Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Ekstrautstyr til Kenwood Major

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-08, 20:21   #1
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Ekstrautstyr til Kenwood Major

Min utgamle Kenwood Major har avgått med døden i dag. Så om noen er interessert i en metall blandebolle, ballongvisp og en kjøttkvern så er det bare å rope, resten av maskinen blir stille og rolig begravd på i returboksen på Carl Berner. (for jeg antar at slik utstyr passer på alle Kenwood maskiner?) Kan evt sende bilder!

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-08, 22:28   #2
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ekstrautstyr til Kenwood Major

Hva skal du ha for det, tror du? Det blir sikkert tungt?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-08, 22:45   #3
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ekstrautstyr til Kenwood Major

Om noen gidder å hente det her hos meg (Oslo) kan de gjerne få det gratis. Kan evt veie det i morgen og sende det mot porto.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-08, 22:52   #4
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ekstrautstyr til Kenwood Major

Til orientering, så er det stor forskjell på utstyret til gamle Kenwood-maskiner. Jeg prøvde å skaffe en ny bolle til min 30 år gamle Kenwood Chef i mange år, men ga opp da både typenummer og produksjonsnummer (?) måtte stemme for at de skulle kunne finne riktig bolle. Det kan med andre ord være litt risky å bruke mye penger på porto om man ikke er sikker på at modellen stemmer.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-08, 22:53   #5
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ekstrautstyr til Kenwood Major

Forøvrig skal du ha kredit for at du gir bort det som fortsatt virker og ikke kaster det sammen med resten av maskinen.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-08, 22:53   #6
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ekstrautstyr til Kenwood Major

Hvor står typenummer og produksjonsnummer, Teofelia? :kikker ut mot et kaldt og mørkt kjøkken:

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-08, 22:54   #7
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ekstrautstyr til Kenwood Major

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Forøvrig skal du ha kredit for at du gir bort det som fortsatt virker og ikke kaster det sammen med resten av maskinen.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-08, 22:55   #8
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ekstrautstyr til Kenwood Major

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Hvor står typenummer og produksjonsnummer, Teofelia? :kikker ut mot et kaldt og mørkt kjøkken:

På min maskin sto det på undersiden, mener jeg å huske. (Jeg husker ikke akkurat hvilke nummer det var snakk om, men jeg husker at jeg måtte oppgi to ulike for at de skulle være sikre på å bestille riktig type.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-08, 22:59   #9
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ekstrautstyr til Kenwood Major

Da skal jeg motivere meg selv ut i kulda. Det ligger ulltøy i maskinen og venter på å komme ut også. :1 -2 - 3 og så opp:

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-08, 23:03   #10
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ekstrautstyr til Kenwood Major

Palmen, det sto noe om KM600, og 0039764. Det sto en del mer også, men da var jeg altfor kald til å lese mer. Jeg som ikke engang er vant til varmere strøk, og så er det for kaldt for meg allerede. : pyse: Jeg har skrekkelig lyst på en metallbolle (og kjøttkvern) og skal en tur til Oslo uka etter neste. Hvis ikke noen andre vil ha, og du orker å ha det stående, så kunne jeg godt tenkt meg å forsøke om den passer.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no