Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når du er hos frisøren ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-07, 22:15   #41
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Når du er hos frisøren ...

Det kommer alt an på hvem jeg klipper meg hos. Nå er min faste frisør gift men kameraten til min mann, så da plaprer vi i vei om alt og alle. Og i salongen hvor hun jobbet de siste 12 årene ble jeg også etterhvert litt kjent med de andre der. Men hadde jeg gått en annen plass så tror jeg ikke jeg hadde gjordt det.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 22:17   #42
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når du er hos frisøren ...

Akk ja, jeg er glad min frisør er min mamma.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 10:08   #43
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når du er hos frisøren ...

Jeg holdt på en kjempedyr frisør leeenge, bare fordi jeg følte meg komfortabel med å prate med henne, selv om det kostet skjorta.

Jeg er så overvektig at jeg føler det skinner gjennom veldig tydelig noen ganger at "ja, du kan nå fikse håret så mye du vil, men hva er vitsen så feit som du er" og da sitter jeg bare og krymper meg og blir helt taus. Og jeg bruker IKKE disse frisørene igjen.

Sist måtte jeg litt motvillig ta til takke med en lærling, men hun var kjempesøt, koselig, virket virkelig interessert i å gjøre meg fin på håret pluss at det ble billigere siden hun var lærling. Nå har hun startet i en annen salong, men jeg følger etter. Så får jeg heller kjøre lengre enn langt for å komme til henne. :stalker:

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 11:44   #44
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når du er hos frisøren ...

Må bare få påpeke at det er noen hakk verre å smalltalke med sin tatovatør.

Jeg lå der i fire timer, og fikk på den tiden full innsikt i hans kjærlighetsliv, ikke minst den festlige lille historien om da han fant kona ridende på kompisen hans. Jadda. Jeg slet også hardt med å holde tann for tunge da han snakket om sine politiske overbevisninger, men bestemte meg for at man ikke ypper på mannen som holder flerfoldige nåler fylt med blekk mot hofta di.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 12:01   #45
Siri
seru
 
Siri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Innlegg: 1.812
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Når du er hos frisøren ...

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Så jeg smalltalker bare når jeg får penger for det, egentlig.

HELT enig. Kan bare ikke fatte at noen gidder å betale meg penger for det, men...

__________________
"Det man inte minns har inte hänt"
Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 12:11   #46
Vito
Weeeee
 
Vito sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.520
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Når du er hos frisøren ...

Syns det er bale når frisøren tyter hele tiden ... føler jo at jeg må svare, men er ikke noe lysten på det :sær:

Ikke kan jeg gjøre meg utilgjengelig med et ukeblad heller siden jeg ikke kan fordra å lese i ukeblad, og i alle fall ikke når frisøren kan se hva jeg leser om :enda mer sær:

__________________
Den er klok den som forbedrer seg selv og godtar andre.
Vito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 12:17   #47
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når du er hos frisøren ...

Nå går jeg til en kjent frisør så da blir det jo litt skravling.
Hadde jeg vært hos en helt ukjent hadde jeg foretrukket nesa i Se & Hør og minst mulig skravling.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 12:55   #48
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når du er hos frisøren ...

Jeg er VHMB. (= Veldig Høylydt Masete Bergenser.) Så man skulle TRO jeg skravlet med frisøren.

Men nei. Frisørtid er deilig alenetid som nyyyytes. De serverer god kaffe der, og har ukeblader. Så etter de vanlige frasene om hvordan håret skal bli (samme som sist...) så trekker hun seg tilbake bak manken og jeg dykker ned i literaturen. Snadder.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 12:56   #49
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når du er hos frisøren ...

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Litt sånn som


(Kilde: youtube.com)
?


__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no