Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

- Kutt ut frokosten!

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-02-08, 12:41   #1
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

- Kutt ut frokosten!

Som førstesak på dagbladet.no finner vi nå følgende:

Opprinnelig lagt inn av dagbladet.no

- Kutt ut frokosten! Det er bare tull at frokosten er nødvendig for å sette i gang dagens forbrenning, hevder ernæringsprofessor.

Saken retter seg særlig mot overvektige (med den kjekke overskriften "- Fete bør droppe frokost" ), men jeg synes den er interessant på generelt grunnlag. Dere som vet mye om kosthold og er opptatt av å leve sunt: Er dere enige i påstanden fra professoren, eller anser dere frokosten som et viktig måltid?

Jeg må innrømme at jeg har hatt tro på at det er viktig med en solid og variert frokost - både for å få mer energi og for å få i gang forbrenningen. Kanskje må jeg tro om igjen?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-08, 12:46   #2
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: - Kutt ut frokosten!

Eg har ikkje tru på at det er nødvendig å ete ein stor frukost, men næring tilsvarande eit glas juice og eit knekkebrød eller to bør ein absolutt få i seg. Men eg forstår at det ikkje vert anbefalt ein stor og variert frukost. Ein kjem jo raskt opp i halve dagsbehovet av kaloriar då.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-08, 12:48   #3
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: - Kutt ut frokosten!

Jeg merker uendelig stor forskjell i forbrenningen dersom jeg kutter frokost. Med frokost: sulten til lunsj og sunn sultfølelse til måltidene utover dagen. Uten frokost: ikke egentlig sulten, bare ullen og uvel. Ikke tydelig sultfølelse resten av dagen.

Men det er kanskje bare jeg som er sær da, i følge denne professoren.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-08, 12:49   #4
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: - Kutt ut frokosten!

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Men det er kanskje bare jeg som er sær da, i følge denne professoren.

Du er i så fall ikke alene.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-08, 12:50   #5
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: - Kutt ut frokosten!

Jeg hater dagbladet kjenner jeg. Den overskriften er så grusom at journalisten burde hatt mer juling enn mat.

Jeg hørte dette for noen uker siden i et eller annet medium, men jeg stoler nok mer på at en matbit på morgenen er viktig for å sparke i gang forbrenningen og for å få litt energi. Jeg er avhengig av frokost selv, og kan ikke fordra å gå sulten på morgenen/formiddagen. Frokosten trenger ikke være stor, men noe med næring bør man få i seg. For meg er det utenkelig å droppe frokosten. Da får jeg heller bare bli feit. :trassig:

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-08, 12:59   #6
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: - Kutt ut frokosten!

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg hater dagbladet kjenner jeg. Den overskriften er så grusom at journalisten burde hatt mer juling enn mat.

Jeg hørte dette for noen uker siden i et eller annet medium, men jeg stoler nok mer på at en matbit på morgenen er viktig for å sparke i gang forbrenningen og for å få litt energi. Jeg er avhengig av frokost selv, og kan ikke fordra å gå sulten på morgenen/formiddagen. Frokosten trenger ikke være stor, men noe med næring bør man få i seg. For meg er det utenkelig å droppe frokosten. Da får jeg heller bare bli feit. :trassig:

Jeg også Men jeg forstod det ikke som at denne fyren mente at alle burde droppe frokosten. Men at mennesker som ikke var sultne til frokost, og kanskje særlig de som var overvektige, kunne droppe frokost uten dårlig samvittighet, og i stedet spise når de var sultne?

Og han understrekte vel at unger uansett burde ha frokost?

Jeg kjenner at jeg bare blir mer og mer sikker på at man skal ta alt det ekspertene sier med en god del klyper salt, for ikke blir de enige seg i mellom, og endre mening gjør de støtt og stadig også .

Kan de ikke bare si det som det er da? Ingenting, ikke en gang vann, er sunt i store mengder. Måtehold er tingen . Spise lite og ofte og når man er sulten. Være snill og grei, og ellers kan man gjøre som man vil .

Og Dagbladet? Vel, det er jo en tabloisavis.....

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-08, 13:02   #7
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: - Kutt ut frokosten!

Kalorimessig så kunne det kanskje vært gunstig, men om man ikke vil ha blodsukker som SKRIIIIIKER etter usunnheter i 11-12tiden så bør man spise frokost.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-08, 13:02   #8
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: - Kutt ut frokosten!

Jeg leste ikke artikkelen.

Bare overskriften.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-08, 13:04   #9
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: - Kutt ut frokosten!

Jeg lurer på om det kanskje kan være sånn at hvis man absolutt ikke orker mat om morgene, så bør man ikke tvinge seg til det? Kropper pleier jo å gi sånn noenlunde beskjed om hva de trenger?

