Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Dere som har det så ryddig...

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-06, 21:58   #141
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dere som har det så ryddig...

Ene svigerinna mi er neatfreak til fingerspissene. De har det utrolig koselig og, selvfølgelig, ryddig hjemme hos seg.
Jeg rydder litt ekstra i krokene når hun skal komme, ja.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 22:01   #142
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.132
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har det så ryddig...

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Da er du utrolig trygg på deg selv Polyanna, om du aldri føler at du må leve opp til andre enn deg selv. Misunner deg den.

Men selv om man skulle føle at man måtte leve opp til f.eks. en flink svigerinne, så er jo ikke dette svigerinnens skyld/ansvar. Og det var vel særlig det jeg oppfattet at Polyanna sa nå - altså, at macys rydderegime ikke nødvendigvis er ment som et minstekrav til alle andre, men bare som noe hun selv trives med.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 22:03   #143
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har det så ryddig...

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Men selv om man skulle føle at man måtte leve opp til f.eks. en flink svigerinne, så er jo ikke dette svigerinnens skyld/ansvar. Og det var vel særlig det jeg oppfattet at Polyanna sa nå - altså, at macys rydderegime ikke nødvendigvis er ment som et minstekrav til alle andre, men bare som noe hun selv trives med.

Det er mulig, men når man "skryter" av sitt regime, så vi jo noen føle seg truffet. På samme måte som i bhg-debatten, der vi usikre går i forsvarsposisjon når noen kritiserer at vi begge jobber.
Men det er superflott at så mange av dere er så trygge at dere klarer å avfeie andres flotte prestasjoner med et "whatever" og klappe seg selv på skulderen. Jeg planlegger å bli sånn. Snart.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 22:05   #144
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har det så ryddig...

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Det er mulig, men når man "skryter" av sitt regime, så vi jo noen føle seg truffet.

Da må det vel i tilfelle være fordi de egentlig ønsker å ha det sånn?
For min del er jeg full av respekt for de som IKKE ønsker å ha det sånn, men trives med slik de har det.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 22:06   #145
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.141
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har det så ryddig...

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Da er du utrolig trygg på deg selv Polyanna, om du aldri føler at du må leve opp til andre enn deg selv. Misunner deg den.

Jeg er det nok ikke på alle områder - på matlaging kan jeg for eksempel fort få litt prestasjonsangst - men ryddenivå oppfatter jeg som et ganske personlig valg. Omtrent som når noen velger å sminke seg mer enn andre.

Jeg elsker å ha besøk av familien min, og rydder akkurat like lite når min superrenslige svigerinne kommer, som når min mer avslappede lillesøster kommer.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 22:11   #146
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere som har det så ryddig...

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Nikker veldig til Polyanna.
Jeg får mange kommentarer på hvor ryddig og rent jeg har det. Men det er viktig at alle gjør som de selv trives med. Jeg har ALDRI ryddet for andres del og presiserer at jeg kun gjør det for min egen del. Jeg må ha det slik for å trives. Hvis andre trives i rot, så synes jeg det er fantastisk. Hvis de greier å slappe av i skitt, så kjempeflott! Mange jeg kjenner sier at de føler de må rydde og vaske før jeg kommer på besøk. Det er HELT misforstått! Jeg gir blaffen i hvordan andre har det! Jeg legger faktisk ikke merke til det en gang. Det er ikke MITT rot, så hvorfor la det stresse meg?

Her kjenner jeg meg igjen. Jeg har et par svært gode venninner fra barndommen og de har ofte fleipa om at jeg har det så ryddig og er punktlig osv. Begge liker de å leve i litt kaos og kommer aldri presis. Vi er ekstremt forskjellige og jeg tror faktisk det er derfor vi trives så godt i sammen og ler så mye.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 22:19   #147
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.141
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har det så ryddig...

Jeg ble forresten litt inspirert av mitt eget førsteinnlegg i denne tråden i går og i dag, og har tatt en økt for å systematisere ferdig kontoret. Vi ble nemlig bare nesteferdige sist, og dermed har det stått noen umerkede esker og bokser her og der. Og når man da skal rydde bort noe så orker man jo ikke å lete frem hva som skal være i hvilken boks, og så er bunkene i gang igjen. Men nå står alle de fine boksene i pene rekker. Alle sammen merket. Og så ryddet jeg i kommoden som huser lys og servietter og den slags, og det gjorde meg absurd lykkelig. Jeg tror jeg er på vei inn i redebyggingsfasen.

Jeg klarte gudsjelov å stoppe meg selv før jeg begynte å merke kommodeskuffene (antikk, arvet sak i mørkt tre...) med den fine merkemaskinen min.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 23:42   #148
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere som har det så ryddig...

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Og så ryddet jeg i kommoden som huser lys og servietter og den slags, og det gjorde meg absurd lykkelig. Jeg tror jeg er på vei inn i redebyggingsfasen.

Jeg klarte gudsjelov å stoppe meg selv før jeg begynte å merke kommodeskuffene (antikk, arvet sak i mørkt tre...) med den fine merkemaskinen min.



