Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Kjøkkenmaskin, hvilken?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-06, 09:10   #61
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkkenmaskin, hvilken?

Opprinnelig lagt inn av maribo, her.

Den har jeg
Og den har mamma
Og den hadde mormor - og den arva tante (og brukes fortsatt)

Kjempemaskin!!!!
Lager brøddeig av 1,9 liter væske oppi den. Anbefales!

Men klarer du å blande deigen skikkelig? Det gjør ikke min, nemlig. Jeg baker ofte brød med oppskrift fra Åpent Bakeri, og der skal det være hevedeig av kun fint mel, som blandes i den andre deigen.

Når brødet er ferdigstekt, har det striper av hevedeigen. Og jeg elter i evigheter (de står det jo i oppskriften at jeg skal, også).

Hva gjør jeg feil?

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 22:12   #62
Misty
Håpefull eller håpløs....
 
Misty sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Plankebyen
Innlegg: 778
Misty er litt kulMisty er litt kulMisty er litt kul
Standard

Sv: Kjøkkenmaskin, hvilken?

Vi fikk en Kenwood Major til bryllupet vårt, og jeg er superfornøyd med den. Kunne sikkert kjøpt en KA for designets skyld, men ....nei.....

__________________
Is`s nice to be important, but it`s more important to be nice...
(gutta mine, 03 og 05 )
Misty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 22:36   #63
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkkenmaskin, hvilken?

På benken står min splitter nye kremfargede Kitchen aid
Skulle egentlig bestille den gjennom tilbudet nevnt tidligere i tråden, men mailen til faren min som skulle verves lot vente på seg. I mellomtiden dukket maskinen opp med 10% avslag hos Backe i Grensen, og der fulgte både fruktmoser, rivjern og kjøttkvern med i pakketilbudet. Vi gikk rett på limpinnen, så nå må det bakes, kvernes og moses!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 22:37   #64
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkkenmaskin, hvilken?

Gratulerer! Kom gjerne med flere detaljer! Min er på vei i posten.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 22:45   #65
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkkenmaskin, hvilken?

Skal prøve meg på en brøddeig i morgen, tenk å kunne elte den i maskin!
Nå høres jeg ut som en husmor fra 50-tallet som har fått en teknisk nyvinning i hus

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 23:12   #66
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kjøkkenmaskin, hvilken?

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Skal prøve meg på en brøddeig i morgen, tenk å kunne elte den i maskin!
Nå høres jeg ut som en husmor fra 50-tallet som har fått en teknisk nyvinning i hus

Gratulerer!! Jeg har jo fantasier om den vakre skapningen der!
Hva ga du? Ble det den store typen?

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 23:21   #67
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkkenmaskin, hvilken?

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Gratulerer!! Jeg har jo fantasier om den vakre skapningen der!
Hva ga du? Ble det den store typen?

Artisan heter modellen, jeg ga 4400,- kroner, for maskin og ekstrautstyret.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 23:26   #68
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkkenmaskin, hvilken?

Ja, og nå har jeg vervet en bokklubbmedlem. Så da ryker jeg vel på en matchende blender. Noe må jeg jo lage strawberry daiquiri i til sommeren


Sist redigert av emm : 30-11-06 kl 23:37. Årsak: skrivefeil
emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 23:33   #69
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjøkkenmaskin, hvilken?

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Ja, og nå har jeg vervet en bokklubbmedlem. Så da ryker jeg vel på en matchende blender. Noe må jeg jo lage strawberry daiqiri i til sommeren

Jeg er nesten like stor fan av blenderen som av kjøkkenmaskinen...

Men ikke prøv å lage masipan i den; som min mann så teffende sa: Det er en blender, ikke en mikser...

Men den er fin å hakke mandler i da, og genial til smoothies, pannekakerøre og vaffelrøre.


Og strawberry daquiry.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 23:39   #70
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjøkkenmaskin, hvilken?

......og Frozen Margarithas.......

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 23:46   #71
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkkenmaskin, hvilken?

Jeg har allerede blenderen fra hin hårde dager som drinkemikser. Den er fantastisk. Jeg sikler desperat på maskinen, men jeg VET at jeg nesten ikke kommer til å bruke den.

Bill. mrk. Elendig husmor

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-06, 00:19   #72
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjøkkenmaskin, hvilken?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg har allerede blenderen fra hin hårde dager som drinkemikser. Den er fantastisk. Jeg sikler desperat på maskinen, men jeg VET at jeg nesten ikke kommer til å bruke den.

Bill. mrk. Elendig husmor


Joda!

Du kjøper bare en sånn



Blander med vann og tørrgjær, maskinen gjør jobben (og tar seg bra ut samtidig), du tar deg en kopp kaffe, deigen er ferdig eltet, det er kjempelett
å bake ut og vips, ferskt hjemmebakst!


Tenk så mye penger du vil spare på å bake brødene selv!

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-06, 10:39   #73
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjøkkenmaskin, hvilken?

