Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #14

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-01-23, 10:12   #461
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14

Mannen min er forkjøla og bestemte seg for å sove på sofaen slik at han ikke ødela natta for oss begge. Jeg hørte ham snorke gjennom veggen, men det var mye mindre plagsomt enn hvis han hadde ligget centimetre unna.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå  
Gammel 17-01-23, 10:42   #462
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14

Jeg er hjemme alene på jobb. Ikke at jeg har noe i mot Helten , men det er deilig å jobbe helt i fred av og til. I hodet mitt surrer "Snøen laver ned" eller hva den heter. Jeg ser ut over skjermen og snøen laver ned i store, våte flak.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 17-01-23, 19:18   #463
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.558
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14

Gutten i kassa på den lokale Rema'n. En skikkelig gladguttt med verdens største smil!
Istad så kjøpte jeg med tulipaner, så tar han de opp og sier: Wow, du er heldig! Så ser han på mannen min og sier: Hva har du gjort for no' gæli nå, da??

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv  
Gammel 18-01-23, 00:26   #464
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14

Vi er hjemme igjen!! Etter en uke på Ullevål er vi hjemme igjen. Med en svært oppegående sønn. Livet ass

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 18-01-23, 06:13   #465
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.560
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14

Hurra, Floksa!

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 18-01-23, 08:54   #466
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.601
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14

Så godt, Floksa!

Jeg hadde en litt tung start på dagen i dag, men møtte en venninne tilfeldig på vei til jobb. Det gjorde dagen mye bedre å få følge et stykke!

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv  
Gammel 18-01-23, 09:27   #467
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.560
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14

Jeg hadde en rolig morgen sammen med ungene. Før jeg gikk på jobb. Er utrolig takknemlig for å ha mulighet til begge deler.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 18-01-23, 10:06   #468
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.997
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14

I går ble jeg glad over at eldste kunne informere om at hun var blitt invitert med på kjøpesentertur av et par av jentene i klassen. Alle tre-fire driver med konkurranseidrett, og har treninger alle dager, men de hadde visst til felles at de hadde treningsfri tirsdag.

Nå klarte trener å sette inn ekstratrening for troppen i går, så denne gangen gikk det ikke, men det virker i hvert fall som om det begynner å løsne litt for henne sosialt, og det er deilig siden hun har slitt masse siden hun begynte på ungdomsskolen.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er aktiv nå  
Gammel 18-01-23, 10:09   #469
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14

Så godt å være ønsket Nera, selv om det ikke passet denne gangen.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå  
Gammel 18-01-23, 15:44   #470
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14

Lahlum på øret på veg til jobb.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv  
Gammel 18-01-23, 19:23   #471
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14

At jeg og 17-åringen greide å finne henne finsko til ballet, på første og beste skobutikk. Hun har ikke vært i besittelse av finsko siden hun var brudepike da hun var ni år (og da hadde hun dem på kun inne i kirka, resten av dagen gikk hun barfot, og de ble aldri brukt siden). Så det er nærmest for et mirakel å regne.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå  
Gammel 18-01-23, 21:45   #472
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14

Jeg fikk sånne søte vibber av historien din My.

Vi hadde styremøte i Utmarkslaget i kveld. Det fine er at vi alle hadde gjort tingene våre og at vi ikke tråkker i beina til hverandre og vi fungerer så godt sammen. Nå har alle oppgaver til neste møte, og datoen er allerede avtalt.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 19-01-23, 07:59   #473
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14

Jeg har bursdag i dag, og fikk oppmerksomhet på (i?) sengen! Stekt egg, muffins, te, fin gave, koselig kort, ballonger, klemmer og sang.
Jeg elsker bursdag!

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv  
Gammel 19-01-23, 08:51   #474
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14

Man blir jo litt imponert over den norske velferdsstaten.

Knerten har brukket og operert benet, og er nå avhengig av rullestol. Han får rullestol. Skolen tilrettelegger i massevis. Det kommer en taxi og henter ham om morgenen og kjører ham hjem om ettermiddagen. Vi foreldre får velferdspermisjon og hjemmekontor slik at vi får ham til og fra taxien. Det er så bra når slikt fungerer.

Naboen vår er fra Pakistan og fortalte at han pådro seg en tilsvarende skade da han var på knertens alder. Han lå 2,5 måneder i senga si uten stimuli av noe slag.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå  
Gammel 19-01-23, 10:02   #475
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.911
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14

Gratulerer med dagen, Pasta!

I går markerte vår lille kjernefamilie at yngste har bodd hos oss i 10 år (kom da han var 6)! Det ble en så fin kveld, med middag på restaurant og deling av gode minner fra de siste 10 årene. I det hele tatt en god og varm stemning.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv  
Gammel 20-01-23, 12:34   #476
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.033
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14

Eg fekk sjekke inn på hotellet klokka 12, så no har eg fått dusja og kan gjere meg klar til ein lang, sosial dag med eit knippe damer frå heimbygda.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv  
Gammel 20-01-23, 12:35   #477
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14

Sol!

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 20-01-23, 12:41   #478
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14

Sov lenge, nydelig vær, godt timet togkrise så det ble hjemmekontor, flinke samarbeidspartnere på jobb som gjør det de skal, stille hus, fyr i peisen og freddan.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv  
Gammel 20-01-23, 18:10   #479
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.724
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14

Fredag, sol og lyst da jeg dro hjem fra jobb ved 16 tiden. Nå vin. Skikkelig god Fredag!


Gratulerer til Pasta med gårsdagen og til Eia og minste med 10-års jubileum.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå  
Gammel 20-01-23, 18:21   #480
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.560
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14

12-åringen min som er så flink og snill, og hjelper meg med å hente lillesøsteren i barnehagen når jeg ikke skal gjøre noe som er fysisk anstrengende pga. for stort vekttap på for kort tid. Å ha 10 års aldersforskjell på ungene var smartere enn jeg trodde på forhånd. /

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no