Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Noen som har et supert familiehotell i syden å anbefale?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-01-09, 17:00   #21
M&S
Erfaren
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 928
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Sv: Noen som har et supert familiehotell i syden å anbefale?

Kypros er iallefall kjempedyrt. Å spise middag ute der er jo nesten like dyrt som hjemme. Jeg og en x var der for noen år siden og brukte 14000 bare på mat i 14 dager!!
Tyrkia er veldig billig, men har vel blitt dyrere enn det var. Gran Canaria og Rhodos aner jeg ikke for der har jeg ikke vært.

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 18:36   #22
Poku
helt grønn
 
Poku sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: midt-norge
Innlegg: 58
Poku har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Noen som har et supert familiehotell i syden å anbefale?

I Kemer i tyrkia var vi, liten by, utrolig rent og pent, og vi bodde på ett lite hotell: Coupon suit and Apart het det. Men finner ikke noen bilder derfra på nett. Men det var den beste opplevelsen vi har hatt iallefall. Og det er drøssevis av hoteller i Kemer og velge i da.

__________________
Høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera, høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera, høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera = annoying sang å ha i hodet
Poku er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 18:38   #23
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har et supert familiehotell i syden å anbefale?

Datteren min har vært i Kemer 2-3 ganger. Det kan fort bli kjedelig der, det er ganske lite.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 18:43   #24
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har et supert familiehotell i syden å anbefale?

Kanariøyene er ikkje særlig billig med tanke på mat, drikke og stæsj. Me brukte 18 000 i mars og det var utan særlig shopping og ein del sponsa middagar av mine foreldre.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 18:55   #25
Poku
helt grønn
 
Poku sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: midt-norge
Innlegg: 58
Poku har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Noen som har et supert familiehotell i syden å anbefale?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Datteren min har vært i Kemer 2-3 ganger. Det kan fort bli kjedelig der, det er ganske lite.

Det var det jeg likte med plassen da, at det var ganske lite. Greit i forhold til småunger iallefall. Ikke så gøy om man er 15 kanskje

__________________
Høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera, høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera, høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera = annoying sang å ha i hodet
Poku er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 19:01   #26
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har et supert familiehotell i syden å anbefale?

Hun var vel ikke 15, akkurat. Men fra 6-7 og opp. Det var ikke så mange barn på de hotellene de var på iallfall. Vet ikke om det er sånne resorts der, eller bare enklere hoteller?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no