Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Jeg venter ...

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-08, 20:18   #1
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.320
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Jeg venter ...

og venter.... men nespressokaffen kommer jo aldri! Jeg vet det er jul og helligdager innimellom, men jeg bestilte kaffen og melkeskummeren 18.desember, og fikk bekreftelse 20.desember. Hadde jo håpet at det var i hus før jul, men det var den altså ikke. Ikke noe i dag heller.

Alle sier jo at de er så kjappe?

Jeg har bestilt "på døren" forresten, hvordan fungerer det?

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 20:25   #2
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.087
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg venter.........

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

og venter.... men nespressokaffen kommer jo aldri! Jeg vet det er jul og helligdager innimellom, men jeg bestilte kaffen og melkeskummeren 18.desember, og fikk bekreftelse 20.desember. Hadde jo håpet at det var i hus før jul, men det var den altså ikke. Ikke noe i dag heller.

Alle sier jo at de er så kjappe?

Jeg har bestilt "på døren" forresten, hvordan fungerer det?

Du burde hatt kaffen nå. Ring og klag, da får du sikkert noen kapsler gratis. Rett på døren, fungerer slik at posten ringer på døra di sånn ca mellom 17 og 21.
Vi fikk gave i posten fra Nespresso i dag, 24 melkesjokolader og 24 70%, sånne små munnfuller.

Benzo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 20:38   #3
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg venter ...

Ja, sånn sjokoladegave fikk jeg tidligere i høst også; hvorfor det egentlig?

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 20:39   #4
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.087
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg venter ...

Fordi vi fortjener det!

Benzo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 20:46   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg venter ...

Vi bestilte kaffeampuller den 14. desember og fikk dem den 22. Men med oss så hadde de ikke fått med seg at vi bor i et nytt postnummer (som egentlig ikke er så nytt siden vi har bodd her i snart et år). Derfor ble den levert til et postkontor på helt feil side av byen.

"Alle" skrev at de var veldig kjappe, men vi synes heller ikke det akkurat.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 20:51   #6
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg venter ...

Eller drikker litt vel mye kaffe kanskje?

Til HI: Jeg ser på min liste at jeg bestilte sent om kvelden 15.12, fikk endelig bekreftelse 17.12 og de kom på døren 18.12.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-08, 21:09   #7
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.320
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg venter ...

Jeg sendte en mail til Nespresso.com

Her er svaret:

Kjære ..............

Vi takker for din henvendelse og interesse for Nespresso Club.

Vi beklager at du ikke har mottatt din forsendelse av produkter fra Nespresso.
Standard leveringstid er 2-5 arbeidsdager, da vi garanterer at varene skal sendes fra vårt lager innen to arbeidsdager etter at bestillingen har blitt lagt inn.
Vi beklager på det sterkeste at vi ikke har klart å overholde dette ved denne ordren. Årsaken til dette er delvis stor pågang i forbindelse med jul, men dessverre også en teknisk svikt ved vårt lager.

Pakken er imidlertid nå i Postens system, og den har følgende sporingsnummer: ..........

Vi håper vi med dette har besvart ditt spørsmål om din bestilling. Videre ønsker vi deg en et riktig godt nytt år, med mange fine kaffegleder.

Sporet pakken, og den er i Trondheim nå. Får håpe den kommer på fredag!!

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 22:42   #8
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.320
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg venter ...

Jeg fikk endelig kaffen i går!

Men det tok seriøst 14 dager...... håper virkelig det ikke tar like lang tid neste gang. Det var jo helligdager innimellom her, men de sendte nok ikke pakken før. 30.12.

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 22:50   #9
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg venter ...

Det tok lang tid ja!!

Må du bestille kaffen på nettet og? Eller får du kjøpt det i butikken?

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no