til mannen også. Men jeg er ikke noe glad i å spørre folk. Det er jo selvfølgelig mitt problem.

Jeg har et ønske om å dra på ferie med hunden de første årene i alle fall.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-15, 12:57   #11
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor er hunden din når du er på ferie?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Hvilket hundehotell er dette? Svigerinnen min er så utrolig skeptisk til hundehotell. (Det er hun som er oppdretteren til doggen vår.)

Disse.

http://ghkas.no/

(Det begynner å bli noen år siden, da.)

Jeg er også skeptisk til hundehotell, men det er noen gode der ute. (Og noen helt forferdelige.)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-15, 13:59   #12
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor er hunden din når du er på ferie?

Når vi er på ferie er hunden vår hos svigers, eller så kommer mamma og bor i huset vårt sammen med hunden vår.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-15, 14:02   #13
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor er hunden din når du er på ferie?

Vi kommer til å legge opp til mest mulig ferie der hunden kan være med. Utover det har min mor sagt at hun gjerne er hundepasser. Nå er vår Junior så liten enda, så vi vet jo ikke helt hvordan det blir i praksis.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-15, 14:05   #14
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor er hunden din når du er på ferie?

Når jeg drar på ferie så er hundene mine med. Dersom jeg skal på kurs og blir borte lenge så er hundene hos mine foreldre.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-15, 14:18   #15
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor er hunden din når du er på ferie?

Hos venner eller familie. Avklarte mulighetene for hundepass før vi skaffet oss hund.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-15, 14:30   #16
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor er hunden din når du er på ferie?

På facebook har de en sidevsom heter matmor trenger en hjelpende hånd. Har ikke bruktvden selv, men kan passe vist det er noen i nærheten.

Jeg har foreldre og venner som passer frøkna mi.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-15, 14:56   #17
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor er hunden din når du er på ferie?

Da vi hadde hund var hun hos venner eller familie.
Har en bra kennel rett ved oss. Liten og de som driver elsker hunder. Der føler de seg så nært som hjemme som det er mulig tror jeg. Bikkja vår var der en natt for å se hvordan det gikk. Og da hadde hun ligger i stua med hans egne hunder, samt i sengen deres om natten. Så det er noen veldig koselige steder der ute.
Broren min har brukt samme kennel for sin hund og de har også vært veldig fornøyde med disse.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-15, 16:26   #18
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.117
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor er hunden din når du er på ferie?

Et tips til dere som tenker at hundene skal være hos "nabo/svigers" er å la hunden være der på "tilvenning" i ny og ne.

Vi hadde en hund som viste seg å være skikkelig hjemme-stue-gris så vi angret på at vi ikke lot henne være litt mer på rundgang.

Vi hadde henne på kennel en gang, men hun trivdes ikke noe særlig. Tror egentlig ikke det var noe galt med den kennelen altså, mer bikkja vår...

Ellers hadde hun en nabo som hun var glad i og som passet henne noen ganger. Svigers passet også noen ganger, men vi hadde egentlig ikke mye pass de årene vi hadde hunden - det var ikke akkurat kø for å passe bikkja, og hunden selv var ikke så happy med at vi var borte.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-15, 16:35   #19
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.867
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor er hunden din når du er på ferie?

Nå er hunden vår bare 10 mndr, men han har vært hos den ene broren min (som er oppdretter) i noen dager, og hos mamma og pappa et par ganger. Enn så lenge så er han utrolig tillitsfull, og har hatt det fint der han har vært de tre gangene det har vært aktuelt så langt. Jeg er usikker på kennel, for han er så utrolig avhengig av folk. En skikkelig kosegris.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-15, 17:21   #20
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor er hunden din når du er på ferie?

Verdens beste hundehotell.

Vår storkoser seg der, og jeg betaleren faktisk gladelig mange tusen for å være helt fri for ansvar, takknemlighetsgjeld osv. Det gir meg ro i sjela når jeg vet at han er en plass han blir tatt godt vare på og blir stelt, luftet og trent litt.

Nå skal det sies at ingen i nær familie eller vennekrets kan passe han, så vi har strengt tatt ikke valg, perifere bekjente eller naboer utgår totalt.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no