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Men klarer du å blande deigen skikkelig? Det gjør ikke min, nemlig. Jeg baker ofte brød med oppskrift fra Åpent Bakeri, og der skal det være hevedeig av kun fint mel, som blandes i den andre deigen.

Når brødet er ferdigstekt, har det striper av hevedeigen. Og jeg elter i evigheter (de står det jo i oppskriften at jeg skal, også).

Hva gjør jeg feil?

Hmmmm.....aldri hatt noe trøbbel med det jeg.
Bruker jo eltekroken + den slikkepottgreia som festes fast.

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-06, 11:01   #74
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkkenmaskin, hvilken?

Opprinnelig lagt inn av maribo, her.

Hmmmm.....aldri hatt noe trøbbel med det jeg.
Bruker jo eltekroken + den slikkepottgreia som festes fast.

Jeg også. Kjøpte til og med eltekrok spesielt for å kunne bake brød (resten av utstyret er arvet av moren min, og sikkert 30 år gammelt). Jeg får prøve igjen, og elte enda lengre.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 20:28   #75
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kjøkkenmaskin, hvilken?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg har Bosch kjøkkenmaskin med stålbolle - og er kjempefornøyd.

Den er veldig enkel å bruke, har stor bolle, lett å rengjøre og god i drift. Har hatt den et par år nå. Den vant vel en test en gang og.

Den ser noe sånt ut:



Med stålbolle koster den vel ca 2500 kr - og med plastikk 2000.

Denne har jeg også. Fornøyd med den. Elter deig til 3 brød iværtfall. Litt vanskelig å rengjøre synes jeg da men.

KA er skikkelig kul, men har ikke råd til noe sånt nei.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 21:42   #76
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkkenmaskin, hvilken?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg har lest testen, men valgt Kitchen Aid likevel. Den har et bra testresultat alt i alt. Kjenner folk som har den og er veldig fornøyd. (Og min kjøkkenguru Nigella Lawson bruker den - er den bra nok for henne er den sikkert bra nok for meg). Om den ikke tar like mye deig som de som tar aller mest, holder det likevel til mitt bruk.
Det har også litt å si for meg at den ser fin nok ut til å stå framme på benken, det senker terskelen for bruk ganske mye. Og dette er nok den eneste av dem i testen jeg ikke ville puttet i et skap. At den er tung spiller ingen rolle så lenge jeg ikke skal drive og løfte på den.

Dette er grunnen til at jeg kjøpte den også. Jeg orker ikke å løfte den inn og ut, og orker ikke å ha en stygg maskin på benken. Og det valget angrer jeg ikke på.

Men den ER utvilsomt en mye dårligere maskin enn KenWood. Jeg irriterer meg litt over at den bare tar godt og vel en kilo mel om gangen, altså to brød. Vi baker 8 brød i slengen, så da tar eltingen betraktelig lenger tid. Kvaliteten over tid er sånn middels. Vår har en bolt som driver og hopper ut (den er 5 år gammel). Mammas Kenwood har virket prikkfritt i 20-30 år.

Men jeg syns ikke den vandrer noe på benken? Mammas Kenwood vandrer mer.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 21:53   #77
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkkenmaskin, hvilken?

Første helg med KA i hus
Jeg har bakt boller og brød. Så langt er jeg superfornøyd.
Lagde riktignok bolledeig i to omganger, som Polyanna sier tar den litt lite deig av gangen. Maskinen var ganske stille synes jeg, og den vandret ikke på benken. Så langt en smidig maskin med andre ord. Lett og rengjøre er den også

Sist men ikke minst er den fin å se på, så den står lett tilgjengelig på benken hele tiden.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 22:11   #78
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kjøkkenmaskin, hvilken?

Vandrer? Min Kenwood flytter seg ikke.

Dessuten er den pen og står framme på benken hele tiden. Ikke bare KA som kan det.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 22:16   #79
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kjøkkenmaskin, hvilken?

Men det er Kitchen Aid-maskiner som tar store deiger.
F.eks denne som tar 14 cups, største varianten, skal ta 8 loaves (loff/brød) - syns riktignok ikke så tydelig på bildet.



Eksempelvis er den minste på 9 cups (4 loaves).
Dette er den vakreste synes jeg:



Eller denne:



Bare synd man ikke før kjøpt disse fargene i Norge.
De bestilles på nett fra USA, men aner ikke om de sender hit?
Det er jo absolutt noe som med hell kan stå fremme på benken hele tiden...

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 22:22   #80
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkkenmaskin, hvilken?

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Men det er Kitchen Aid-maskiner som tar store deiger.

Bare synd man ikke før kjøpt disse fargene i Norge.
De bestilles på nett fra USA, men aner ikke om de sender hit?
Det er jo absolutt noe som med hell kan stå fremme på benken hele tiden...

Jeg tenkte tanken, med en svigrinne som jobber i et flyselskap og er i NY hver mnd kunne det ha latt seg gjøre. Stakkar, hun har drasset mye for oss over atlanteren I Norge ble en slik stor maskin rett og slett for dyr, også tror jeg at den jeg har kjøpt vil være stor nok for oss i 95% av tilfellene.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no