Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

80-talls party

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-07-08, 18:00   #1
Maylen
På lukket avdeling
 
Maylen sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Innlegg: 1.430
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

80-talls party

I forbindelse med www.midnattsrocken.no og Europekonsert så skal vi ha ett 80tallsparty. Da jeg har hukommelse som en gullfisk, og enda værre - så trenger jeg hjelp. Inspirasjon til antrekk, hår og sminke ønskes.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-08, 18:10   #2
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 80talls party

Kreppa hår satt opp i grorudpalme.

Levis 501 med massiv oppbrett (gjerne festet med fargede binders, evt påsydd blondkant). Ekstra fin blir du hvis du gidder å sprette opp buksa i sidene og sy i stoff - helst i pastellfarge.

Klarer du å skaffe en Ballgenser, Jean Paul (den stripete) eller en hjemmestrikket mohairgenser (også pastellfarget) som du dytter oppi buksa og strammer godt med et tynt skinnbelte har du nesten stilen.

Seilersko (Docksides?) og hvite sportssokker.

Sminke: Gjerne blå maskara, rosa/blå/lilla øyeskygge (ikke vær beskjeden) og en rosa - nesten hvit leppestift.

Store dinglete øreringer i plast.

Har jeg glemt noe nå da?

Ha det gøy på fest!

__________________
Poden (2001)
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-08, 18:29   #3
Maylen
På lukket avdeling
 
Maylen sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Innlegg: 1.430
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Sv: 80-talls party

Noen som har bilder jeg kan se på?

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-08, 18:53   #4
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: 80talls party

Opprinnelig lagt inn av Beathe, her.

Kreppa hår satt opp i grorudpalme.

Levis 501 med massiv oppbrett (gjerne festet med fargede binders, evt påsydd blondkant). Ekstra fin blir du hvis du gidder å sprette opp buksa i sidene og sy i stoff - helst i pastellfarge.

Klarer du å skaffe en Ballgenser, Jean Paul (den stripete) eller en hjemmestrikket mohairgenser (også pastellfarget) som du dytter oppi buksa og strammer godt med et tynt skinnbelte har du nesten stilen.

Seilersko (Docksides?) og hvite sportssokker.


Sminke: Gjerne blå maskara, rosa/blå/lilla øyeskygge (ikke vær beskjeden) og en rosa - nesten hvit leppestift.

Store dinglete øreringer i plast.

Har jeg glemt noe nå da?

Ha det gøy på fest!


Akkurat sånn ja

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-08, 19:19   #5
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.827
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 80-talls party

Skulderputer, tversoversløyfe som matcher beltet, veska og skoene eller sokkene. Gjerne bukser med store legg foran, evt. strekkbukser eller side, vide skjørt og lange gensere over.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-08, 20:40   #6
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: 80-talls party

Du bør drikke peach canei til du kaster grundig opp, DA har det vært skikkelig 80`s party!!

Hørtes arti ut, lykke til!! (Mitt beste minne fra 80-tallet var da jeg oppdaget ACDC og banga vilt etter Dirty Deeds )

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 11:54   #7
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: 80-talls party

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Du bør drikke peach canei til du kaster grundig opp, DA har det vært skikkelig 80`s party!!

Hørtes arti ut, lykke til!! (Mitt beste minne fra 80-tallet var da jeg oppdaget ACDC og banga vilt etter Dirty Deeds )



Ellers må jeg jo bare humre hjertelig over Beathes temmelig beskrivende og treffsikre liste, du kan helt fint gå etter den og treffe blink.
Og du: Jeg har faktisk en svær, hjemmestrikket Mohairgenser i rosa og mintgrønn om du er i beit!
(Den er god og varm også - jeg brukte den sist under rocken i 2005 da Wigwam sto på scenen... )

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 15:15   #8
Maylen
På lukket avdeling
 
Maylen sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Innlegg: 1.430
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Sv: 80-talls party

Har du? Ja, det forundrer meg egentlig ikke.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 15:20   #9
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: 80-talls party

Opprinnelig lagt inn av Maylen, her.

Har du? Ja, det forundrer meg egentlig ikke.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 22:49   #10
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 80-talls party

Beathe sin liste er jo bare rett og slett 80 tallet den.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 23:00   #11
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 80-talls party

Jeg er litt redd nå, kjenner jeg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 23:15   #12
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.920
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 80-talls party

Hvis du har noen plastbinders, så kan du brette opp olabuksa og sette dem i bretten. Dessuten er det topp med skninnreimer rundt halsen eller armen. Husk å vaske håret med Jane Hellen og bruke Clynol-hårspray.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 23:16   #13
Maylen
På lukket avdeling
 
Maylen sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Innlegg: 1.430
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Sv: 80-talls party

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg er litt redd nå, kjenner jeg.

Redd?

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no