Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Fortell meg at det går fint å vaske mannens Ipod Nano?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-10, 17:50   #1
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Fortell meg at det går fint å vaske mannens Ipod Nano?

Jeg har vært så snill å vaske mannens treningstøy i dag, som jeg hentet på jobben hans og tok med hjem i våt og svett tilstand. Jeg vet jo at han trener med musikk, men å tenke på å sjekke lommer før jeg setter på maskinen var visst vanskelig.

Den er selvsagt død.

Og det må jeg regne med at den fortsetter å være - ikke sant...? Eller? *håpe*

(Har jeg nevnt at han skal på to julebord i dag og jeg er hjemme med sure barn?)

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 17:51   #2
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg at det går fint å vaske mannens Ipod Nano?

En ipod touch tåler ikke 2 sekunder i vann. *erfart*

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 17:55   #3
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fortell meg at det går fint å vaske mannens Ipod Nano?

Men en Nano da? En nano?

*optimist*

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 17:56   #4
Kahlan
Bør lage seg en tittel selv
 
Kahlan sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.300
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Sv: Fortell meg at det går fint å vaske mannens Ipod Nano?

Den har nok avgått med døden, tenker han lærer å ta ut Ipoden av treningstøyet sitt fra nå av

__________________
Kahlan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 17:57   #5
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg at det går fint å vaske mannens Ipod Nano?

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Men en Nano da? En nano?

*optimist*

En nano har ikke touchscreen da. Det kan gjøre den mer robust kanskje? Hos oss levde nemlig innmaten, men touchfunksjonen daua.

Jeg tror nok nanoen er død også, men gi den nå litt tid til tørk.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 17:59   #6
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fortell meg at det går fint å vaske mannens Ipod Nano?

Opprinnelig lagt inn av Kahlan, her.

Den har nok avgått med døden, tenker han lærer å ta ut Ipoden av treningstøyet sitt fra nå av


Ja, men det var jo ikke lagt til vask. Pleier å tas ut her hjemme, men jeg hentet det på jobben. Så jeg kan ikke skylde på ham, synes jeg...

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 18:02   #7
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg at det går fint å vaske mannens Ipod Nano?

Kan du skylde på andre? Hvis ikke - Stakkars deg.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 18:35   #8
Hulda
Bør lage seg en tittel selv
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.823
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fortell meg at det går fint å vaske mannens Ipod Nano?

Lat som om du ikke har sett treningstøyet hans. Jaffal ikke vasket det.

__________________
Firebarnsmor.
Hulda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 18:37   #9
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fortell meg at det går fint å vaske mannens Ipod Nano?

Du kan håpe på mirakler, noen ganger virker ting etter noen dagers tørk.

Hvis ikke: Kjøp ny så fort som mulig og fortreng hele greia.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 18:45   #10
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg at det går fint å vaske mannens Ipod Nano?

La den ligge aldeles avskrudd i en uke. Og da mener jeg uten å bare-skru-den-på-litt-for-å-se. Deretter prøver du å skru den på, eventuelt å lade den skikkelig, resette den og sku den på. Hvis den fortsatt er død, kan du bruke den som bokmerke eller resirkulere den som skrap.

Sjansen for at det skal fungere er helt minimal, men det er verdt et forsøk.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 18:47   #11
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fortell meg at det går fint å vaske mannens Ipod Nano?

Nå Vet du hva du kan kjøpe til han til jul!

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 18:53   #12
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fortell meg at det går fint å vaske mannens Ipod Nano?

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Nå Vet du hva du kan kjøpe til han til jul!

Kjøp en helt lik til jul. Når han sier at han allerede har en så svarer du bare "nei". :file:

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 18:58   #13
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg at det går fint å vaske mannens Ipod Nano?

Kondolerer.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 19:37   #14
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fortell meg at det går fint å vaske mannens Ipod Nano?

Hehe, mye bra forslag her. Han bruker den mange gange ri uken, så det ville raskt blitt oppdaget. Han er på julebord, så jeg vurderte å ikke si det i kveld for å ikke ødelegge evt humør. Så kom ejg på at sjansen for enda verre humør definitivt var til stede hvis han fikk vite det i morgen - med vondt i hodet.

Så jeg har angitt meg selv og stått frem som angrende synder. Han sa det var helt greit, det er slikt som skjer og han skal kjøpe seg en ny. Jippi!

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-10, 13:33   #15
Elastica
Aktiv
 
Elastica sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 103
Elastica er litt kul
Standard

Sv: Fortell meg at det går fint å vaske mannens Ipod Nano?

Men det ble ren, da. Ble den ikke?

Elastica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-10, 15:06   #16
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fortell meg at det går fint å vaske mannens Ipod Nano?

Ja, veldig ren og pen ble den. Heller ren og pen enn lyd...?

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-10, 15:13   #17
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg at det går fint å vaske mannens Ipod Nano?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Kan du skylde på andre? Hvis ikke - Stakkars deg.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-10, 15:31   #18
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fortell meg at det går fint å vaske mannens Ipod Nano?

Men har du prøvd å få den i gang igjen?

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-11, 20:54   #19
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fortell meg at det går fint å vaske mannens Ipod Nano?

Ja, uten hell. Nå er den far far away.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-11, 15:07   #20
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg at det går fint å vaske mannens Ipod Nano?

Åh, jeg vasket en Nano som fungerte utmerket etterpå også. Husker ikke hvor lang tid jeg ventet før jeg skrudde den på igjen, da.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no