Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

30-årskrise? :gruble:

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-09-11, 07:47   #21
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.998
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 30-årskrise? :gruble:

De ankelbootsene kutter leggen tvers av; jeg ville hatt noen som var litt smalere i skaftet, eller aller helst noen som har en liten utskjæring på siden. Når det er sagt, bruker jeg mye ankelboots til kjoler, men ikke i den modellen.

Ang. støvletter har jeg for eksempel disse, som er ultrakomfortable pga. lav hælhøyde og gummihæl, men allikevel utrolig nette og fine på foten. Faktisk har jeg samme lest i to andre skopar fra samme merke også. (Jeg ser nå at modellen er litt videre i skaftet, men det er ikke mine, de er helt normale. Jeg har vel 37 cm rundt leggen, tror jeg.)

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 08:42   #22
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 30-årskrise? :gruble:

Jeg foretrekker høye støvletter til skjørt og kjoler, og ikke ankelboots.

Ellers henger jeg i tråden selv. Jeg fylte nettopp 30 og føler også at det er på tide å få seg en mer voksen stil.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 09:41   #23
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 30-årskrise? :gruble:

Jeg bruker ankelstøvletter/skoletter til kjoler og skjørt! :under 1.60:

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 09:45   #24
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 30-årskrise? :gruble:

Ankelboots liker jeg best til bukser som går inn nede - altså ikke type bootcutbukser. Støvlettene var btw råfine. Det er en overgang å bli mer "damete", men man venner seg fort til det.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 21:22   #25
Gammel bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: 30-årskrise? :gruble:

Jeg droppet ankelbootsene, og har i stedet bestilt et par ballerinasko på Brandos.no:

clarks.jpg

Me like.

  Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 22:10   #26
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.611
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 30-årskrise? :gruble:

Både støvlettene og skoene var fine! Tror du er på god vei her altså.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no