Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden 2022

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-22, 12:58   #461
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.530
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2022

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg vil ikke ha noe med jul å gjøre for jeg har hatt bursdag, det er om to dager. Orker ikke å høre en julesang eller noe. Jeg har alltid vært sånn. Jeg vil ikke blande jula inn i bursdagen min. Så her er det ikke et snev av jul enda.

Det skjønner jeg godt! Storebror har bursdag i begynnelsen av desember og er heldigvis vant til at det er første søndag i advent før han har bursdag, så han tåler juleting før bursdagen hans. Men jeg er veldig opptatt av at han ikke skal få bursdagspressanger pakket inn i julepapir...

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-22, 13:03   #462
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.488
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2022

Bursdagagaver i julepapir ja, det prøver vi og å unngå, samt sammenslåtte gaver. (hun får langt dyrere gave ene dagen enn andre dagen av min bror i år, fordi min niese fat noe hun bare "måtte" få som var langt over budsjett) Yngste er jo født 25.12, så JUL er det i alle fall. Men egen feiring får hun.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-11-22, 13:27   #463
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.835
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2022

Her har også storebror bursdag 1. desember og er både vant til og synes det er greit at det skjer julete ting før bursdagen. Den er heldigvis langt nok unna jul til at ingen blander julegaver og bursdagsgaver (men som Malama ville jeg også vært opptatt av å skille mellom bursdag og jul hvis dagene var nærmere). Selve dagen er uansett bare hans. Og så har lillesøster bursdag i midten av januar. Vi har sannelig sørget for dyre vintre med både julaften og to av tre barnebursdager i løpet av halvannen måned.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-22, 13:31   #464
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.488
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2022

Vi har spredd det bittelitt mer, vi har altså en bursdag 25.12 og en 22.2, så det er over 2 mnd vi har spredd jul og 2 av 3 unger....

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-11-22, 14:33   #465
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.813
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2022

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Jeg er lik deg, Veobra. Og jeg koser meg absolutt ikke med å pakke inn julegaver. Det er bare en nødvendig tidstyv. Ulempen med netthandel, er at jeg må pakke inn selv.

Nei, det er en skikkelig drittjobb som jeg er glad for å være ferdig med. Alt av gaver vil jeg, aller helst, være ferdig med før desember, sånn at de tingene jeg liker kan får stor plass.

Jeg elsker å kjøpe gaver altså, finne de rette tingene og sånn, men butikker i desember er helt grusomt!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-22, 14:47   #466
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.713
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2022

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Hva med disse til nieser.

https://feel.no/Produkt/1/47170360/Ullvott-Kaldt-Dame

De er perfekte til sønnen min, men ikke helt for sobre og forsiktige nieser.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-22, 14:49   #467
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.391
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2022

Jeg koser meg egentlig både med handlingen og innpakkingen jeg, når jeg først har greid å tenke ut hva jeg skal kjøpe. Det er jo det som er det vanskelige, og som tar lengst tid for min del. Deadline for meg er alltid helga nærmest min mors bursdag (13.des), da samles jeg og søstrene mine hos henne, og da må jeg ha klart alle gavene som skal til deres familier, til min mor og stefar, og til min far (som bor i nærheten av søstrene mine). I tillegg, selvsagt, til bursdagsgaven til mamma. I år betyr det fredag 9.desember. Bortsett fra dem er det ikke så mange jeg kjøper til. Det er selvsagt mannen og ungene (fikser ofte gave til ungene fra pappa også, som vippser meg), også er det en vennefamilie med mor, far og to tenåringsdøtre. Ja, også bruker jeg å gi en liten hilsen i form av konfekt, bakst e.l. til leieboerne (mor og tenåringsdatter).

Det er sjelden jeg opplever det som veldig stress, men det kan bli travelt fram mot den søstertreffhelga. I år har jeg trua på at jeg skal rekke det fint. Er godt i gang, har fikset julegavene til sju av elleve, og har vage planer for resten. Og bursdgasgaven til mamma er i boks.

Mannen fikser gaver til familien på hans side, inkl bursdagsgave til niese som har bursdag 3.juledag. Vi har alltid delt det slik mellom oss, og det har fungert greit. Vi kan selvsagt komme med forslag til hverandres familiemedlemmer da, hvis vi kommer på noe lurt (min oppgave er ofte å holde han i tømmene, han kan ta litt av på gavefronten og kjøpe noe alt for dyrt, bare for å bli ferdig, eller fordi det er noe han har så veldig lyst til å gi, også skjønner han ikke at han setter mottakeren i forlegenhet). Og mannen kjøper ofte en ekstragave av det mer humoristiske slaget til mine søstres ektemenn.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-22, 15:05   #468
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.052
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2022

Jeg sørger fortsatt for å pakke inn bursdagsgave til den av søstrene mine som har bursdag på lille julaften i ikke-julete papir, hun er 52.

Jeg er som vanlig seint ute, i år kraftig forverret av mye helsekrøll, men kommer nok greit i mål selv om jeg ikke har startet ennå. Vi har ikke så mange vi skal gi til, så det løser seg. Foreløpig prøver jeg å komme i gang med adventskalenderhandling. Noen må representere treigingene også! Men siden jeg innser at det er desember neste uke tenkte jeg det var greit å surre seg inn i denne tråden og få litt inspirasjon og kanskje til og med litt juleglede, som jeg har slitt litt med de siste årene etter å ha mistet begge foreldre.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-22, 15:10   #469
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.713
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2022

Jeg har også tre familiemedlemmer med julebursdag, å unngå julepapir er viktig for alle (i 50-, 60- og tenåra).

