Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Trenger mange svar, har blitt lurt!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-07, 10:21   #41
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Trenger mange svar, har blitt lurt!

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Det som er surt er vel at de kanskje ikke trenger hjelp i det hele tatt, men at aktivt leter opp bra objekter som gis bort og selger dyrt videre. Så hun gravid ut da?

Nei hun så ikke gravid ut, men veldig sløv. Var ung, sikkert 23 år. Hun sa at hun nettopp var blitt gravid og at de var ute etter billige ting pga dårlig råd.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 10:21   #42
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger mange svar, har blitt lurt!

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

Men hun lyver faktisk på alderen og at det ikke er feil på produktet. DET kan du rapportere inn, synes jeg.. Om jeg har forstått riktig med tanke på skuffene og riften.

Ja, det kan du jo, når du vet at det er gale opplysninger i annonsen.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 10:23   #43
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Trenger mange svar, har blitt lurt!

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

Det er virkelig surt, og du har sikkert lært en vond lekse der. Folk lyver, hele tiden!
Jeg gir bare bort ting til folk jeg kjenner.. Vi lar ting på rundgang.

Feks, vårt stuebord var ødelagt, en vennine kjøpte nytt til seg og vi fikk deres. Kunne ikke falle meg inn å selge det igjen.. Men det var en vennine.
Det var en fin tanke, rypejenta og klapp deg på skulderen og si at du gjorde en god ting i beste mening, La henne ta seg av sin egen samvittighet.

Men hun lyver faktisk på alderen og at det ikke er feil på produktet. DET kan du rapportere inn, synes jeg.. Om jeg har forstått riktig med tanke på skuffene og riften.

Ja heretter gir jeg til kjente og sender klær til Romania. Hun lyver på alderen på stellebordet ja, og skriver ingenting om manglene på det. I tillegg sa jeg til henne at vi kjøpte det for 1200kr så hun lyver også om prisen.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 10:25   #44
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Trenger mange svar, har blitt lurt!

Men om man skal klage på dette så må man vel anmelde det?

Jeg synes i grunnen den saken der en solgte masse merketøy (som hun faktisk ikke hadde engang) er en mer alvorlig sak, som Finn ikke kunne gjøre noe med.
Finn fikk beskjed om at selger byttet navn og hadde stjålet private bilder.
Det eneste de kunne gjøre var å be henne fjerne bildet og ha rett navn.
En dag senere var navnet byttet ut navnet og andre private bilder dukket opp igjen.
Når finn ikke en gang vil gjøre noe med dette, så sier det seg vel selv at de ikke vil gjøre noe med en ting som er gitt bort gratis for så å bli solgt videre?

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 10:25   #45
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger mange svar, har blitt lurt!

Jeg tror det er liten "fare" for at hun får solgt det til den prisen, ihvertfall.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 10:27   #46
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger mange svar, har blitt lurt!

Ingen som har lyst til å gi seg ut for å være interessert kjøper da? Spurt litt mer om stellebordet og sånn, sett hvor langt hun drar løgnene sine.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 10:31   #47
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger mange svar, har blitt lurt!

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Ingen som har lyst til å gi seg ut for å være interessert kjøper da? Spurt litt mer om stellebordet og sånn, sett hvor langt hun drar løgnene sine.


Genialt forslag. Jeg er ikke så innmari skadefro av natur, men her kjente jeg et stikk.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 10:32   #48
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger mange svar, har blitt lurt!

Opprinnelig lagt inn av Cille, her.

Jeg skjønner veldig godt hvorfor HI blir forbannet og skuffet. Hun føler at hun gjør en god gjerning ved å hjelpe nyetablerte med dårlig råd, og så blir hun utnytta. Det skal vel ikke så mye empati til for å forstå at det føles surt?

Prøver du å si på en lite subtil måte at jeg mangler empati? Det var i såfall veldig nytt for meg. Og nå blir jeg nødt til å gå i meg selv for å se om det finnes en liten bit med empati der inne bak mitt harde, kalde ytre...

