Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Har du no' så bruk det opp

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-19, 19:31   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du no' så bruk det opp

Jeg har et lite opprydningsprosjekt på gang, mye fordi foreldrene mine og foreldrene til Høvdingen har det, og de dytter mye over på oss. Det er fine ting, og jeg har all mulighet til å si nei altså, men jeg greier ikke avslå emaljetallerkner fra sekstitallet og fonduebestikk i teak. Men det samler seg jo litt opp da. Gjerne fordi det er skjørte ting, og jeg er redd for at det skal gå i stykker. Men det er jo ingen vits i å ha ting stående i skapet! Så mitt høstforsett er å bruke det jeg har, og bare ta sjansen på å bruke det opp! Er dere med?

Jeg har blant annet et mokkasett i gullporselen (ja, faktisk. ) som jeg lurer på å servere gelé i. Eller sjokolademousse. Det er jo umulig å drikke kaffe av det, det blir jo kaldt med en gang. Så gelé i koppene, vaniljesaus i kaffekanna, og noe i sukkerskåla og noe i fløtemugga, kanskje? Noen idéer?

I tillegg har jeg et nyhyhydelig fruktsett med seks asjetter og et stort fat. Det er ganske skjørt i glasuren, så jeg tror jeg må servere noe på dem som ikke krever kakespade.

Har du noe du kan hente fram og bruke, enten slik det er ment eller til noe annet?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-19, 19:43   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.946
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du no' så bruk det opp

Det er ikke så enkelt det der, altså. Jeg har 6 frokosttallerkener som jeg fikk av bestefaren min da jeg flyttet for meg selv som 19-åring. Disse kom fra den fabrikken hvor han hadde jobbet, og hadde et helt eget mønster trykket på seg med bedriftens logo. Nå har jeg brukt disse i straks 25 år, hvorav de ti siste årene med vaskemaskin. Og det er bare å innse at det snart ikke er mer mønster igjen. Da jeg fikk dem ble de tatt fra et lager som bestefar hadde i boden, men nå er besteforeldregenerasjonen borte og ingen vet om det finnes flere slike tallerkener.

Så da sitter jeg der med 6 frokosttallerkener som snart er helt hvite. De har mistet hele historien sin, men de har altså vært i bruk siden 1963. Da hadde fabrikken nemlig jubileum og fikk laget nytt service til kantina i den anledning. Så de har kanskje gjort jobben sin?

Bestefar var en pragmatiker så jeg velger å tro at han heller vil at de skal brukes opp enn å spares på. Men jeg slites litt.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-19, 20:14   #3
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.965
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du no' så bruk det opp

Jeg har et nydelig Figgjo-servise (clupea) jeg har arvet etter farmor. Bruker det på hytta, og i oppvaskmaskinen der. Bevisst valg om at heller glede meg over å bruke det, enn å være lei meg over at det muligens blir slitt.

Så har jeg fått et fruktfatsett, sort med gulldekor, som ikke blir brukt, og ikke bør komme i nærheten av noe skarpt. Det er derimot litt leit, og nå står det bare i skapet. Mulig vi bare får servere mer frukt?

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-19, 20:22   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du no' så bruk det opp

Jeg tenkte jeg kunne servere småkaker og sånn på mitt. Ting man tar med hendene. Også kan jeg heller bruke småasjettene til servering også, i stedet for noe gjestene spiser av.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-19, 20:46   #5
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.810
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du no' så bruk det opp

Vi har kongelig dansk porselen. Jeg orker ikke brruke det hvis det ikke også tas i oppvaskmaskinen. Tør jeg det?

Dessuten burde vi kvitte oss med et brunt servise i figgio. Tror noen samler på det, vi liker det ikke.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-19, 20:48   #6
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.331
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du no' så bruk det opp

Jeg fikk et flott middagsservise fra Kina av min morfar da jeg giftet meg. Det hadde han kjøpt da han seilte som kaptein på oljetanker. Det tåler neppe oppvaskmaskin, så det brukes kun til jul og noen få anledninger til. Det er alt for fint til å bare stå i skapet.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-19, 21:13   #7
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du no' så bruk det opp

Vi fikk seks håndmalte champagneglass, spesiallagd til bryllupet vårt. Det er bare vi som har slike glass, de er uerstattelige. De støver ned i et skap, for vi tør ikke bruke dem.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-19, 21:18   #8
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du no' så bruk det opp

Kom igjen, dere må bruke dem Inagh! Om ikke annet, på bryllupsdagen hvert år.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-19, 21:21   #9
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du no' så bruk det opp

Vi må egentlig det. (Vi er bare så ille dårlige på å huske bryllupsdagen. )

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-19, 21:21   #10
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du no' så bruk det opp

17. mai da.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-19, 21:26   #11
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du no' så bruk det opp

Feirer ikke 17.mai.

