Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vakuumklesposer

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-04-07, 11:25   #21
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vakuumklesposer

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Ikke hvis det er de samme posene, selvfølgelig.

Men nå snakket jeg altså om mine egne personlige fordommer. TV-shop gir meg inntrykk av billig og dårlig (kanskje pga alle de elendige treningsapparatene, og ikke minst de elendige reklamene for dem).

Jeg er litt sånn jeg også. Fordomsfull. Særlig ovenfor sånne overamerikanske reklamer, slik man ser på TV-shop. Eller ultrateite reklamer og brosjyrer som Jysk (og kanskje særlig tidligere Sengetøylageret) har. Da koster det litt mer å gå inn i deres butikk. *sær*

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-07, 18:16   #22
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vakuumklesposer

Noen som har lyst til å bestille fra ebay for meg, så overfører jeg penger.

Den pakka du har kjøpt Irma så bra ut. Dekker nok vårt behov også.

Ser man må være registrert og det gidder jeg ikke. Kommer helt sikkert ikke til å handle derifra igjen.

Sitat:

Det gjør jeg. Min TVshop-sperre dreier seg ikke om netthandel, men om kvalitet. Sikkert bare fordommer, men jeg får litt "AS Select" følelse (eller AS Defekt som vi kalte det).

Kan bare skrive under på denne

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-07, 19:43   #23
Marian
29 år
 
Marian sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 218
Marian er litt kulMarian er litt kul
Standard

Sv: Vakuumklesposer

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Man får også pakker med 30 poser, men da kommer man over mva og tollgrensa.

Kostet ikke de med 15 stk min 19£? Det er over mva og toll grensen det også vet du.

Marian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-07, 19:44   #24
Marian
29 år
 
Marian sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 218
Marian er litt kulMarian er litt kul
Standard

Sv: Vakuumklesposer

For en gjeng dere er fulle av snobbefordommer

Marian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-07, 19:48   #25
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vakuumklesposer

Opprinnelig lagt inn av Marian, her.

Kostet ikke de med 15 stk min 19£? Det er over mva og toll grensen det også vet du.

Nei, vi betalte 30,95 $, noe som skal tilsvare 188,- NOK i følge min valutakalkulator. De selges billigere også (som buy-now pris), men da må man sjekke med selgeren om han/hun kan sende til Norge. Det gadd jeg ikke.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-08, 10:43   #26
Fru Snurp
Overdriver
 
Fru Snurp sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.054
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Sv: Vakuumklesposer

Opprinnelig lagt inn av Marian, her.

Du får de samme posene på ebay som på TVShop tror du kvaliteten er annerledes av den grunn? Men billigere kan det bli på ebay hvis du slipper unna moms og toll.

Dette er IKKE de samme posene! Har ikke prøvd Spacebag fra Ebay (som Irma viser til) men kjøpte Superpack fra TvShop. To forskjellige navn... Uansett, de fra TvShop funka greit i ca 10 sekunder. Låsen gikk istykker på noen av de, vakumet gikk ut lett og av de 4 posene jeg pakket ned med tøy, holdt kun en av dem seg flat. Jeg så noen i Australia som var veldig solide, så det var derfor jeg slo til og TvShoppet litt da jeg kom hjem.

__________________
Fru Snurp (70tallet) og Gla'gutten ♥ (2008)
Fru Snurp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-08, 10:53   #27
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.983
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vakuumklesposer

Irma -hvordan fungerer posene?

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-08, 11:25   #28
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vakuumklesposer

Jeg skrev om posene i en annen tråd nylig, men de fungerte dessverre dårlig. Vacuumeffekten forsvant kjapt på de fleste posene, så nå er det ikke mye plass å spare lenger. Vi har brukt de minste på feriereiser noen ganger, og da har det gått greit. F.eks komprimert en klesbag og hatt i sekken på flyet.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no