Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Shopping i New York

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-05-17, 12:30   #1
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.828
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Shopping i New York

5 døgn på Manhattan. Hvor liker dere å shoppe? Hva kjøper dere? Noe rimelig, sært, fint eller noen gøye butikker dere kan anbefale?

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-17, 12:40   #2
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Shopping i New York

Centry21, Macy's, Footlocker, Levis store Times square.

Jeg kjøper joggesko, vanlige sko, jeans, vesker og topper, selskapskjoler. Jeg kjøper ca alt jeg har i klesskapet i USA, handler 1 gang i året. Dollaren er på vei ned, men enda høy fra bunnåret 2012, da var den på kr 5.50.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-17, 13:45   #3
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.558
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shopping i New York

Det spørs jo litt på hva du liker og hva du er ute etter. Med sønnen min er det stas å dra på Nintendo-butikken og Lego-butikken ved Rockefeller.

På Fifth Av, fra sånn ca 45th street og oppover, pleier jeg å dra innom Ann Taylor (rimelige jobbklær), Oakley Shop (alle klærne til mannen handles her ), FAO Scwartz (men den er kanskje stengt nå?), Uggs, American Girl (hvis du har barn i dukkelekealder), Saks Fifth Av om du skal ha noe litt mer pricy klær eller sko eller veske, men andre siden av gata hvis du skal ha de veldig mye mer pricy tingene.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-17, 13:48   #4
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.558
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shopping i New York

Men sånn generelt synes jeg CVS er den viktigste butikken å gå innom. Jeg kjøper med meg shampo og balsam, fibertabletter, melatonin, forkjølelsesmedisiner, graviditetstester (nuvel, ferdig med det nå) Halloween-candy i november, julestæsj i desember, påskegodteri i mars ...

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-17, 13:57   #5
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shopping i New York

Jeg er også veldig glad i treningsklærne fra LuLuLemon - fantastisk kvalitet.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-17, 14:19   #6
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shopping i New York

Eg anbefale shopping i Soho. Roligare, fine butikkar og rett og slett hyggelegare å vandre rundt i enn rundt TS.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-17, 14:32   #7
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Shopping i New York

Jeg bruker også faktisk mest tid på Publix, Target, Walgreens og CVS. De to første finner du ikke i NY. Men de har mye spennende mat!

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>

Sist redigert av Fløyel : 23-05-17 kl 14:55.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-17, 15:45   #8
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shopping i New York

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Eg anbefale shopping i Soho. Roligare, fine butikkar og rett og slett hyggelegare å vandre rundt i enn rundt TS.

Det er helt sant

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-17, 17:39   #9
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.687
Blogginnlegg: 35
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shopping i New York

Christmas Cottage på 8. Avenue er et must for meg. Jeg kjøper alltid en ny dekorasjon til barna mine når jeg er der, de er så fine og det er så artig å ta dem med hjem.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-17, 18:06   #10
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Shopping i New York

Banana Republic, The Limited og Ann Taylor for klær.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-17, 23:21   #11
Reiselyst
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Jan 2017
Innlegg: 33
Reiselyst har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Shopping i New York

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg bruker også faktisk mest tid på Publix, Target, Walgreens og CVS. De to første finner du ikke i NY. Men de har mye spennende mat!

Godt å høre jeg ikke er den eneste som bruker tid i matbutikker i USA. Hamstrer blant annet Jambalaya Rice:-)

Ellers vil jeg foreslå en tur ut til Jersey Gardens - stort outlet senter som ligger ikke så langt fra Newark flyplassen.

Reiselyst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-17, 16:14   #12
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shopping i New York

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg bruker også faktisk mest tid på Publix, Target, Walgreens og CVS. De to første finner du ikke i NY. Men de har mye spennende mat!

Joda, det ligger bl.a en Target i Tribeca, nederst på Manhattan, ved World Trade Center, og i Brooklyn, rett ved Barclays center. T-banen til Atlantic Terminal, bare et par stopp fra Manhattan. Ligger en i Fulton Street, Brooklyn også. Så det er mange i New York.

Publix lurer jeg på om bare er i sør?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-17, 16:26   #13
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Shopping i New York

Har ikke sett Publix i nord, nei.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-17, 18:07   #14
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.385
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Shopping i New York

Jeg liker å handle i småbutikker i Soho/West village/East village for ikke å snakke om Williamsburg, sistnevnte mer alternativt og mye bra vintage. Jeg liker å kjøpe litt mer spennende, spesielle ting enten det nå er klær eller interiør når jeg er på reiser. I tillegg er jeg innom Saks 5th Avenue eller tilsvarende hvis jeg er på jakt etter noe dyrt og fint.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-17, 18:51   #15
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shopping i New York

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Eg anbefale shopping i Soho. Roligare, fine butikkar og rett og slett hyggelegare å vandre rundt i enn rundt TS.



Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg bruker også faktisk mest tid på Publix, Target, Walgreens og CVS. De to første finner du ikke i NY. Men de har mye spennende mat!

Ikke glem Whole Foods!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-17, 18:57   #16
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shopping i New York

Og Trader Joes!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no