Jeg har ingen problemer med å forstå at om man tror man gir noe til "trengende" og det kanskje viser seg å være feil, at man føler at man ga bort til feil person. Og jeg har heller ingen problem med å se at den som tok imot varene faktisk løy om sin tilstand, og det er jo dumt.

Men når man vil bli kvitt noe av det man har og gir det bort, mener jeg at den som tar i mot står fritt til å gjøre hva man vil med det. Det er ikke det hyggeligste i verden, men det er vel ingen krise heller.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 10:32   #49
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger mange svar, har blitt lurt!

Jeg synes også det er frekt, men det er nok trolig lite du kan gjøre med det.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 10:34   #50
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Trenger mange svar, har blitt lurt!

Opprinnelig lagt inn av Rypejenta, her.

Nei, hun har ikke fikset på skuffene, det har min mann gjort, men de kan ikke fikses skikkelig pga det er plast som har knukket, min mann er tømrer og hvis ikke han kunne fikse det så kunne heller ikke de to daunokkene som hentet stellebordet ha fikset det heller. Jeg driter i pengene, tror ikke hun får 1300kr for det uansett, men jeg føler meg lurt fordi hun løy, fordi jeg ville hjelpe noen som hadde dårlig råd, og fordi jeg ga bort klær etter mine gutter til henne fordi hun sa hun var gravid. Det er tusen andre mennesker jeg heller ville gitt klærne til enn den frekke, svindleridioten!!

Jeg kan skjønne at du føler deg lurt, men samtidig - du la ut en åpen annonse på Finn om at dette skulle gis bort (mot avhenting vil jeg tro), slik at du slapp noe mer arbeid med dette.

Hvis den som ringte deg først ikke hadde gitt noen grunn i det hele tatt - ville du da ikke gitt det bort? Ønsket du at den skulle gå videre til noen som var "fattig"?

For å si det slik - jeg synes ikke du skal bruke mer energi på dette. Du annonserte i offentlighet at du ville gi bort endel barneting. Den som hentet tingene pyntet på sannheten/løy, men likevel gjorde hun ikke noe mer galt enn at hun tok i mot noe du ville gi bort. At hun så tenker at dette skal jeg tjene på - er en annen sak. Det betyr kanskje at hun ikke akkurat er noen veldig "edel" person, men samtidig kan det jo være at hun trengte klær men ikke stellebord?

Jeg synes at det er flott at du ville gi bort tingene, men kanskje du bør velge Fretex neste gang? Selv sender jeg alt som er ok til en alenemor med fire barn, hvor de to yngste er tvillinger og det trengs mye utstyr...

  Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 10:34   #51
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Trenger mange svar, har blitt lurt!

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Jeg tror det er liten "fare" for at hun får solgt det til den prisen, ihvertfall.

He he, takk for at du fikk opp humøret mitt ihvertfall.

Er sikkert ikke mye finn kan gjøre med saken nei. Jeg er ung student med to barn, og vet selv hvordan det er å ha dårlig råd, kanskje derfor jeg ble ekstra provosert...

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 10:36   #52
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Trenger mange svar, har blitt lurt!

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Ingen som har lyst til å gi seg ut for å være interessert kjøper da? Spurt litt mer om stellebordet og sånn, sett hvor langt hun drar løgnene sine.

Skal ikke se bort fra at jeg tar en telefon utpå ettermiddagen... Mulig hun vil gå ned noe i pris?

  Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 10:38   #53
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Trenger mange svar, har blitt lurt!

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Jeg kan skjønne at du føler deg lurt, men samtidig - du la ut en åpen annonse på Finn om at dette skulle gis bort (mot avhenting vil jeg tro), slik at du slapp noe mer arbeid med dette.

Hvis den som ringte deg først ikke hadde gitt noen grunn i det hele tatt - ville du da ikke gitt det bort? Ønsket du at den skulle gå videre til noen som var "fattig"?

