Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Pokémon Map

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-06-17, 11:09   #581
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Både jeg og eldstemann har gått litt lei.
Det er svært lite nye pokemons i området her, og jeg sleper fortsatt rundt på en dratini på tur i håp om å få en dragonite. 42 candy, lang vei igjen til 125.
Det trengs sånne små eventer innimellom, hvor det kommer mer av en type pokemon. Feks nå var det vel steinpokemon eller noe det kom mer av. Da fikk vi fanget nok Onixer til å få evolvet den. Mangler også siste evolvingen til Charmander, og den er det jo ingen av nå for tiden.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-17, 11:24   #582
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.854
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokémon Map

Det er få av klassikerne, ja. Larvitar fikk jeg derimot så voldsomt mange av i egg i starten av generasjon 2 at jeg for lengst har evolvet hele rekka.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-17, 11:27   #583
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.449
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Onix er jeg laaaangt unna å evolve. Har bare møtt på 2-3 stk tilfeldig, og ikke hatt anledning til å oppsøke nest når e har vært der. Hvordan har dere fått nok?

Timar er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-06-17, 11:38   #584
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Onix er jeg laaaangt unna å evolve. Har bare møtt på 2-3 stk tilfeldig, og ikke hatt anledning til å oppsøke nest når e har vært der. Hvordan har dere fått nok?

Det kom en god del nå for et par uker siden. Og så brukte jeg ananas på alle fangstene, så da gikk det litt kjappere.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-17, 12:48   #585
Linella
Erfaren
 
Linella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Innlegg: 843
Linella er litt kulLinella er litt kul
Standard

Sv: Pokémon Map

Etter stein-eventet fikk jeg nok til å evolve både Onix, Geodude (hadde Graveler, men ikke Golem), Omanyte og Kabuto. Siden det samtidig var 4x buddycandy fikk jeg også evolvet Chansey (gikk fra 0 til 55 candy på en uke - gikk mye på tur!).
Nå ryktes det jo at det blir et fire and ice event om en ukes tid, så da håper jeg å få nok til å evolve til Charizard i løpet av det eventet.

Linella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-17, 13:59   #586
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.854
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokémon Map

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Onix er jeg laaaangt unna å evolve. Har bare møtt på 2-3 stk tilfeldig, og ikke hatt anledning til å oppsøke nest når e har vært der. Hvordan har dere fått nok?

Jeg jobber like ved slottsparken, og der spawner enkeltfigurer i en toukersperiode. Onix hadde sin storhetstid der en gang i høst, og da kunne jeg glatt fange 5-8 om dagen bare ved å gå gjennom parken til og fra jobb. Har altså vært grundig lei av Onix veldig lenge.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-17, 15:02   #587
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Jeg har fått sikkert tre stk i egg.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-17, 12:32   #588
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Nå er det jo et nytt event i gang med mange flere ild og is pokemon. Så nå har jeg endelig fått samlet nok Charmanders til en Charizard.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-17, 12:43   #589
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.923
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokémon Map

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Nå er det jo et nytt event i gang med mange flere ild og is pokemon. Så nå har jeg endelig fått samlet nok Charmanders til en Charizard.

Den fikk jeg også nå. Også går det litt fortere oppover med XP når det er ekstra XP for litt forskjellig nå når en fanger pokemon. Fikk gått noen egg i går også, for det er det også ekstra XP for nå.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-17, 12:47   #590
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.436
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Pokémon Map

Ryktene sier at alle gymmer blir tatt ned i dag - da skal det rulles ut ny funksjonalitet i dem. Spent på hva det blir...

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-17, 14:00   #591
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.544
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pokémon Map

FAKTA sier at de tas ned i dag for "remodeling" ja. Spent på hva det innebærer og når de kommer opp igjen.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-06-17, 17:44   #592
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pokémon Map

Mye spenstig... Gruppe-kamper og så vil man kunne spinne på de, sånn som man gjør på Pokestops også.

