Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Anbefal gode kafeer i Oslo

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-02-24, 11:55   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.401
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Anbefal gode kafeer i Oslo

Vi er åpne for alt. Utgangspunktet er lørdagslunsjer og det er stort pluss for behagelige stoler/sofaer og god espresso. Vi ønsker oss litt utvalg å spise og gjerne med litt alternativ som ikke er alt for usunt.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-24, 12:01   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal gode kafeer i Oslo

Akkurat nå anbefaler jeg Jimmy's på Grünerløkka til det aller meste. Jeg har spist lunsj der, og har dratt tilbake for middag flere ganger etterpå. Kanskje ikke superbehagelige stoler, men det er noen sofaplasser også (mener jeg).

Jeg blir jo sjarmert av at eieren går rundt og småskravler med alle som vil prate.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-24, 12:10   #3
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.359
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal gode kafeer i Oslo

Jeg liker godt Grains på Majorstua for lørdagslunsj. De har galettes (franske pannekaker med salt fyll ) og crêpes, påsmurt brød/baguetter i ulike varianter og alskens kaker og søtbakst. Vin og øl har de også.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-24, 12:50   #4
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal gode kafeer i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Addison, her.

Jeg liker godt Grains på Majorstua for lørdagslunsj. De har galettes (franske pannekaker med salt fyll ) og crêpes, påsmurt brød/baguetter i ulike varianter og alskens kaker og søtbakst. Vin og øl har de også.

Men ikke behagelige stoler.

Kafeer med gode stoler/sofaer synes jeg er vanskelig å finne. Men om lunsj på restaurant kan være et alternativ så synes jeg Frenchie ved Frognerparken er bra.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-24, 17:24   #5
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.758
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal gode kafeer i Oslo

Litt usikker på stolene, men jeg var en tur på Tullins cafe i fjor høst sammen med gutta i høst etter en tur på historisk museum. Jeg var der veldig ofte da jeg jobbet i Oslo, og tok med gutta primært for å vise dem deres mors gamle vannhull, men det var veldig hyggelig der fremdeles og maten var god.

https://tullins.no/

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-24, 07:41   #6
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.023
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal gode kafeer i Oslo

Takket denne tråden dro jeg på Grains i går med mannen, så dukket datteren opp. Jeg fortalte dem om dere da vi byttet til er større bord - men med dårligere stoler. Galettene vaa gode, men det tok 30 minutter å få dem.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no