Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Liker alle menn langt hår best?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-07-11, 13:00   #1
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.014
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Liker alle menn langt hår best?

Jeg klippet meg akkurat fra ryggen til haka. Tilbakemelding fra menn var at det bør minst være til skuldrene på damer. Da faller liksom vitsen bort for meg. Synes det er så herlig å ikke ha hår i nakken. :veldig tykt hår:

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 13:01   #2
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.322
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker alle menn langt hår best?

Nei.

Jeg får like mye skryt om håret er kort som langt. And does it matter hva menn generelt synes? Mine sønner, derimot. De krever at håret skal være langt. Det respekterer jeg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 13:01   #3
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker alle menn langt hår best?

Min mann mener at JEG bør ha hår minst til skuldrene, men at andre damer kan være riktig så fine med kort-kort hår
Jeg hadde garantert hatt kort hår, hadde det ikke vært for at det betyr mye for ham.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 13:03   #4
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liker alle menn langt hår best?

De kan nå synes hva de vil, men det er vel ingen som har langt hår pga et mannfolk? :skingrestemme:

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 13:04   #5
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Liker alle menn langt hår best?

Tja, det virker slik. Selv har jeg kort hår og får stadig høre at jeg er kul eller tøff på håret, aldri fin Da vi skulle gifte oss, sa jeg klart i fra til mannen at drømmen om brud med langt opppsatt, romantisk frisyre kunne han se langt etter.

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 13:05   #6
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Liker alle menn langt hår best?

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

De kan nå synes hva de vil, men det er vel ingen som har langt hår pga et mannfolk? :skingrestemme:

Jeg har ikke det, men det er fint at Drammen er veldig forelsket i det lange håret.

Ellers liker menn generelt gjerne langt hår hvis du spør dem. Hvis du så viser dem et bilde av feks Mavis med supertkort guttesveis så smiler de forelsket og nikker. De er menn. Det bare er sånn det er.

  Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 13:06   #7
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Liker alle menn langt hår best?

Det kunne vært det samme, bortsett fra en ting: Kort hår duger ikke til hestehaler. Stolt vippende fra høyt oppe på bakhodet, da er det gode tider. Og nei, det virker ikke med flette eller palme.

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 13:06   #8
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.757
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker alle menn langt hår best?

Min mann liker best at jeg har langt hår hvertfall, hva andre synes vet jeg ikke. Jeg tar ikke hensyn til det når jeg bestemmer hårsveis.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 13:06   #9
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker alle menn langt hår best?

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

De kan nå synes hva de vil, men det er vel ingen som har langt hår pga et mannfolk? :skingrestemme:

Joda. Det betyr mer for ham at jeg har det langt enn det betyr for meg å ha det kort.
Man får velge sine kamper med omhu.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 13:07   #10
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker alle menn langt hår best?

Ja. Alle menn er helt like og har helt identisk smak.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 13:08   #11
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Liker alle menn langt hår best?

... I'm not.

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 13:09   #12
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.587
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker alle menn langt hår best?

Min mann vil helst at jeg klipper meg kort, og jeg ser selv at jeg kler det best også.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 13:11   #13
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.322
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker alle menn langt hår best?

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Det kunne vært det samme, bortsett fra en ting: Kort hår duger ikke til hestehaler. Stolt vippende fra høyt oppe på bakhodet, da er det gode tider. Og nei, det virker ikke med flette eller palme.

... mens min kjære konsekvent trekker ut hårstrikken om jeg setter opp håret. "Jeg vil at det skal være løøøøst!"

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 13:11   #14
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.863
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker alle menn langt hår best?

Min erfaring er at menn flest bryr seg veldig lite om hårlengde.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 13:12   #15
Karima
I tropene
 
Karima sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 2.497
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Sv: Liker alle menn langt hår best?

Kanskje ikke alle, men jeg synes det virkker som om mange menn har en hang-up her. Argumenter om at det kreves en viss hårkvalitet for å få effekten "bugnende lokker", eller at veldig mange kvinner ser yngre og nettere ut med litt kortere hår har en tendens til å bli ignorert. Har jeg inntrykk av.

Min mann blander seg ikke i mitt frisyrevalg, men har innrømmet under mild tortur at han liker langt hår best uansett, også på meg.

__________________
Lillesøster mai-08
Storebror feb-05
Karima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 13:13   #16
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Liker alle menn langt hår best?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Ja. Alle menn er helt like og har helt identisk smak.

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

... I'm not.

Av dette konkluderer jeg at alle menn er like, men noen menn er likere enn andre.

  Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 13:14   #17
Karima
I tropene
 
Karima sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 2.497
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Sv: Liker alle menn langt hår best?

Mitt empiriske grunnlag utgjøres hovedsaklig av menn jeg har hatt intime forhold til, så kanskje er det egentlig bare jeg som er finest med langt hår. Det er det imidlertid nesten ingen damer som synes.

__________________
Lillesøster mai-08
Storebror feb-05
Karima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 13:16   #18
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.757
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker alle menn langt hår best?

Men de skal du vel ikke ha sex med, Karima?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 13:17   #19
Babe
Palliasjonsnurse
 
Babe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.510
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Sv: Liker alle menn langt hår best?

Mannen jeg var gift med foretrakk kort hår på kvinner. Mannen jeg bodde sammen med i ti år foretrakk kvinner med langt hår.

Kjæresten min synes kort hår er kjempekult hos kvinner, og skulle sikkert likt at jeg hadde det.

Jeg har nettopp klippet håret 20 cm, men har fremdeles langt hår. Noe annet er jeg ikke bekvem med - har testet kort hår...

__________________
Babe - storesøs feb 1994 ♥, mellomsøs des 1996 ♥, lillesøs aug 2004 ♥ og lillebror des 2007 ♥
Babe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 13:23   #20
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.570
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Liker alle menn langt hår best?

Nei.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no