__________________
I think I have OCD. Obsessive Conure Disorder.
Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-17, 10:51   #593
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Jeg har ikke helt skjønt hvordan de nye gym'ene funker jeg.
Jeg ser at man kan spinne.
Man kan kjempe mot de pokemonene som ligger inne og "ta over gymmen" som før, men så kommer dette egget/kjempen inn i bildet som jeg ikke helt har skjønt hvordan det henger sammen. Noen som har satt seg inn i det?

Ellers så fanget jeg en Dragonite i går, så nå er jeg happy-snappy.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-17, 11:11   #594
Linella
Erfaren
 
Linella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Innlegg: 843
Linella er litt kulLinella er litt kul
Standard

Sv: Pokémon Map

De som har gymmen beholder den mens et raid pågår. Ingen kan sette inn i eller ta over en gym den timen et raid pågår. Egget viser at et raid snart kommer (teller ned fra to timer). Rød egg er level 1 eller 2 raid boss = du kan klare å ta bossen alene. Gult egg er level 3 eller 4 = man må være flere for å klare å ta ut bossen. Nedkjemper du raid boss får du en sjanse til å fange ham, (i lavere CP, men relativt bra + rimelig bra IV). Du får spesielle items som premie etter å ha gjennomført raid, og et raid gir også 3000 i XP.
Jeg fikk Muk i går (endelig) etter å ha gjennomført et raid, og på mandag fikk jeg Croconaw. Quilavaen jeg fikk etter raid hadde 100% IV, de andre har vært noe lavere, ned til under 80.

Og forresten; du får 1 coin per 10 minutter du forsvarer (altså har Pokemon i) en gym, men maks 50 coins per dag. Coinsene leveres automatisk når Pokemonen returneres til deg fra gymmen.

Linella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-17, 11:12   #595
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.449
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Frøkna og jeg deltok i vårt første Raid i går. Møtte opp da etter viste seg og sloss på vanlig vis. Vi måtte prøve flere ganger, men det fikk vi tydeligvis lov til, så lenge det var i samme gymmen.

Disse eggene varsler at det kommer et Raid. Antall hoder under egget sier noe om vanskelighetsgraden. Er det flere enn to hoder må man være flere for å klare å slå ut raid bossen. De kuleste er nok i de vanskeligste eggene. Vi sloss mot en boss med to hoder i går, det var en Muk på, 12000 CP. Vi fanget den etterpå, da hadde den CP på rundt 1500. Vi fikk også ekstra items.

Jeg tror dette blir bra. Særlig siden jeg aldri skjønte hvordan gymmer funket før.

Timar er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-06-17, 14:11   #596
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.003
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Pokémon Map

Vi har kjempet i flere gymmer. Fått fylt opp med noen pokemon jeg ikke hadde.
Husk å heale de som ikke har fullt hjerte på gymmen som hører ditt lag til da.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-17, 15:23   #597
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.923
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokémon Map

Jeg skjønner ingenting lenger av gymmer.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-17, 21:52   #598
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.544
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pokémon Map

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Vi har kjempet i flere gymmer. Fått fylt opp med noen pokemon jeg ikke hadde.
Husk å heale de som ikke har fullt hjerte på gymmen som hører ditt lag til da.

Eller helst ikke alltid....

Jeg har min sterkeste (jepp, en feil fra guttungen som ikke hadde skjønt hva jeg prøvde å forklare) sittende i en gym i 6 døgn and counting.... Jeg får 50 coins når den kommer tilbake. om det ikke kommer en til samme dag, den som har sittet i 3 døgn 100 meter unna den første f.eks. Jeg hadde fått 50 coins om den kom hjem på kvelden den dagen han satte den inn også... og i mellomtidne får jeg ikke brukt den til å sloss med andre steder.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-08-17, 09:36   #599
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.003
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Pokémon Map

Er det Kangaskhan i Frognerparken?

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-17, 10:01   #600
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pokémon Map

Kangaskhan flytter på seg. Der jeg har sett den oftest er på strekka fra Kontraskjæret til Nobel-senteret.

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no