Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Spotify Wrapped 2022

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-12-22, 11:47   #21
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spotify Wrapped 2022

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Så spennende liste, IzziCreo, du har virkelig lyttet, du.
Kanskje jeg skal bruke dine top 3 (særlig orgelsymfonien) til å få inn noe mer klassisk å lytte til.

Ja! trenger du flere rips så er det bare å si I fra

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Haha Izzy, jeg har også Gnossienne no 1./Satie svært høyt på listen min.

Hvilepuls

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Hva ER det med Ballenciaga som sniker seg inn hos nesten alle.

Jeg må innrømme at jeg ikke vet hvem det er


Men, som flere også nevner her, så er det noe snodig med min liste også. Jeg vet jeg har f.eks. hørt mye Rachmaninovs sonate i g-moll for cello og piano, Vivaldi sin konsert i g-moll for to celli, Kodaly sin sonate for solo cello og ikke minst Aram Khatchaturian sin konsert i e-moll for cello og orkester, men disse står ikke på topp 101 Savner en god del annet også.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-12-22, 21:24   #22
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spotify Wrapped 2022

Jeg klarer ikke å få opp min?

Jeg bruker Spotify mye til korøving, så jeg regner med at det er mye Bachs h-moll-messe og gregoriansk jul på listen min.

OG litt Greta Van Fleet, røyksopp, Kate Bush, Chris Holsten (har et barnebarn på 4 som elsker å spille høy musikk i bil (de skal tidlig krøkes! ) Og "slå, hjerte slå! var favoirtten sist vi var sammen.

Men mest Bachs h-moll-messe.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-12-22, 21:29   #23
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.777
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spotify Wrapped 2022

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Jeg klarer ikke å få opp min?

Jeg bruker Spotify mye til korøving, så jeg regner med at det er mye Bachs h-moll-messe og gregoriansk jul på listen min.

OG litt Greta Van Fleet, røyksopp, Kate Bush, Chris Holsten (har et barnebarn på 4 som elsker å spille høy musikk i bil (de skal tidlig krøkes! ) Og "slå, hjerte slå! var favoirtten sist vi var sammen.

Men mest Bachs h-moll-messe.

Sønnen måtte oppdatere appen sin.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-12-22, 23:58   #24
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.560
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spotify Wrapped 2022

Min var nesten bare kaptein Sabeltann, Fantus og Albert Åberg. For et liv.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-22, 11:32   #25
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spotify Wrapped 2022

Har lyttet 93 754 minutter i år. (Mindre enn forrige år, men så har det skjedd mer i år.)

Mine topp 5 artister er: Julien Baker, Green Day, The 1975, Ed Sheehan og Prince.

Topp 5 sanger: Dream My Life Away - Tash Sultana og Josh Cashman, Song in E - Julien Baker, Seven Days of Rain - Delilah Montague, Only a Lifetime - Finnes og Faith Healer - Julien Baker.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no