Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva strømmer du nå? #5

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-22, 20:44   #161
Bonzai
Superaktiv
 
Bonzai sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 306
Bonzai er litt kulBonzai er litt kul
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Murder in Provence på Viaplay, cozy crime med nydelige omgivelser.

Bonzai er ikke aktiv  
Gammel 20-11-22, 21:57   #162
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.870
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Opprinnelig lagt inn av Bonzai, her.

Murder in Provence på Viaplay, cozy crime med nydelige omgivelser.

Den tror jeg at jeg skal prøve meg på. Cozy crime høres bra ut.

Anne C er aktiv nå  
Gammel 20-11-22, 22:15   #163
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.745
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Jeg har sett Signora Volpe på Britbox, cozy crème i Italia. Synes den var litt kjedelig egentlig. Kun 3 episoder på 1,5 time..

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 23-11-22, 21:46   #164
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.449
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

DU MÅ SE KALIFAT! Sorry for ropestemme, men den er helt fantastisk!

Det funket på meg med ropestemme. Kjempebra serie. Takk for tips

liefje er ikke aktiv  
Gammel 24-11-22, 22:37   #165
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.793
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Jeg har glemt at jeg skulle se The Crown (høres ut her som det er like greit), så jeg begynte på White lotus. Ganske hysteriske greier, men moro også. Gleder meg ellers på ny sesong av Dead to me.

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv  
Gammel 24-11-22, 22:58   #166
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.870
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

DU MÅ SE KALIFAT! Sorry for ropestemme, men den er helt fantastisk!

Jeg så den forrige uke. Utrolig bra!

Anne C er aktiv nå  
Gammel 24-11-22, 23:10   #167
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.477
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Begynte på 1899 nå i kveld. Ser lovlig ut!

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå  
Gammel 25-11-22, 10:25   #168
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.563
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Det funket på meg med ropestemme. Kjempebra serie. Takk for tips


Så bra! Den er bare SÅ bra, at ropestemme må til noen ganger.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv  
Gammel 25-11-22, 10:26   #169
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Jeg ser Det perfekte kuppet etter en anbefaling her inne. Jeg ler meg ihjel, men mannen synes ikke den er morsom.

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 25-11-22, 10:31   #170
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.745
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Mannen og jeg har begynt på siste sesong av Good girls på Netflix ( jada, henger etter).
Ser The Crown på nytt er nå på s3,snart 4.
Diverse julefilmer alene og med barn. Idag har jrg sykt barn hjemme så vi ser Christmas at the misteltoe farm på Netflix. Jeg får vondt i hodet av den filmen ..

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 25-11-22, 10:32   #171
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.044
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Jeg og ungdommen ser Wednesday på Netflix.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå  
Gammel 25-11-22, 10:42   #172
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.319
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Jeg anbefaler egentlig alle å se «Last: Jøder» på NRK. Den er svært godt lagd, og i morgen er det åtti år siden Donau reiste fra Oslohavna.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 26-11-22, 00:10   #173
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.745
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Ikveld har jeg sett tidenes dårligste julefilm ( så dårlig at jeg hverken nevner tittel eller hvor).
Også begynt på Holding på Britbox av Graham Norton, visstnok komedie, men ikke trukket på smilebåndet en gang.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 26-11-22, 00:17   #174
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.870
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Jeg hopper hit og dit nå, klarer ikke å bestemme meg for hva jeg har lyst til å se på. Prøver meg på Dead to me og ser hvordan det forholdet ender.

Anne C er aktiv nå  
Gammel 26-11-22, 00:41   #175
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Ikveld har jeg sett tidenes dårligste julefilm ( så dårlig at jeg hverken nevner tittel eller hvor).
.

Den kan umulig være dårligere enn de jeg så på TV6 i fjor da jeg var alene hjemme. Skulle gjerne sagt hva de heter, men husker det ikke. En av dem handlet om en som skulle gifte seg med en prins i et fiktivt land som jeg heller ikke husker hva het, jeg husker ikke engang hva plotet var

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 26-11-22, 00:46   #176
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Googlet: Prinsessen og dobbeltgjengeren. Og det er visst på Netflix også.

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 26-11-22, 00:48   #177
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.745
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Den kan umulig være dårligere enn de jeg så på TV6 i fjor da jeg var alene hjemme. Skulle gjerne sagt hva de heter, men husker det ikke. En av dem handlet om en som skulle gifte seg med en prins i et fiktivt land som jeg heller ikke husker hva het, jeg husker ikke engang hva plotet var

Haha, den tror jeg at jeg så uten å huske så mye mer.
Mannen og jeg er enige om at de har delvis felles plott, mann og kvinne møtes = krangel. Møtes senere = jeg elsker deg = Vi gifter oss = film ferdig.
Sleng på liten by, en absolutt partener har ikke vært der årevis. Evt. en av partnere i familie med nissen..

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13

Sist redigert av Millen : 26-11-22 kl 10:42.
Millen er ikke aktiv  
Gammel 26-11-22, 00:55   #178
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.920
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Julefilmer ...

Vedlagte bilder
Filtype: jpg jul.jpg (14,8 KB, 26 visninger)
amylin er ikke aktiv  
Gammel 26-11-22, 06:54   #179
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.023
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Da kommer jeg med enda en avbefaling for julefilm. Spirited med Ryan Reynolds og Will Ferrell på Apple TV+. Kjedelig musikal. Jeg skjønner ikke hvorfor man måtte lage musikal med to som folk som ikke har stemmer til det.

«Disenchanted» på Disney+ var heller ikke bra, men kom betydelig bedre ut av det.


Sist redigert av C3PO : 26-11-22 kl 18:13.
C3PO er ikke aktiv  
Gammel 26-11-22, 12:46   #180
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg ser Det perfekte kuppet etter en anbefaling her inne. Jeg ler meg ihjel, men mannen synes ikke den er morsom.

Jeg elsket den! Damer på 60 som raner bank og er ellers rimelig woke. «Slik kan jeg ikke maskere meg, jeg ser mørkhudet ut, vi kan jo ikke bidra til stigmaet mot ikke-etniske svensker!»

Pepper Lemon er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no