Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Pulverhuset

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-08, 09:36   #1
pulverheksa
blant fjord og fossevell
 
pulverheksa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Innlegg: 1.271
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Pulverhuset

Vi har kjøpt oss hus! En ganske ny enebolig i byggefelt. Jeg gleder meg som en unge!


Så nå surfer jeg rundt etter kjøkkenstoler og kjøkkenbord, stuebord, gardiner, lamper, komoder, benker, badekar, dobørster, kurver og kasseroller. Jeg gleder meg som en unge. Det blir jul i eget hus!

pulverheksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 09:37   #2
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: pulverhuset

Funne noko du liker då ?

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 09:42   #3
pulverheksa
blant fjord og fossevell
 
pulverheksa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Innlegg: 1.271
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: pulverhuset

Jeg ender jo alltid opp på ikea, nettbutikken er oversiktlig og prisene overkommelig.
Har lyst på dette spisebordet, men har ikke funnet noen stoler til:

Jeg ville ha et bord med ileggsplater slik at jeg lett kan få plass til den gigantiske svigerfamilien.

pulverheksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 09:48   #4
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: pulverhuset

Når det gjelder Ikea har eg funne ut at det er lurare å stikke innom å sjå, enn å glo i nettbutikken deira. Ting stemmer aldri uansett med det som eg hadde tenkt og kva dei har.

Og så har dei ein del meir i butikken ofte.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 09:59   #5
pulverheksa
blant fjord og fossevell
 
pulverheksa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Innlegg: 1.271
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: pulverhuset

Har vert innom og sett og altså
Ørlite shoppegal...
Må nok innom andre varehus også, noen å anbefalle?

pulverheksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 15:37   #6
pulverheksa
blant fjord og fossevell
 
pulverheksa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Innlegg: 1.271
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pulverhuset

Noen som har gode pakketips foresten? Det er årevis siden jeg flyttet sist og akkurat nå forstår jeg ikke hvordan jeg skal få pakket sammen alt jeg eier, fraktet det med meg og få det på plass, samt vaske ut etter meg her. Nå har jeg det ikke superttravelt, det er to mnd til overtakelse og jeg kan bruke en uke etter det til å flytte på.

pulverheksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 17:01   #7
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Pulverhuset

Pakk glasstøy i kjøkkenhåndklær, og andre klær. Da slår du to fluer i en smekk. Tøyet er jo rent, så da slipper du forhåpentlig å vaske alt før det settes inn i kjøkkenskap o.a.
Ikke for tunge esker, og merk hver enkelt eske med sprittusj med hva som er i. Da har du oversikt over hvor forskjellige ting er, og kan prioritere å få på plass det mest essensielle først, og så ta litt etter litt.
Og SELG/GI BORT/KAST alt du er det minste i tvil om du vil trenge.

  Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 18:20   #8
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Pulverhuset

Gratulerer så masse med huskjøpet, Pulverheksa! Så kjekt det blir å feire jul i eget hus.

Ikke for å ødelegge shoppinga de, men jeg hadde nok venta med det meste av shoppinga til jeg hadde tatt over huset. Det er så mye enklere å se hva man trenger og hva som passer da. Men litt shopping må man jo unne seg da

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 08:16   #9
pulverheksa
blant fjord og fossevell
 
pulverheksa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Innlegg: 1.271
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pulverhuset

Opprinnelig lagt inn av Tertit, her.

Gratulerer så masse med huskjøpet, Pulverheksa! Så kjekt det blir å feire jul i eget hus.

Ikke for å ødelegge shoppinga de, men jeg hadde nok venta med det meste av shoppinga til jeg hadde tatt over huset. Det er så mye enklere å se hva man trenger og hva som passer da. Men litt shopping må man jo unne seg da

Vindusshopper mest om dagen ja. Shopping i desember pleier å være alt annet enn en fryd og glede, så da er det greit å ha sett seg om etter det som må i hus ganske kjapt og heller ta resten på salg i januar.

pulverheksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 09:42   #10
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pulverhuset

Opprinnelig lagt inn av pulverheksa, her.

Noen som har gode pakketips foresten? Det er årevis siden jeg flyttet sist og akkurat nå forstår jeg ikke hvordan jeg skal få pakket sammen alt jeg eier, fraktet det med meg og få det på plass, samt vaske ut etter meg her. Nå har jeg det ikke superttravelt, det er to mnd til overtakelse og jeg kan bruke en uke etter det til å flytte på.

Merk alle esker godt, sorter godt, putt alle klær i søppelsekker, det skal uansett bare ned og opp igjen, ingen vits å bruke masse esker, kofferter og tid på å brette pent sammen. Jeg hadde brukt litt penger på å leie vaskebyrå, vel verdt pengene sine mht besparing av tid, stress og energi.
Benytt sjansen til å hive!
Ellers er Living et fint sted å kikke utenom Ikea.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 14:25   #11
pulverheksa
blant fjord og fossevell
 
pulverheksa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Innlegg: 1.271
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pulverhuset

Lykken:
Jeg synest at Living innimellom er litt dyrt? Er det det? Mye fint har de dog.


Mange supre tips her, takker og bukker!

pulverheksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 14:46   #12
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pulverhuset

Opprinnelig lagt inn av pulverheksa, her.

Lykken:
Jeg synest at Living innimellom er litt dyrt? Er det det? Mye fint har de dog.


Mange supre tips her, takker og bukker!

Living er nok både og, noe dyrt og noe billigere, det er verdt en titt.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no