Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-22, 14:43   #361
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.187
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Jeg har lagt ut en sovesofa på både finn og fjesboka, og fikk plutselig en melding i messenger fra en som ville gi meg et tillegg på 500€ for å sikre seg at den var reservert, og sende en GLS postmann for å hente og betale. Yeah right! Ikke vært borti den type scam før.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-22, 15:02   #362
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.447
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Jeg har kjøpt en fantastisk brukt topp, fra kjempedyrt merke (Victoria Beckham) til kupp-pris. Også fant jeg noen søte urtepotter i en bruktbutikk i København som ble med hjem. Tror ikke jeg har kjøpt noe nytt i høst, faktisk.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-22, 09:08   #363
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.187
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Jeg har lagt ut en sovesofa på både finn og fjesboka, og fikk plutselig en melding i messenger fra en som ville gi meg et tillegg på 500€ for å sikre seg at den var reservert, og sende en GLS postmann for å hente og betale. Yeah right! Ikke vært borti den type scam før.

Fikk en lignende melding ikke lenge etterpå. Facebook marketplace er ikke plassen å selge sovesofa ihvertfall.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-22, 10:21   #364
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Jeg har akkurat kjøpt et magisk teppe (angivelig fra 50-tallet) på finn, håper det kommer fram snart, for det var ganske dyrt

Ellers bør jeg nok finne vinterjakke til 10-åringen på finn, der er det jo noen hundre å velge mellom.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-22, 10:53   #365
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.248
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Jeg har fokus på å selge, ikke kjøpe brukt. Vi har jo kjøpt ting brukt på finn mange ganger tidligere, ofte møbler og hvitevarer. Klær har jeg prøvd men hitttils har jeg fått mange bomturer for å se på noe, og de klærne jeg har kjøpt har endt med å ikke bli brukt. Så jeg har satt det på pause inntil videre. Etterat sønnen mins sykkel ble stjålet, kjøpte vi en erstatning på finn, den har vi vært fornøyd med.

men som sagt forsøker jeg å tømme boden for ting som andre kan bruke fortsatt.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-10-22, 21:41   #366
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.406
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Fikk en lignende melding ikke lenge etterpå. Facebook marketplace er ikke plassen å selge sovesofa ihvertfall.

Ikke festdrakt heller. Fikk samme type melding da.

__________________
05 og 08
millact er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-10-22, 21:43   #367
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.187
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Jeg slettet annonsen og la den på en kjøp-salg gruppe heller.

I dag har jeg kjøpt en kul gul lenestol.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-22, 22:06   #368
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.406
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Jeg slettet annonsen og la den på en kjøp-salg gruppe heller.

I dag har jeg kjøpt en kul gul lenestol.

Gøy!

__________________
05 og 08
millact er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-10-22, 22:15   #369
Plingo
Erfaren
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 916
Plingo er populærPlingo er populærPlingo er populærPlingo er populær
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Har kjøpt brukt half rack med benk og vekter i dag av en bekjent. Tidligere i år kjøpte vi brukt skierg på Finn.

Plingo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-22, 23:54   #370
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.207
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Selv om det snart er Black Friday, det allerede er Black Week og til og med for noen er Black Month (), så er det fremdeles mulig å kjøpe ting brukt. Jeg hadde bestemt meg for å ønske meg en airfryer-ovn i julegave, men etter å ha søkt litt rundt og undersøkt litt her og der, så fant jeg en ovn jeg likte til rundt halv pris. Så den skal familien få lov til å gi meg i julegave.

Gjenbruk er genialt for gniere som meg!

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-22, 00:03   #371
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Jeg har kjøpt meg julekjole/glitterkjole på finn. Håper den vil passe- for den var så fin

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-22, 06:10   #372
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Jeg har kjøpt røde hjemmeheklede gardinkapper til kjøkkenet på finn. Gleder meg sånn til å få dem De var både billige og fine.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-22, 15:10   #373
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.406
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

I dag har jeg kjøpt Nike treningsjakke til yngste på finn samt ny Devold ulltrøye, samme sted.

__________________
05 og 08
millact er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-11-22, 15:20   #374
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Jeg har kjøpt meg en fantastisk velourblazer i dyp, mørk vinrød på Fretex til jul. Skal bytte ut den kjedelige plastknappen i samme farge, med en skikkelig glitrende bling-knapp jeg har.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-22, 09:47   #375
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Jeg har kjøpt meg ny vinterjakke på finn, og i det siste har jeg solgt både sko og jakker etter ungene samt to par sko etter meg selv som aldri egentlig passet.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-22, 10:07   #376
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Jeg gir bort ting på Finn med jevne mellomrom, men har ikke solgt så mye der, da det vi kvitter oss med sjelden er i salgbar stand. Men vi har vært dårlige til å kjøpe ting på Finn, men nå som vår ti år gamle Nespresso-maskin har sagt takk for selv, og Nespresso ikke klarte å fikse den, så ble jeg inspirert av denne tråden og tenkte at jeg kunne jo sjekke Finn for å se om det tilfeldigvis var noen slike maskiner til salgs. O du hellige jul – det bugnet jo. Så nå har vi den typen maskin vi vil ha til 400 kroner i stedet for 2000. Knall! Ikke måtte vi kjøre så veldig langt for å hente den heller. Dette ga mersmak!

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-22, 10:11   #377
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.140
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Nå kom jeg på at jeg vil selge brødbakemaskinen vår. Baker heller selv, og så har jeg mistet oppskriftsheftet og finner det ikke. Finner ikke typemerke på maskinen heller, så jeg kan laste det ned.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-22, 10:23   #378
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.567
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg gir bort ting på Finn med jevne mellomrom, men har ikke solgt så mye der, da det vi kvitter oss med sjelden er i salgbar stand. Men vi har vært dårlige til å kjøpe ting på Finn, men nå som vår ti år gamle Nespresso-maskin har sagt takk for selv, og Nespresso ikke klarte å fikse den, så ble jeg inspirert av denne tråden og tenkte at jeg kunne jo sjekke Finn for å se om det tilfeldigvis var noen slike maskiner til salgs. O du hellige jul – det bugnet jo. Så nå har vi den typen maskin vi vil ha til 400 kroner i stedet for 2000. Knall! Ikke måtte vi kjøre så veldig langt for å hente den heller. Dette ga mersmak!

Det er jo det som er så fint for oss som ønsker å kjøpe brukt - folk med mye penger kjøper etter innfallsmetoden, får en idé at "det har jeg lyst på!", kjøper det og så oppdager etterpå at det var en dårlig idé. Og selger det billig på finn. Til glede for oss.

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Nå kom jeg på at jeg vil selge brødbakemaskinen vår. Baker heller selv, og så har jeg mistet oppskriftsheftet og finner det ikke. Finner ikke typemerke på maskinen heller, så jeg kan laste det ned.

Jeg hadde ikke forventet å få med oppskriftshefte til en brukt brødbakemaskin.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-22, 10:28   #379
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Nå kom jeg på at jeg vil selge brødbakemaskinen vår. Baker heller selv, og så har jeg mistet oppskriftsheftet og finner det ikke. Finner ikke typemerke på maskinen heller, så jeg kan laste det ned.

Jeg vurderer å kjøpe en brødbakemaskin! Men i og med at det er en typisk ting som jeg ser for meg "går over" så tenkte jeg å kjøpe brukt. Bråker din? Vi er jo tett på kjøkkenet så om den går på natten så kan den ikke bråke.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-22, 10:55   #380
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.630
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Akkurat kjøpt vintersko til yngstefrøkna på finn!

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no