Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva servere kollega i kveld kl.20

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-02-08, 16:22   #1
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Hva servere kollega i kveld kl.20

Jeg får barselbesøk og aner ikke hva jeg skal servere. Bør holde meg unna løk for lillesøster ser ut til å reagere på dette. Det må også være kjapt å lage, for her skal storesøster legges, mat skal handles, lillesøster stelles osv. før besøket kommer..

Noen som har noen forslag?

Kan man på en fredagskveld servere brownies, is og kaffe/te? Eller må det være noe varmt? Hun har invitert seg selv og vi har ikke snakket om middag eller noe? Men det er kanskje best å servere noe varmt?

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 16:24   #2
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.229
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva servere kollega i kveld kl.20

Når hun kommer på barselbesok hadde jeg nok servert det samme som til andre som kom på barselbesok. Brownies og is hoeres perfekt ut. Ikke slit deg ut, og bruk energien din på familien din og ikke på entertaining!

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 16:25   #3
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva servere kollega i kveld kl.20

Da hadde jeg kjøpt ost og kjeks med druer og frukt, det er det kjappeste å ordne for deg, kjempegodt og så lenge dere ikke har pratet om middag så er da ikke det forventet. Det er jo barselbesøk. Kanskje du har litt rødvin til dette også?
Og servert Minde småsjokolader i skål ved siden av.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 16:29   #4
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva servere kollega i kveld kl.20

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Da hadde jeg kjøpt ost og kjeks med druer og frukt, det er det kjappeste å ordne for deg, kjempegodt og så lenge dere ikke har pratet om middag så er da ikke det forventet. Det er jo barselbesøk. Kanskje du har litt rødvin til dette også?
Og servert Minde småsjokolader i skål ved siden av.


Hun komme kjørende så vin utgår jo. Hmm.. kan man spise ost og kjeks UTEn vin tro? Det har jeg visst aldri gjort.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 16:29   #5
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva servere kollega i kveld kl.20

Hun har nok spist middag først, noe annet ville være rart når dere ikke har avtalt. Kaffe så seint er det vel mange som takker nei til, så jeg tror jeg ville gått for sterk og krydret te, det passer jo uansett om du skulle bestemme deg for brownies eller ost. Eller Skipaddas fantastiske havrekjeks med rosiner, de er enkle og kjappe, men akk, så gode.

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 16:31   #6
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva servere kollega i kveld kl.20

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Hun komme kjørende så vin utgår jo. Hmm.. kan man spise ost og kjeks UTEn vin tro? Det har jeg visst aldri gjort.

Det gjør jeg stadig vekk, te fungerer utmerket og sjarmerende anglofilt.

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 16:32   #7
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva servere kollega i kveld kl.20

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Hun komme kjørende så vin utgår jo. Hmm.. kan man spise ost og kjeks UTEn vin tro? Det har jeg visst aldri gjort.

Jada, det går fint, brus, te som Søster sier eller vann med sitron oppi.
Jeg hadde ihvertfall satt pris på denne serveringen, husk småsjokolader.
Jeg ser i den andre tråden at du sliter med baby og magevondt, avlys heller hele besøket hvis du er for sliten, ta hensyn til deg selv.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 16:49   #8
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva servere kollega i kveld kl.20

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Jada, det går fint, brus, te som Søster sier eller vann med sitron oppi.
Jeg hadde ihvertfall satt pris på denne serveringen, husk småsjokolader.
Jeg ser i den andre tråden at du sliter med baby og magevondt, avlys heller hele besøket hvis du er for sliten, ta hensyn til deg selv.

æsj nå hadde jeg bestemt meg for havrekjeks.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 16:54   #9
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva servere kollega i kveld kl.20

Barselsbesøk som har invitert seg selv = ingen servering

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 17:00   #10
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva servere kollega i kveld kl.20

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Barselsbesøk som har invitert seg selv = ingen servering

Barsel og barsel fru Blom. Jeg må kanskje si at babyen er 6 uker gml.
Men men. Nå handler mannen inn både ost og kjeks, og ingredienser til havrekjeks. SÅ får vi se hva jeg bestemmer meg for. Ja og sjokolade også.

:ubeslutsom:

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no