Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Sommerkjoletråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-06-12, 20:17   #61
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sommerkjoletråden

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

25 % på en del kjoler hos Boden nå

Sammen med Nessie, for jeg har nok sommerkjoler nå. Høstkolleksjonen derimot.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 21:20   #62
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sommerkjoletråden

Når får dere brukt disse sommerkjolene? Jeg elsker å være ute, og derfor føler jeg at jeg må kle godt på meg. Langbukser og fleecejakke blir mest brukt her. Men skulle gjerne brukt vakre kjoler.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 22:06   #63
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerkjoletråden

Som regel så er det jo endel fint vær i løpet av sommeren. Da er jeg ute, og bruker mye kjole. Og selvfølgelig når vi er på ferie i varmere land.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 22:10   #64
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerkjoletråden

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Når får dere brukt disse sommerkjolene? Jeg elsker å være ute, og derfor føler jeg at jeg må kle godt på meg. Langbukser og fleecejakke blir mest brukt her. Men skulle gjerne brukt vakre kjoler.

Det er nok enda en grunn til at jeg har få svært sommerlige kjoler (skjønt bukser bruker jeg knapt, da). Den jeg har bilde av over her, f.eks., bruker jeg gjerne med en grønn genser under. Ellers er det jo ikke noe problem å bruke de fleste slags sommerkjoler på jobb for oss kontorrotter. Det går jo an å bruke strømpebukse og cardigan til på kjøligere dager.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"

Sist redigert av Bluen : 15-06-12 kl 08:04.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 22:18   #65
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommerkjoletråden

Herremin så mange fine kjoler! Jeg og vil ha.
Føler meg bare ikke så sommerkjolefin for tiden.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-12, 05:44   #66
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerkjoletråden

Denne fra Indiska likte jeg.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-12, 08:45   #67
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sommerkjoletråden

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Når får dere brukt disse sommerkjolene? Jeg elsker å være ute, og derfor føler jeg at jeg må kle godt på meg. Langbukser og fleecejakke blir mest brukt her. Men skulle gjerne brukt vakre kjoler.

Jeg kjøpte også en tynn grønn ull cardigan, det hjelper. Må heller ikke bruke åpne sko. Jeg jobber også inne i varmen. Har en tynn fleece i skapet i tilfelle.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-12, 08:45   #68
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommerkjoletråden

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Ellers er det jo ikke noe problem å bruke de fleste slags sommerkjoler på jobb for oss kontorrotter. Det går jo an å bruke strømpebukse og cardigan til på kjøligere dager.

På kontoret her jeg jobber er det iskaldt på sommeren og kun kaldt på vinteren. Det er noe feil med airconditionen og de får ikke noe dreis på det. Tempen er egentlig grei men det er så hardt trykk så det blåser iskaldt!! Så det er sjelden jeg kaster cardiganèn. Ellers så bruker jeg ulltrøye under... *pingle*

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-12, 08:58   #69
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerkjoletråden

Jeg kan dessverre ikke bruke så veldig sommerfine kjoler på jobben min, det blir ett hakk for casual, dessverre, bortsett fra på fredager. Men hva er oddsen for at det skal smelle til med varmt vær på en fredag....

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-12, 09:03   #70
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerkjoletråden

Pepperberry har alt i alt vært skuffende både som netthandel og butikk. Boden er jo helt geniale på at de har skikkelige mål på hvert eneste plagg, at de har R,L og nå også Petite på en del plagg. (Endelig sjans til å kunne ha lang kjole? De fleste maxikjoler er jo lenger enn meg).

Pepperberry varierer voldsomt i størrelse, jeg kjøpte i fjor tre-fire kjoler i ganske samme størrelse. Den ene var så trang over puppene, at man ikke skulle tro den var kjøpt i en butikk som nettopp skulle lage klær for puppedamer. Den andre var så romslig over puppene at i det jeg måtte selge den i det jeg gikk ned en cup-str. Den tredje passer, men det er fordi den er stretch.

Jeg har vært fornøyd med hvert eneste Bodenplagg jeg har bestilt, de bruker gode materialer og fine farger og mønstre.

Sommerkjole i Bergen er jo strengt tatt en selvmotsigelse, men jeg bruker gjerne cardigan, noen ganger strømpebukse. Airconditionen hos oss er også litt spesiell innimellom.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-12, 09:10   #71
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerkjoletråden

Jeg har på sommerkjole i dag. Med strømpebukse, kardigan og røde sko. Her er det ikke sommervær og folk som insisterer på å ha åpne vinduer dagen lang slik at luftanlegget går bananas. Jeg fryser omtrent ihjel enkelte dager og er drittlei av den tykke ulljakka jeg har hengende og stadig må ta på.

I år har jeg bare kjøpt en ny sommerkjole. Denne fra Esprit:

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-12, 09:11   #72
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommerkjoletråden

Hva koster det i frakt/toll/mva å kjøpe en kjole eller to i samme sending fra Boden? Er det utifra hva varen(e) koster?
Får jeg egen regning fra Posten i Norge også?

Jeg kjøpte etpar ting fra Lisen for etpar år siden og betalte ganske mye i gebyrer, ca 500,-
Lurer på om jeg skal slå til og kjøpe etpar kjoler fra Boden..

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-12, 09:14   #73
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerkjoletråden

Formelen er omtrent slik:
PRIS minus 15 % VAT = + 25 % mva = + frakt = SUM

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers

Sist redigert av Harriet Vane : 15-06-12 kl 10:19. Årsak: rettet
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-12, 09:51   #74
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerkjoletråden

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Formelen er omtrent slik:
PRIS minus 15 % VAT = + 25 % toll = + frakt = SUM

25 % mva. Så kan det bli toll hvis varene er produsert utenfor EU. Pluss tollgebyr, som er ca. 100 for vareverdi under 1000, ca 200 for vareverdi over 1000.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-12, 10:00   #75
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sommerkjoletråden

Kan jeg få det med teskje?

Hvis jeg bestiller varer fra Boden for 130 £, hvor mye koster det totalt?

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-12, 10:05   #76
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerkjoletråden

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

25 % mva. Så kan det bli toll hvis varene er produsert utenfor EU. Pluss tollgebyr, som er ca. 100 for vareverdi under 1000, ca 200 for vareverdi over 1000.

Ikke når du skal trekke fra, vel? Hvis VAT er 25% så må du trekke fra 20%.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-12, 10:06   #77
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.007
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sommerkjoletråden

Nesten 1500,- hvis jeg ikke regnet helt gæli.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-12, 10:12   #78
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerkjoletråden

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ikke når du skal trekke fra, vel? Hvis VAT er 25% så må du trekke fra 20%.

Men jeg mente den norske mva'en, den skal legges til. Harriet skrev 25 % toll, det er 25 % mva.

Engelsk VAT er vel 17 %, så å trekke fra 15 blir ikke så galt.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-12, 10:20   #79
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerkjoletråden

Så formelen blir omtrent slik?

Pris - VAT + Mva + frakt + toll = SUM?

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-12, 10:38   #80
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerkjoletråden

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Men jeg mente den norske mva'en, den skal legges til. Harriet skrev 25 % toll, det er 25 % mva.

Engelsk VAT er vel 17 %, så å trekke fra 15 blir ikke så galt.

Ah,. Jeg burde visst at du ikke surret med prosentregning.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no