Ok - vi er pokker så dårlige på champagne, egentlig, så det var sånn sett en elendig bryllupsgave.

(Og jadda, de er gravert med bryllupsdato og sted for giftemålet også, så de er totalt verdiløse for alle andre enn oss. Jeg bør begynne drikke hvitvin av dem, kjenner jeg. )

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-19, 21:28   #12
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.988
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du no' så bruk det opp

Det er (nesten) ingenting som ikke blir bedre av å bli presentert på etasjefat.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-19, 21:54   #13
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.833
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du no' så bruk det opp

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg har blant annet et mokkasett i gullporselen (ja, faktisk. ) som jeg lurer på å servere gelé i. Eller sjokolademousse. Det er jo umulig å drikke kaffe av det, det blir jo kaldt med en gang. Så gelé i koppene, vaniljesaus i kaffekanna, og noe i sukkerskåla og noe i fløtemugga, kanskje? Noen idéer?


Det var en utrolig god idé. Vi har nemlig et kjempefint kaffeservise som mannens mormor og morfar fikk i bryllupsgave i 1930. Jeg elsker det (og vasker det gjerne opp for hånd de gangene det brukes, for mønsteret er jo det viktigste), men siden koppene er så små brukes de aldri. Vi bruker bare kaketallerkenene, og det er litt trist, men å bruke koppene til å servere dessert i er jo supert, så det skal jeg begynne med nå!

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-19, 22:01   #14
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du no' så bruk det opp

Ja, jeg tror alle små, kalde desserter kan funke. Gele, mousse, en bitteliten Eton mess, tilslørte bondepiker m.m. Men det må være ganske mykt, tror jeg. Porselenet er så utrolig tynt at det ikke kan være noe som krever "kraftbruk" med bestikket.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-19, 23:32   #15
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du no' så bruk det opp

Så smart! Jeg har noen nydelige mokkakopper som jeg har arvet og aldri bruker.

Har forøvrig litt sølv (ostehøvel, salatbestikk og fruktkniver) som jeg har i hverdagskuffen slik at jeg husker å bruke det daglig. Og så skal jeg bli flinkere til å bruke porsgrunnserviset vårt som vi fikk til bryllupet.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-19, 10:32   #16
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du no' så bruk det opp

Jeg har middagsservise etter besteforeldrene mine, de kjøpte det i sin forlovelsestid.
Det brukes ikke, da motivet er utenpå glasuren og det slites vekk i oppvaskmaskinen.
Men jeg har bestemt meg for å begynne å bruke det.
Kan aldri tenke meg at noen av gutta mine ønsker å arve det.
Det er service til 48 stykker, og dobbelt med serveringsfat.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-19, 10:39   #17
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du no' så bruk det opp

Ja, det hjelper jo ikke å beholde et motiv på et servise som står innelåst i et skap. Og kanskje man kan bruke det i situasjoner man orker å vaske opp for hånd?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-19, 10:59   #18
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du no' så bruk det opp

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja, det hjelper jo ikke å beholde et motiv på et servise som står innelåst i et skap. Og kanskje man kan bruke det i situasjoner man orker å vaske opp for hånd?

Vaske for hånd utgår. Når vi samler familien min blir vi ofte veldig mange, og det er faktisk det eneste serviset jeg har som jeg kan dekke på til alle med.
2 juledag er tradisjonen at jeg samler min familie på begge sider (mamma og pappa var begge gift før og hadde barn før de møttes og fikk meg)
Fra nå av skal jeg bruke det serviset. Mye bedre at det blir brukt og satt pris på en at det står i et skap.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-19, 11:49   #19
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.506
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du no' så bruk det opp

Vi bruker nå min grandtantes bryllupsgave som hverdags servise.
Nydelig porselen med gullkant.
Kanten slites langsomt bort av oppvaskmaskinen. Før vi fikk det var det finservise hos min mor og ble brukt til fest i hele min barndom. Serviset er fra tredvetallet.
Føles litt som helligbrøde. Men alternativet var faktisk husholdningsavfallet.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-19, 11:53   #20
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.672
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du no' så bruk det opp

Vi har mine foreldres bryllupsgave som dessertskåler. Det er dog fra hadeland glassverk ("Multe") - elsker de. Videre har jeg noen helt fantastiske mokkakopper som de også fikk i gave. De er og utrolig flotte - men de har endt opp med å stå som pynt mer.

__________________
Min signatur
Che er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no