Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hjelp - skal shoppe klær til mannen!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-09-11, 10:05   #1
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Hjelp - skal shoppe klær til mannen!

Jeg syns mannen min er en stilig kar, men klesstilen hans har blitt litt treigere etterhvert som han er blitt eldre og mer opptatt, han går for bekvemmelighet og enkelthet fremfor stil, og har vel ikke egentlig noen klesstil lenger, bare mange ensfargede skjorter og gensere med horisontale striper ( ). Han har bursdag snart og jeg har lyst å kjøpe noen ordentlig kule klær til ham, som ikke er kjedebutikkkjøpt, men noe mer kult, spesielt og tøft. Jeg syns han kler ting som er litt smale i shiluetten, og litt farger, f.eks lilla og turkis. Det kan godt være litt rocka, og litt spesielt, som skiller seg litt ut.

Men jeg aner ikke hvor jeg skal begynne å lete en gang, jeg har jo ikke kontroll på damemote engang, langt mindre herremote. Er det noen som kan tipse meg om noen kule butikker i oslo, nettbutikker, blogger/nettsider med inspirasjon eller noe som helst annet som kan gi meg et tips om hvor jeg skal begynne?

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-11, 10:24   #2
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelp - skal shoppe klær til mannen!

Jeg (og Mannen) digger skjortene fra Probat. Kombinert med kule jeans, så er det et sikkerstikk her i huset. Men nå skal det sies at jeg har en mann som må trues med vold for å få på en penskjorte.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-11, 10:28   #3
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelp - skal shoppe klær til mannen!

Mannen din høres ut som mannen min. Et merke vi begge synes er bra til en mann som ikke er supersprelsk i stilen, men fremdeles har litt humor, er Moods of Norway.

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-11, 10:28   #4
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp - skal shoppe klær til mannen!

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Jeg (og Mannen) digger skjortene fra Probat. Kombinert med kule jeans, så er det et sikkerstikk her i huset. Men nå skal det sies at jeg har en mann som må trues med vold for å få på en penskjorte.

Nei, det er ikke stilen i det hele tatt, egentlig. Han er ikke glad i t-skjorter, og iallefall ikke med trykk. Mer "pyntet", hvis du skjønner. Men tusen takk

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-11, 10:30   #5
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp - skal shoppe klær til mannen!

Opprinnelig lagt inn av slaraffen, her.

Mannen din høres ut som mannen min. Et merke vi begge synes er bra til en mann som ikke er supersprelsk i stilen, men fremdeles har litt humor, er Moods of Norway.

Det skal jeg titte på. han kan nok godt være sprelsk i stilen, jeg tror problemet ene og alene er at han ikke har hatt tid eller overskudd til å tenke noe på slike ting i det siste. Han er masterstudent ved siden av full jobb, og tobarnsfar, så kul stil har kommet langt ned på prioriteringslista.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-11, 10:34   #6
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelp - skal shoppe klær til mannen!

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

Nei, det er ikke stilen i det hele tatt, egentlig. Han er ikke glad i t-skjorter, og iallefall ikke med trykk. Mer "pyntet", hvis du skjønner. Men tusen takk

Da støtter jeg opp om Moods of Norway!

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-11, 10:46   #7
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelp - skal shoppe klær til mannen!

Mannen min har falt for JohnnyLove. Har noen skjorter derfra som jeg synes er fine. De følger figuren fint. Buksa har han forresten også ser jeg. Beklager stort bilde, får det ikke mindre.
Her er en av dem:

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-11, 10:59   #8
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - skal shoppe klær til mannen!

Jeg handler klær på Moods of Norway til mannen. Hettejakker, t-skjorter og bukser. Han synes det er veldig stilig, men litt for dyrt. Derfor synes jeg det egner seg som presang.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-11, 13:58   #9
lillemy01
Erfaren
 
lillemy01 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 800
lillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populær
Standard

Sv: Hjelp - skal shoppe klær til mannen!

jeg er veldig glad i tiger of sweden jeg da kjempe fine klær spesiellt til litt smalere figur.

lillemy01 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-11, 14:24   #10
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - skal shoppe klær til mannen!

Jeg tror mannen din ville kledd endel av det de fører på Hunting Lodge i Brugata.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-11, 14:27   #11
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp - skal shoppe klær til mannen!

Mannen har mye Moods, ja, og en del fra Desigual, men det vet jeg ikke om man får tak i her...? :hjelpsåm:

Han har bl.a. denne fra Desigual (det er ikke min mann på bildet):

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-11, 14:28   #12
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.011
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp - skal shoppe klær til mannen!

Opprinnelig lagt inn av slaraffen, her.

Mannen din høres ut som mannen min. Et merke vi begge synes er bra til en mann som ikke er supersprelsk i stilen, men fremdeles har litt humor, er Moods of Norway.

Meg og slaraffen er virkelig på forskjellige planeter. Jeg synes Moods of Norway er "gøy på håret" i manneversjonen.