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-22, 15:14   #470
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.391
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2022

Ja, jeg pakker også gavene til mamma inn i nøytralt helårspapir uten at det har noen betydning selvsagt, mamma elsker jul, og feirer mer enn gjerne julebursdag. Da hun var barn syntes hun at hun hadde den beste bursdagen i hele verden, siden den var på Luciadagen. Og da jeg og mine søstre var barn gikk vi alltid luciatog inn til henne om morgenen, og sang luciasangen i stedet for bursdagssang.

Niese (snart) 15 er ikke så høytidelig anlagt, og ser virkelig ikke spesielt nøye på papiret, så hun kan godt få julepapir på sin bursdag tredje juledag. Men vanligvis gjør hun ikke det (like mye for å skille mellom hva som er bursdagsgave og hva som er julegave, siden alle gavene ofte sendes eller bringes samtidig). Som regel pakkes hennes inn i morsomt papir, typ guttungens gamle Star Wars bokpapir og sånt. Bursdagsgaven har også bursdagskort i konvolutt, mens julegaven har julemerkelapp festet i båndet.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-22, 16:46   #471
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.835
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2022

Man kjenner virkelig ekstra på savnet etter de som er borte i julen ja. til ingling og andre som mangler familiemedlemmer.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-22, 17:14   #472
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.842
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2022

Jeg er sur, hvorfor kan ikke nettbutikker sende beskjed om at de er utsolgt for det man bestiller? Nå har jeg ingen gave til niese likevel.
Mangler også 4 gaver til kollegaer og 1 gave til foreldrene til barnet som bor her.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-22, 17:15   #473
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.842
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2022

Neste år skal jeg pakke inn etterhvert som jeg kjøper gaver, kjedelig å pakke inn så mange på engang.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-22, 17:24   #474
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.855
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2022

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Det skjønner jeg godt! Storebror har bursdag i begynnelsen av desember og er heldigvis vant til at det er første søndag i advent før han har bursdag, så han tåler juleting før bursdagen hans. Men jeg er veldig opptatt av at han ikke skal få bursdagspressanger pakket inn i julepapir...

Bursdagsgave i julepapir er IKKE gøy, heller ikke når man blir 51 år.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-11-22, 17:47   #475
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2022

Jeg er verken glad i eller flink til å pakke inn gaver. Nå har jeg en bunke pokemon-kort som skal fordeles i 24 pakker før 1. desember. Kan hende jeg kan leie inn storesøster til å gjøre det.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-22, 19:53   #476
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.391
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2022

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Jeg er verken glad i eller flink til å pakke inn gaver. Nå har jeg en bunke pokemon-kort som skal fordeles i 24 pakker før 1. desember. Kan hende jeg kan leie inn storesøster til å gjøre det.

Kan du ikke kjøpe en sånn pakke med 24 papirposer på Nille, bokhandel, Kid, Clas Ohlsson e.l.?

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-22, 20:59   #477
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.667
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2022

Nå har eldste og jeg ledd oss gjennom Falling for Christmas på Netflix. Vi må nemlig se en teit julefilm helst hver dag.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-22, 21:22   #478
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.807
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Juletråden 2022

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Nå har eldste og jeg ledd oss gjennom Falling for Christmas på Netflix. Vi må nemlig se en teit julefilm helst hver dag.

For en herlig juleaktivitet . Jeg og 15-åringen har se siste årene sett julefilm hver lørdag. Vi begynner nå til helgen. Da er det mørkt i stuen, de som skal sitte der må følge med (mobiler forbudt), og det er sjokolade og skumnisser til.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-22, 08:54   #479
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.488
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2022

Minstemor mener at det er mer effekt av at pappa ordner klender enn at mamma gjorde det.

Altså: Jeg satt en kveld, sorterte, organiserte, talte og planla for koordinering av tre pakkekalendere, og begynte å pakke så smått og fikk opp 2-3 pakker pr kalender. Lenger kommer jeg ikke uten å vite hvor mange dager legoen dekker, fastslo jeg.

Så i går fikk jeg med mannen, det er hans bidrag til kalender hvert år, å sortere legobiter i passe porsjoner, så jeg pakket og hang opp. Derved fikk jeg opp 10 på guttungens, og derved antallet "godteri-dager" som gjenstår , og derved også hvor mange dager tusjene til eldste må dekke, så deler han opp minstemor sin lille legopakke i 6 dager og derved vet jeg hvor mange dager tusjene hennes skal dekke (for ja, hun vil ha både det broren og det søstra får, så hun får en mindre lego og færre tusjer (og barnetusjer som går av i vask)

Men da har ungen innbilt seg at dette var det pappa som hadde gjort, så det "er mer sus i pappa", ja.... Ehh, de er meg som har pakket inn og hengt opp alle de der også vennen min Men pappa hjalp til ved å sortere lego.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-11-22, 08:58   #480
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.391
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2022

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no