Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Kan noen hjelpe meg?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-02-08, 19:50   #21
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan noen hjelpe meg?

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Jordmor mener at jeg må inn å få intravenøs næring nå, hun mener at det ikke er forsvarlig å la meg gå slik som dette lengre. *sukk*

Jeg føler med deg! Og jeg er helt enig med jordmoren din! Lytt til henne! Jeg hadde det også slik særlig gjennom siste svangerskapet. Jeg ble lagt inn og fikk intravenøs næring og fødselen ble satt igang i uke 36 for da syntes lege og jordmor at det var nok slit.

Problemet mitt var at jeg i "kvalme perioder" kom inn i en ond sirkel. Jo mindre jeg klarte å spise, jo mer kvalm ble jeg og til slutt kastet jeg opp uasett hva jeg puttet i meg. Så når det gjelder matvarer har jeg ingen gode råd.

Intravenøs næring og noen helt rolige dager på sykehuset tror jeg kan være det som skal til for å komme seg litt ovenpå igjen.

Får du nok hvile ellers forresten? Jeg ble alltid dårligere når jeg var sliten.

Lykke til!!!

noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 19:53   #22
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan noen hjelpe meg?

Jeg drikker vann med presset sitronsaft. Maten må være veldig mager og det går i fruktsalat med litt yoghurt naturell, havregryn i rismelk (tilsatt kalsium!) og salater.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 20:01   #23
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan noen hjelpe meg?

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Hvis du får tilbud eller anbefalinger om å legges inn i noe tid for oppvæsking, så ta imot tilbudet.
Kvalmen kan være et symptom på dehydrering også den altså. Selv om du har hatt den hele svangerskapet, så kan den NÅ være et tegn på det.
Tegn på dehydrering

  • Kvalme
  • Svimmelhet
  • Hodepine
  • Konsentrasjonsvansker
  • Dårlig hukommelse
  • Mørk farge på urinen
  • Slapphet
  • Svetter mye
  • Muskelkramper

Oi jeg har jo alle disse symptomene.
Kanskje jeg må bøye meg i støvet å høre på jordmoren min!
Tusen takk!

Opprinnelig lagt inn av Cascaye, her.

Har du prøvd love hearts mot halsbrannen?

Jepp!

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 20:03   #24
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan noen hjelpe meg?

Opprinnelig lagt inn av Embs, her.

Jeg føler med deg! Og jeg er helt enig med jordmoren din! Lytt til henne! Jeg hadde det også slik særlig gjennom siste svangerskapet. Jeg ble lagt inn og fikk intravenøs næring og fødselen ble satt igang i uke 36 for da syntes lege og jordmor at det var nok slit.

Problemet mitt var at jeg i "kvalme perioder" kom inn i en ond sirkel. Jo mindre jeg klarte å spise, jo mer kvalm ble jeg og til slutt kastet jeg opp uasett hva jeg puttet i meg. Så når det gjelder matvarer har jeg ingen gode råd.

Intravenøs næring og noen helt rolige dager på sykehuset tror jeg kan være det som skal til for å komme seg litt ovenpå igjen.

Får du nok hvile ellers forresten? Jeg ble alltid dårligere når jeg var sliten.

Lykke til!!!

Det blir nok inn et par timer og så ut igjen, jeg takler ikke å ligge på sykehuset etter den behandlingen jeg fikk da jeg var innlagt i januar.

Jeg får en god del hvile ja, orker jo ikke å gjøre noen ting, så det kommer naturlig.

Takk for råd!

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no