Jeg har forøvrig ryddet og vasket på kjøkkenet i dag (og kastet minst 27 ting), og det ble sååååå fint. :klapper meg selv på skulderen:

Vi skal ha "sette-ut-grøt-til-nissen-fest" i morgen, og da vil jeg jo gjerne ha det presentabelt.

Etter at jeg fikk bekkenløsning har jeg måtte "stikke fingeren i jorda" å innse at kravet mitt til rydding og renhold måtte senkes. Om jeg ikke hadde gjort det hadde jeg nok ikke vært gift i dag.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 00:53   #149
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere som har det så ryddig...

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.




Etter at jeg fikk bekkenløsning har jeg måtte "stikke fingeren i jorda" å innse at kravet mitt til rydding og renhold måtte senkes. Om jeg ikke hadde gjort det hadde jeg nok ikke vært gift i dag.

Jeg er pr i dag ikke i jobb pga bekkenleddsyndrom og store leddplager og har vært i perioder avhengig av krykker men har funnet ut nettopp det å ta ting sånn litt etter og å ha gode rutiner og rydde vaner er bra for meg og mine istedetfor skippertak. Nå har jeg en mann som tar grovstøvsuging og løfting.


Sist redigert av Michelle : 17-12-06 kl 01:00.
Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 09:01   #150
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dere som har det så ryddig...

Denne tråden har virkelig inspirert meg til et ryddigere liv! Tusen takk alle sammen for tips og inspirasjon!

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 10:15   #151
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har det så ryddig...

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Da må det vel i tilfelle være fordi de egentlig ønsker å ha det sånn?
For min del er jeg full av respekt for de som IKKE ønsker å ha det sånn, men trives med slik de har det.

Jeg ønsker VELDIG å ha det sånn. Jeg ønsker også veldig å jobbe redusert, for å dra sammenligningen som jeg gjorde i stad.
Det er ikke et personlig valg å ha det rotete.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 13:23   #152
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har det så ryddig...

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Det er mulig, men når man "skryter" av sitt regime, så vi jo noen føle seg truffet.

Oi da, syntes du at dette har vært en skrytetråd? Det var ikke meningen fra min side ihvertfall. Det startet jo med et spørsmål på hvordan man gjør det og så svarte jeg ut fra det.

Selv om jeg mener at man ikke trenger å bruke mye tid på å rydde, så må jeg jo si at dersom man ikke synes det er viktig så skal man jo ikke gjøre det heller.

Jeg hadde aldri i verden brukt en halv time hver dag på noe som ikke er viktig for meg. For eksempel så bruker jeg ikke noe tid på å bake brød eller kaker til jul. For det er ikke viktig for meg, og så trenger bakeren litt penger til jul også.

Seriøst snipa: ikke meningen å skryte eller noe sånt. Men alle er vi "perfekte" på noe og ikke så perfekt på noe annet. Ingen har tid til å være perfekt på alle områder så man får nå velge ut hva man selv ønsker å være flink på. Alternativet er å bli som nevrotiske og stressede som vår mødregenerasjon

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 14:24   #153
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere som har det så ryddig...

Opprinnelig lagt inn av Nelle, her.

Jeg er pr i dag ikke i jobb pga bekkenleddsyndrom og store leddplager og har vært i perioder avhengig av krykker men har funnet ut nettopp det å ta ting sånn litt etter og å ha gode rutiner og rydde vaner er bra for meg og mine istedetfor skippertak. Nå har jeg en mann som tar grovstøvsuging og løfting.

Joda, men fra å være pertentligheten selv, så klarer jeg nå fint å se at det ikke er strøkent på ungenes rom til enhver tid. Å gjøre litt hver dag er det eneste som fungerer for meg også, men det blir liksom aldri så rent og ryddig som det var før ...

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 21:59   #154
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: Dere som har det så ryddig...

Da jeg var 6 mnd på vei tok jeg støvsugeren med meg opp på kryploftet og
støvsuget spindelvev og støv fra gulvet. I ettertid ser jeg nå hvor
sykt det egentlig var. Jeg gjorde meg bare klar til lillebaby skulle komme.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 23:17   #155
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dere som har det så ryddig...

I bladet PLuss Tid står det masse kjekke tips til rask rengjøring til jul! :informerer:

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 10:29   #156
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har det så ryddig...

Opprinnelig lagt inn av smurfine, her.

I bladet PLuss Tid står det masse kjekke tips til rask rengjøring til jul! :informerer:

Problemet er at jeg ikke har tid til å kjøpe det bladet.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 20:37   #157
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dere som har det så ryddig...

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Problemet er at jeg ikke har tid til å kjøpe det bladet.

Det kommer hjem til deg i posten, helt gratis
Irritasjonsmomentet er at hele bladet fremstår som et eneste langt reklamebilag for Lilleborg.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 20:42   #158
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har det så ryddig...

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Det kommer hjem til deg i posten, helt gratis
Irritasjonsmomentet er at hele bladet fremstår som et eneste langt reklamebilag for Lilleborg.

Det er fordi det ER et reklamebilag for Lilleborg.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 20:44   #159
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dere som har det så ryddig...

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Det er fordi det ER et reklamebilag for Lilleborg.

Neijasså? Tusen takk for åppklaringen

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 20:46   #160
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har det så ryddig...

Godt at du egentlig skjønte det.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no