Jeg ville gått for en ikke så utagerende, sprelsk stil til en mann som ikke har en spesiell forkjærlighet for noe fra før.
Men heller tittet i retning noe mer casual, hvis de er veldig klassiske. En litt kul hettegenser og noen herlige jeans.

Hjelpes meg, har de Desigual til menn? :svett:
Det er jo moderen til gøy på håret.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-11, 14:42   #13
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp - skal shoppe klær til mannen!

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg tror mannen din ville kledd endel av det de fører på Hunting Lodge i Brugata.

Den kan jeg ikke finne noe som helst om på nett, hva slags merker/type klær har de der?

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-11, 14:46   #14
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.997
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hjelp - skal shoppe klær til mannen!

Tiger of Sweden er temmelig klassisk, dersom det er det man er ute etter. Men sprelsk? I don't think so.

Ellers tror jeg mannen hadde besvimt av latter dersom jeg hadde kommet hjem med noe à la den Desigual-skjorta til ham. For ham er det nok med litt ruter i en skjorte, så er det utagerende nok. Han likte skjorta fra Moods som jeg kjøpte til ham i julegave, dog. Ellers er han mest "morsomme t-skjorter"-typen.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-11, 14:46   #15
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp - skal shoppe klær til mannen!

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Meg og slaraffen er virkelig på forskjellige planeter. Jeg synes Moods of Norway er "gøy på håret" i manneversjonen.

Jeg ville gått for en ikke så utagerende, sprelsk stil til en mann som ikke har en spesiell forkjærlighet for noe fra før.
Men heller tittet i retning noe mer casual, hvis de er veldig klassiske. En litt kul hettegenser og noen herlige jeans.

Hjelpes meg, har de Desigual til menn? :svett:
Det er jo moderen til gøy på håret.

Du er for avansert for en mannemotenovise som meg. Jeg trenger bilder, linker, eksempler.

Men jeg syns alt alle steder ser utrolig likt ut, jeg. Rutete skjorter og gensere med horisontale striper over hele linja, mer eller mindre. Eller er det bare jeg som ikke ser det?

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-11, 14:49   #16
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - skal shoppe klær til mannen!

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Meg og slaraffen er virkelig på forskjellige planeter. Jeg synes Moods of Norway er "gøy på håret" i manneversjonen.

Jeg ville gått for en ikke så utagerende, sprelsk stil til en mann som ikke har en spesiell forkjærlighet for noe fra før.
Men heller tittet i retning noe mer casual, hvis de er veldig klassiske. En litt kul hettegenser og noen herlige jeans.

Hjelpes meg, har de Desigual til menn? :svett:
Det er jo moderen til gøy på håret.


Jeg har ikke noe bidra med egentlig, men jeg kjenner jeg blir veldig nysgjerrig på hvorfor Trulte må bruke denne tråden også på å fortelle hvor lite hun liker Desigual og klær hun kaller "gøy på håret"? Blir du provosert av andres klesstil eller er det andre grunner til at du sniper om dette nå igjen?

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-11, 14:51   #17
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp - skal shoppe klær til mannen!

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Tiger of Sweden er temmelig klassisk, dersom det er det man er ute etter. Men sprelsk? I don't think so.

Ellers tror jeg mannen hadde besvimt av latter dersom jeg hadde kommet hjem med noe à la den Desigual-skjorta til ham. For ham er det nok med litt ruter i en skjorte, så er det utagerende nok. Han likte skjorta fra Moods som jeg kjøpte til ham i julegave, dog. Ellers er han mest "morsomme t-skjorter"-typen.

Jeg tror egentlig mannen min er mer desigual enn festlige t-skjorter, altså. Men desigual er ikke helt riktig det heller, det blir litt rotete og feminint, mye av det.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-11, 14:53   #18
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.898
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp - skal shoppe klær til mannen!

Moods og Desigual er favorittene til LøveMannen også, i den grad han interesserer seg for klær og mote....

Har ikke sett Desigual for menn i Norge, men det finnes i Spania og London ihvertfall.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-11, 14:55   #19
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp - skal shoppe klær til mannen!

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg har ikke noe bidra med egentlig, men jeg kjenner jeg blir veldig nysgjerrig på hvorfor Trulte må bruke denne tråden også på å fortelle hvor lite hun liker Desigual og klær hun kaller "gøy på håret"? Blir du provosert av andres klesstil eller er det andre grunner til at du sniper om dette nå igjen?

Hva er greia med det "gøy på håret"-begrepet, egentlig? Kan man ikke ha noentiong som er gøy på håret? Masser av mine greier er blitt karakterisert som gøy på håret i ulike tråder, så antagelig liker jeg gøy på håret-greier. Da kan jeg vel kjøpe desigual til mannen, da? Jeg liker det til damer...

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-11, 14:59   #20
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - skal shoppe klær til mannen!

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

Den kan jeg ikke finne noe som helst om på nett, hva slags merker/type klær har de der?

Det er moderne street wear. Det ligger ikke så mye ute på nettsiden deres, men butikken er verdt et besøk.

Men ja, det er mye rutete skjorter for menn om dagen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no