Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Handle fra folkart - eller folkmalmø som det kanskje heter nå

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-11, 23:47   #1
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Handle fra folkart - eller folkmalmø som det kanskje heter nå

Sender de som gave?
er portoen det samme som "innenfor EU" eller "utenfor EU"

hvordan er skunfunkklærne i størrelsen - og i kvaliteten?

*skummel butikk*

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 09:10   #2
ElinM
På vei
 
ElinM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.976
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Handle fra folkart - eller folkmalmø som det kanskje heter nå

Jeg handket derfra en gang for flere år siden. Den gang sendte de som gave, uoppfordret til og med om jeg ikke husker feil. Portoen var helt grei. Svenskekrona er dessuten en del billigere enn den norske, så for meg var det en veldig behagelig opplevelse å handle der.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 09:23   #3
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Handle fra folkart - eller folkmalmø som det kanskje heter nå

Jeg handler mye derfra.
Jeg har aldri betalt moms når jeg har fått pakke fra Folk Malmö, og portoen er heller ikke så dyr synes jeg.

Skunkfunk er stort sett normal i str.

__________________
*
Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 14:51   #4
kalufs
kall om benen
 
kalufs sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 1.178
kalufs er populærkalufs er populærkalufs er populærkalufs er populær
Standard

Sv: Handle fra folkart - eller folkmalmø som det kanskje heter nå

Jeg handlet derfra i desember og fikk moms på pakken. De har så mye fint!

__________________
med to gutter 05 og 07

kalufs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 14:58   #5
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Handle fra folkart - eller folkmalmø som det kanskje heter nå

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 15:02   #6
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Handle fra folkart - eller folkmalmø som det kanskje heter nå

Kvaliteten på Sknunkfunk er god, tror jeg! Jeg elsker i alle fall de to skjørtene jeg har derfra, og har hatt det ene i flere år. Kule klær, altså - tror du vil bli glad i dem. De er ganske vanlige i størrelsen, ja. Jeg bruker 1, som jeg vil anse som 34-36.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-11, 10:48   #7
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Handle fra folkart - eller folkmalmø som det kanskje heter nå

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Jeg handler mye derfra.
Jeg har aldri betalt moms når jeg har fått pakke fra Folk Malmö, og portoen er heller ikke så dyr synes jeg.

Agurke, tar det vanligvis lang tid før klærne kommer, tro?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-11, 17:12   #8
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Handle fra folkart - eller folkmalmø som det kanskje heter nå

Det har gått forholdsvis kjapt. Alt fra tre dager til en uke.

__________________
*
Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 22:05   #9
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Handle fra folkart - eller folkmalmø som det kanskje heter nå

Jeg fikk min Skunkfunk kjole tilsendt som gave. Pakket inn med pent papir og bånd. Til og med ett gratulasjonskort lå ved.

Str. var helt normal synes jeg.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 22:06   #10
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Handle fra folkart - eller folkmalmø som det kanskje heter nå

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Jeg fikk min Skunkfunk kjole tilsendt som gave. Pakket inn med pent papir og bånd. Til og med ett gratulasjonskort lå ved.

Ja, det der var jo helt genialt! Jeg fikk for øvrig min kjole dagen etter at jeg spurte i denne tråden.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 22:27   #11
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Handle fra folkart - eller folkmalmø som det kanskje heter nå

Og nå *host* jeg også kjøpt en Skunkfunk-kjole fra Folkmalmö.

__________________
*
Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 22:28   #12
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.217
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Handle fra folkart - eller folkmalmø som det kanskje heter nå

.........

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07

Sist redigert av Molly : 03-09-11 kl 23:37.
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-11, 23:46   #13
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.217
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Handle fra folkart - eller folkmalmø som det kanskje heter nå

..........

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07

Sist redigert av Molly : 03-09-11 kl 23:38.
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-11, 15:13   #14
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Handle fra folkart - eller folkmalmø som det kanskje heter nå

Jeg bare bestilte uten å be om at de sendte som gave. Tror det stod: Hoppas du får en fin dag, og att klenningen passar. Kram "Tina".

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 17:19   #15
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.250
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Handle fra folkart - eller folkmalmø som det kanskje heter nå

Best å benytte sjangsen nå - for etter å ha lagt ut denne info'en på nett så spørs det hvor lang tid det tar før den døren lukkes...

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no