Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Jeg trenger inspirasjon til tidenes påskeegg!

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-20, 13:22   #21
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.815
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg trenger inspirasjon til tidenes påskeegg!

Hårfarge, hårbleking og hva har du. Vi har hatt en runde med farging, kommer til å kjøre på med mer. Detteer ikke sånn jeg vanligvis applauderer, men nå får de holde på.

Vi har alle mulige spill og puslespill. Det beste nå er x-boksen og gode hodetelefoner.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-20, 14:55   #22
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg trenger inspirasjon til tidenes påskeegg!

Min lokale Nille har i hvert fall diiiigre påskeegg så jeg. Jeg tror jammen mine skal få litt ekstra i sine i år også. Poden har ikke vært på skole, korps eller sett venner siden 5.mars og har vært eksemplarisk hjemme i denne perioden. Eldste skriver på bachelor oppgaven sin, og har ikke vært med venner på ukesvis. De fortjener en oppmuntring ja! Jeg må ta meg en tur og se om jeg kan finne på noe gøy.

Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-20, 15:03   #23
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.163
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg trenger inspirasjon til tidenes påskeegg!

Opprinnelig lagt inn av My, her.

I år tenkte jeg at ungene skulle få ekstraordinære påskeegg med ekstra flott innhold. De har vært i karantene i over tre uker uten å treffe venner. De har fått avlyst det ene etter det andre, av ting de har gledet seg til. Konfirmasjon, fotballcuper og -kamper, sirkusforestilling, sirkusfestival, trolig 17.mai (første gang med helt ny bunad for konfirmanten, aller først i skoletoget med flaggborg og 250-årsjubilerende skole for de to yngste), påskeferie med søskenbarn, skoletur med overnatting, utenlandsreise i sommerferien, bare for å nevne noe. Og alt dette har de godtatt uten protester eller klaging, de har vært veldig greie å ha i hus uten å krangle eller furte, og har holdt humøret oppe på en imponerende måte. Så de fortjener virkelig en belønning, noe som gjør hjemmepåsken ekstra bra. Så nå trenger jeg forslag til hva eggene kan inneholde.

Godsaker selvsagt, men også andre ting. Ønsker å tilbringe minst mulig tid i butikker, selv om isolasjonen er over på søndag, så gjerne noe som kan bestilles på nett og trolig komme fram før påske. På lokalsenteret har vi ellers en Rema, en bokhandel, et apotek, Nille (frukt, der får vi kjøpt STORE egg ), Narvesen og en blomsterbutikk (har ikke oversikt over hvem som holder åpent ut over Rema). Noen som har noen geniale ideer?

Det gjør ikke noe om det koster litt, men det må få plass i et (stort) påskeegg.

Jeg vurderer å begynne å kalle meg Nille. Krysser fingrene for at ikke folk har hamstret store påskeegg!

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-20, 18:38   #24
Majka
Kometkamerat
 
Majka sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 180
Majka er litt kulMajka er litt kul
Standard

Sv: Jeg trenger inspirasjon til tidenes påskeegg!

Ungene mine hadde blitt så glade for smågodt i eggene sine. Noen som vet om det er mulig å kjøpe ferdig plukket smågodt - pakket og gjort klart uten at kunder har vært i nærheten? Fysisk butikk eller nettbutikk? Helst fra Nidar :nesten-trønder:

Majka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-20, 19:00   #25
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.815
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg trenger inspirasjon til tidenes påskeegg!

Min Meny har Anthon Bergh påskeegg, store i metall til rundt 300,- Det vil _jeg_ ha.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-20, 19:11   #26
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.359
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg trenger inspirasjon til tidenes påskeegg!

Opprinnelig lagt inn av Majka, her.

Ungene mine hadde blitt så glade for smågodt i eggene sine. Noen som vet om det er mulig å kjøpe ferdig plukket smågodt - pakket og gjort klart uten at kunder har vært i nærheten? Fysisk butikk eller nettbutikk? Helst fra Nidar :nesten-trønder:

Europris selger kun hele bokser nå.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 07:55   #27
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg trenger inspirasjon til tidenes påskeegg!

Noe å holde på med utendørs? Skateboard? Rulleskøyter? Volleyball?

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 08:04   #28
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.377
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg trenger inspirasjon til tidenes påskeegg!

Inspirert av denne tråden handlet jeg uten skam for tusenvis av kroner fra både blivakker.no og coolstuff, tenkte ikke på seg det skal få plass i et egg heller. Nå går de glipp av så mye at de skal få kose seg med ufornuftig dill som hårfarge, ansiktsmasker og en gyro-håndleddstrener, pluss mye annet vi ikke trenger.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 08:19   #29
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger inspirasjon til tidenes påskeegg!

Sukkerspinn maskin hadde vært noe til dem, men de er utsolgt for pappstruter å ha det på. Hvor kan en få tak i det da?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 08:44   #30
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg trenger inspirasjon til tidenes påskeegg!

Jeg tror Mattilsynet har sagt at smågodt er ok, så det er visstnok kommet tilbake i hyllene flere steder.

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 21:59   #31
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.359
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg trenger inspirasjon til tidenes påskeegg!

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg setter fortsatt min lit til Nille. Men har ikke vært der og sjekka om de har i år, slipper ikke ut av huset før mandag. Noen som vet?

Nille har så jeg i dag. De største koster kr 249. Det var få igjen der vi var.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 22:00   #32
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.500
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg trenger inspirasjon til tidenes påskeegg!

De hadde ganske store på europris.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 22:11   #33
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.844
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg trenger inspirasjon til tidenes påskeegg!

Store egg til halv pris på Nille her hvertfall.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 22:14   #34
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.809
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg trenger inspirasjon til tidenes påskeegg!

De hadde gigantiske egg på Obs!

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 22:17   #35
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.163
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg trenger inspirasjon til tidenes påskeegg!

Jeg får ikke gått på Nille.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 22:20   #36
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.396
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger inspirasjon til tidenes påskeegg!

Jeg får ikke gått på Europris. Men har fire Nillebutikker innenfor gangavstand. Tre i sentrum og en på lokalsenteret. Håper en av dem har store påskeegg.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 22:54   #37
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg trenger inspirasjon til tidenes påskeegg!

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg får ikke gått på Europris. Men har fire Nillebutikker innenfor gangavstand. Tre i sentrum og en på lokalsenteret. Håper en av dem har store påskeegg.


Jeg er ganske sikker på at jeg så store påskeegg på Rema også

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 23:53   #38
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.755
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger inspirasjon til tidenes påskeegg!

Vet ikke om jeg gidder å kjøpe nye egg, men har tenkt på treningsvekter av noe slag. Og noe annet egentreningsopplegg.
Guttene mine er snart 15 og 18. og er par "isbokser" fra Nidars fabrikkutsalg.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-20, 00:21   #39
P.K.
Mjau
 
P.K. sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 651
P.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg trenger inspirasjon til tidenes påskeegg!

Skummel tråd. Jeg har alt brukt altfor mye penger på påskeegg i år, og nå fikk jeg flere ideer.

P.K. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-20, 13:21   #40
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.844
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg trenger inspirasjon til tidenes påskeegg!

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Vet ikke om jeg gidder å kjøpe nye egg, men har tenkt på treningsvekter av noe slag. Og noe annet egentreningsopplegg.
Guttene mine er snart 15 og 18. og er par "isbokser" fra Nidars fabrikkutsalg.

Takk, det kan jeg jo selvsagt legge opp for det har han ønsket seg en stund.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no