For å si det slik - jeg synes ikke du skal bruke mer energi på dette. Du annonserte i offentlighet at du ville gi bort endel barneting. Den som hentet tingene pyntet på sannheten/løy, men likevel gjorde hun ikke noe mer galt enn at hun tok i mot noe du ville gi bort. At hun så tenker at dette skal jeg tjene på - er en annen sak. Det betyr kanskje at hun ikke akkurat er noen veldig "edel" person, men samtidig kan det jo være at hun trengte klær men ikke stellebord?

Jeg synes at det er flott at du ville gi bort tingene, men kanskje du bør velge Fretex neste gang? Selv sender jeg alt som er ok til en alenemor med fire barn, hvor de to yngste er tvillinger og det trengs mye utstyr...

Tror ikke hun var gravid for å si det sånn. Klærne la jeg ikke ut på finn, men spurte om hun trengte klær også da hun sa de ville ha stellebordet pga dårlig råd. Men men, er ikke verdens undergang selvfølgelig selv om jeg kjente at det var like før jeg hentet boksehanskene i boden

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 10:38   #54
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger mange svar, har blitt lurt!

Det der var så frekt at jeg måtte le litt.

Ellers så har du vel egentlig ikke noe med hva dette mennesket gjør med dette stellebordet. Du har jo gitt det bort, det er ikke ditt lenger. Hun som eier det kan gjøre akkurat det hun vil med det. Hun vil tydeligvis selge det for en svimlende sum.

Men altså, jeg skjønner selvsagt at du blir forbanna da.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 10:39   #55
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Trenger mange svar, har blitt lurt!

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Skal ikke se bort fra at jeg tar en telefon utpå ettermiddagen... Mulig hun vil gå ned noe i pris?

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 10:39   #56
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger mange svar, har blitt lurt!

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

At det føles surt er nå så, men jeg vet ikke helt hva det er å "innrapportere" her. Stellebordet er gitt bort på ærlig vis, den nye eieren selger det - det er kanskje frekt, men "svindel" er det da ikke, så hva skal Finn.no gjøre med det?

Enig med skilpadda. Ja, hun er en røver, hun løy, men noe kriminelt har hun ikke gjort, det er ikke kriminelt å selge ting man har fått.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 10:39   #57
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Trenger mange svar, har blitt lurt!

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Skal ikke se bort fra at jeg tar en telefon utpå ettermiddagen... Mulig hun vil gå ned noe i pris?



:venter spent på oppdatering:

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 10:43   #58
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger mange svar, har blitt lurt!

Sendte en aldri så liten e-post og meldte min "interesse" nå.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 10:49   #59
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Trenger mange svar, har blitt lurt!

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Sendte en aldri så liten e-post og meldte min "interesse" nå.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 10:50   #60
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.787
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger mange svar, har blitt lurt!

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg signerer dette. Når du har valgt å gi bort noe så kan det da ikke være viktig for deg hva den som har fått det gjør med det etterpå?

Du kunne jo valgt å selge det selv.

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Prøver du å si på en lite subtil måte at jeg mangler empati? Det var i såfall veldig nytt for meg. Og nå blir jeg nødt til å gå i meg selv for å se om det finnes en liten bit med empati der inne bak mitt harde, kalde ytre...

Jeg har ingen problemer med å forstå at om man tror man gir noe til "trengende" og det kanskje viser seg å være feil, at man føler at man ga bort til feil person. Og jeg har heller ingen problem med å se at den som tok imot varene faktisk løy om sin tilstand, og det er jo dumt.

Men når man vil bli kvitt noe av det man har og gir det bort, mener jeg at den som tar i mot står fritt til å gjøre hva man vil med det. Det er ikke det hyggeligste i verden, men det er vel ingen krise heller.

Nå vet jeg ikke hva "en lite subtil måte " betyr :domsometbrø:, men i det første innlegget virket det på meg som om du ikke forsto hvorfor HI var skuffet siden du skrev at når hun hadde valgt å gi bort noe så kan det ikke være viktig for henne hva den som har fått det gjør med det etterpå.

Men senere skriver du at du ikke har problemer med å forstå at om man tror man gir noe til "trengende" og det kanskje viser seg å være feil, at man føler at man ga bort til feil person, så da er vi jo enige.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no