Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Ønsker meg tips til sko/støvletter uten høy hæl

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-09-11, 11:51   #21
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ønsker meg tips til sko/støvletter uten høy hæl

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Helt klart nr 1! (Men det var veldig begrensede størrelser igjen). Alternativt 3.

Ikke igjen str 38 . Da utgår den. Har aldri hatt Mjus, men antar de er normale i størrelsen ?


Hm....her var visst disse i brune også:



Åååå så vanskelig det skal være da!

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 12:11   #22
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ønsker meg tips til sko/støvletter uten høy hæl

Jeg har disse fra Bianco. Som en drømm å gå i.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 22:35   #23
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ønsker meg tips til sko/støvletter uten høy hæl

De var fine, Morella, men jeg vil helst ha "rette" støvletter, altså uten brettekant øverst. Tror det blir penest til kåpene

Og så kom jeg på at jeg nok bør ha støvletter/sko som er enklest mulig å få på seg, altså uten snøring osv....for jeg har problemer med å få på sko på høyrefoten ennå.

Hmf...så vanskelig altså. Var innom 3 skobutikker i dag, men fant ingenting, kun et par fra Ecco som jeg muligens kunne like.

Surfe litt til....

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no