Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Utendørs tørkestativ - nyttig?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-05-17, 12:33   #1
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv
 
Cauchy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 1.713
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Utendørs tørkestativ - nyttig?

Jeg har et tørkestativ i hagen som ikke er særlig pent. Jeg vurderer å fjerne det, men er litt redd for å angre. Vi tørker aldri klær utendørs, litt fordi vi ikke har vane for det, og litt fordi mannen er pollenallergiker.

Hva ville du gjort, fjernet eller beholdt? Har du tørkestativ som du bruker?

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 12:39   #2
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utendørs tørkestativ - nyttig?

Vi fjernet vårt for noen år tilbake. Jeg savner det sånn ca. to ganger i året, for tre av husets fire medlemmer er pollenallergikere.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 12:41   #3
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.382
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utendørs tørkestativ - nyttig?

Jeg har ikke hjemme og savner det ikke. Jeg har på hytten og der bruker jeg det mye, tross pollenallergi.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 12:46   #4
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.965
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Utendørs tørkestativ - nyttig?

Jeg elsket å tørke (særlig sengetøy) på tørkestativ i solen. Synes sengetøyet ble gull av det.

Så ble en i huset pollenallergiker, vi installerte balansert ventilasjon i huset og stativet fjernet. Savner det innimellom.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 12:51   #5
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utendørs tørkestativ - nyttig?

Jeg har et, men det er sammenleggbart og kan fjernes. Brukes dann og vann, mest til lufting av soveposer.
Har gresspollenallergikere i huset, så tørker ikke hva som helst der om jeg bruker det til tørking. Dessuten står det på en teit plass, så jeg glemmer det jo. Og det straffer seg jo fort på denne kanten av landet.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 13:00   #6
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Utendørs tørkestativ - nyttig?

Me tok vekk vårt. Ikkje er det fint, ikkje hadde det blitt brukt, og me trengte den plassen me hadde i den vesle hagen vår.


Eg veit eg er sær, men eg synes ikkje klær som har tørka ute luktar særleg godt. Det er ein eim av våt hund. Synes eg. Men dersom me har mykje klesvask, og tørkekapasiteten i kjellaren er sprengt, så setter eg ut stativ med klær.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 13:05   #7
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.160
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Utendørs tørkestativ - nyttig?

Hadde fjernet det hvis det aldri ble brukt.

Da jeg bodde i England tørket jeg stort sett alltid vasken ute. Men der var det jo steike varmt, og lange perioder med sol, så det ble tørt på null komma niks. Det er jo sjelden sånne tilstander her til lands.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson

Sist redigert av frukt : 16-05-17 kl 13:14.
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 13:12   #8
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.006
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Utendørs tørkestativ - nyttig?

Jeg flytter sammenleggbare tørkestativ ut dersom jeg har behov for å tørke noe utendørs.

På hytta (ved sjøen) har jeg hengt et tørkestativ på gjerdet til våte strandhåndklær og badetøy (sånn trekkspillsak som er veldig vanlig i "syden"), orker ikke å dra alt det fuktige inn i hytta (fullt av sand er det også).

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 13:23   #9
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.391
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Utendørs tørkestativ - nyttig?

Der sa du noe, Robyn. Jeg skal sannelig flytte tørkestativet jeg har hjemme ned på hytta, der vil det bli brukt til badehåndkler.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 13:45   #10
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.377
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Utendørs tørkestativ - nyttig?

Opprinnelig lagt inn av Cauchy, her.

er litt redd for å angre. Vi tørker aldri klær utendørs

Hvorfor i all verden skulle du angret på noe sånt? Det kommer aldri til å skje at du tenker "søren, nå skulle jeg jammen hatt det tørkestativet ute, altså!" så lenge du aldri bruker det til vanlig.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 13:47   #11
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Utendørs tørkestativ - nyttig?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Hvorfor i all verden skulle du angret på noe sånt? Det kommer aldri til å skje at du tenker "søren, nå skulle jeg jammen hatt det tørkestativet ute, altså!" så lenge du aldri bruker det til vanlig.

Enig. Og du kjøper eit sammenleggbart tørkestativ som du kan sette ut ved behov.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 14:34   #12
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.377
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utendørs tørkestativ - nyttig?

Om man ikke bruker det, så er det jo ingen vits i å ha det. Jeg tørker mye klær ute når det er varmt nok til det, så jeg hadde vurdert annerledes.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 14:37   #13
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.993
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Utendørs tørkestativ - nyttig?

Jeg skulle gjerne hatt tørkestativ ute, men med to pollenallergikere er det liten vits.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 14:43   #14
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Utendørs tørkestativ - nyttig?

Jeg elsker mitt, men om du ikke bruker det, hvorfor skulle du savne det.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 16:38   #15
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utendørs tørkestativ - nyttig?

Jeg sluttet å savne mitt da jeg fikk tørkeskap i hus.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 18:18   #16
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.052
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Utendørs tørkestativ - nyttig?

Hvis du aldri bruker det, tror jeg neppe du kommer til å savne det.

Vi har et sammenleggbart som tidvis settes på luftebalkongen utenfor soverommet, men vi har pollenallergi hele gjengen, så det begrenser seg litt. Selv om jeg elsker lukten av klær som er tørket utendørs.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 19:02   #17
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.348
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Utendørs tørkestativ - nyttig?

Har tørkeplass under deler av verandaen og elsker det.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 20:18   #18
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv
 
Cauchy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 1.713
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Utendørs tørkestativ - nyttig?

Den hender jo man forstår nytten av ting når et nytt behov oppstår, men ut fra svarene her høres det ut som det er litt hipp som happ. Jeg tror det ryker.

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 20:29   #19
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utendørs tørkestativ - nyttig?

Hvordan i alle dager kan tøy tørket ute lukte våt hund?

Vi har tørkesnorer ute, og jeg bruker de mye om sommeren når det er sol og vind.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 20:39   #20
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.226
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Utendørs tørkestativ - nyttig?

Vi har ikke og savner det aldri. Veldig sjelden så hender det at jeg setter ut et stativ eller henger tøy på kleshenger ute, men færre en 1 gang per år.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no