Jeg orker ikke spise når jeg er dødstrøtt. Eller, da orker jeg bare søtsaker. Så hvis jeg må stå opp grytidlig og skynde meg ut av huset er det best å bare begynne dagen med litt frukt eller noe. Og så heller spise en tidlig lunsj. Det tror jeg passer MIN kropp.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-08, 13:06   #10
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: - Kutt ut frokosten!

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Jeg merker uendelig stor forskjell i forbrenningen dersom jeg kutter frokost. Med frokost: sulten til lunsj og sunn sultfølelse til måltidene utover dagen. Uten frokost: ikke egentlig sulten, bare ullen og uvel. Ikke tydelig sultfølelse resten av dagen.

Men det er kanskje bare jeg som er sær da, i følge denne professoren.

For ikke å snakke om hodepinen som kommer snikende. Vel og merke bare når jeg er på skolen. Klarer rett og slett ikke å fokusere på noe viktig på tom mage.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-08, 13:14   #11
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: - Kutt ut frokosten!

Jeg kan ikke skjønne at det kan være sunt for noen å droppe frokosten.
Om man er barn, voksen, tykk eller tynn, så har man gjerne behov for et stabilt blodsukker gjennom dagen?

For meg er i hvertfall frokosten veldig viktig. Uten frokost (og da snakker jeg om et måltid som spises rett etter jeg ahr stått opp) får jeg vanskeligheter med å konsentrere meg, og hodepine.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-08, 13:18   #12
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: - Kutt ut frokosten!

Men, Kirsebær, noen av oss fungerer annerledes, og trenger at kroppen er "fyrt opp" før den er klar for mat.

Du er morgenfugl, er du ikke? Sammenheng?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-08, 13:22   #13
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: - Kutt ut frokosten!

Jeg tror også at det er store forskjeller i hvor raskt blodsukkeret synker og øker, og hvordan man reagerer på det også. Noen tåler jo ikke å gå en eneste time for lenge uten å spise, og er avhengige av regelmessige måltider gjennom hele dagen. Jeg kan godt gå i timesvis uten mat og uten at jeg reagerer nevneverdig. Jeg blir verken aggresiv, slapp eller grinete før jeg plutselig blir akuttkvalm og uvel uten forvarsel.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-08, 13:23   #14
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: - Kutt ut frokosten!

Jeg må ha frokost av hensyn til omgivelsene. Jeg blir sur og gretten med lavt blodsukker.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-08, 13:24   #15
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: - Kutt ut frokosten!

Jeg er ingen morgenfugl, og brekker meg av tanken på mat om morgenen. Egentlig blir jeg veldig sjelden ordentlig sulten. (Bortsett fra når jeg registrerer alle disse bilagene som er kvitteringer for mat på jobb.)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-08, 13:26   #16
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: - Kutt ut frokosten!

Så at jeg ikke spiser før kl 11 gjør ikke noe? For det om vi ståropp kl7?
drikker jo vann og jus i mellomtiden men spiser ofte ikke før snoopy legger seg.
Pga at jeg er ikke sulten før.

Og jeg er feeeeet,tykk,kjukk,feit,tjukkebolla

Har har en del selvironi

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-08, 13:32   #17
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: - Kutt ut frokosten!

Hadde ikke jeg spist frokost så hadde jeg besvimt innen en time eller to. Jeg blir kvalm, svimmel og det svartner foran øynene mine.

Hvis en ikke spiser mer utover dagen dersom en hopper over forkosten, så kan det vel være gunstig, rent kalorimessig. Men de fleste undersøkelser viser vel at dersom en ikke spiser frokost, så tar en det gjerne igjen utover dagen.

Tror og det er litt forskjellig fra person til person hvor fort blodsukkeret reagerer og svinger. Min kropp trenger tydeligvis at jeg spiser ofte, mens mannen ikke spiser før i 12-13-tiden hver dag.

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-08, 13:33   #18
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: - Kutt ut frokosten!

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Egentlig blir jeg veldig sjelden ordentlig sulten. (Bortsett fra når jeg registrerer alle disse bilagene som er kvitteringer for mat på jobb.)

Du også?

Det er mye julebord for tiden.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-08, 13:35   #19
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: - Kutt ut frokosten!

Hvis jeg spiser frokost (dvs. like etter jeg har stått opp tidlig, og ikke har dagens første måltid i 11-12 tiden) blir jeg sulten igjen etter en kort stund. Dersom jeg ikke spiser frokost kan jeg gå lenge før jeg blir sulten. (Vel og merke er dette utenom graviditet og ammeperiode.)

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-08, 13:40   #20
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: - Kutt ut frokosten!

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Du er morgenfugl, er du ikke? Sammenheng?

Jeg har det på samme måte som Bæret og må ha mat når jeg står opp, men kjenner nesten ingen mer utpregede B-mennesker enn meg sjøl.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no