Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva slags sko er dette?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-05-08, 20:22   #1
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Hva slags sko er dette?

Venninnen min så her om dagen et par svarte sko på en dame og forelsket seg helt. Hun forsøkte å se etter et merke, men så ingenting. Det var svarte skinnsko med et slags mønster i svart. De var litt kinasko inspirert, men båndet over var sikksakk. Som en Z på en måte. Jeg har tittet på www.lillevinkelsko.no, men fant ingen som lignet der. Noen som har sett noen slike sko?

Jeg tipper de kanskje var i denne sjangeren:

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-08, 21:09   #2
Klatremus
Aktiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 144
Klatremus har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva slags sko er dette?

Kan det være Sketchers?

Klatremus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-08, 21:44   #3
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.820
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva slags sko er dette?

Denne?

......

Hvis ikke jeg husker feil så hadde en av modellene til Camper - Marit, remmer i zikzak før. Men ikke den nyeste:


Den finnes forørig ikke i svart med mønster heller nå.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-08, 21:06   #4
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags sko er dette?

Hun leter fortsatt. Hun mener de kan hente noe som Schmecker. Er det et skomerke som heter det?

Hun synes de ligner litt på Camper skoa. Kanskje det er Schechers, det ligner jo litt på Schemecker egentlig.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no