Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg lever definitivt i feil tid

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-07, 10:54   #21
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg lever definitivt i feil tid

Ha ha ha, se det, ja! *Legger fra meg kjørebrillene og tar på meg lesebrillene*

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 11:25   #22
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg lever definitivt i feil tid

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Har du ikke opplevd Jokke? :føler meg plustelig veldig gammel:

Jeg er enig med Skremmern. (Og jeg var på vei til å sende avgårde rødprikk til den som ville holdt seg hjemme på Beatles-konsert, men jeg greide å besinne meg.)

Nice!

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 12:55   #23
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg lever definitivt i feil tid

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Har du ikke opplevd Jokke? :føler meg plustelig veldig gammel:

Jeg er enig med Skremmern. (Og jeg var på vei til å sende avgårde rødprikk til den som ville holdt seg hjemme på Beatles-konsert, men jeg greide å besinne meg.)

Men til gjengjeld har jeg vært på en million Jokke konserter da, vipper jeg litt vekk fra rød prikk da eller? :er vist gammalt skinn:

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-07, 22:24   #24
Muscovado
Nybegynner
 
Muscovado sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 8
Muscovado har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Jeg lever definitivt i feil tid

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Do you believe it in your head?
It's so safe to play along
Little soldiers in a row
Falling in and out of love
With something sweet to throw away.
But I want something good to die for
To make it beautiful to live.

"Go With the Flow" (2002) - Queens of the Stoneage.

En av mine absolutte favoritter!

Muscovado er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 17:04   #25
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg lever definitivt i feil tid

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Men til gjengjeld har jeg vært på en million Jokke konserter da, vipper jeg litt vekk fra rød prikk da eller? :er vist gammalt skinn:

Egentlig ikke.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 20:24   #26
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg lever definitivt i feil tid

Ååå, en tråd i min ånd.

Jeg skulle så gjerne opplevd The Doors, Jimi Hendrix, Janis Joplin... Bare fått vært på Woodstock. Jeg har prøvd å kompensere med 8 ganger på Roskilde og har opplevd noen vanvittige konserter der (bl.a. Pearl Jam-konserten som endte så tragisk....). Jeg mener at det finnes band i dag som er nyskapende og fantastiske. Jeg skal til og med strekke meg til at noen av Rn'B-damene er gull (Hurra for Alicia Keys som har de mest magiske tekstene).

Men mye av musikken i dag, er glemt i morgen og takk og lov for det. Bare tanken på at musikken var ren og ærlig - ikke plastret på med glow og voiceover, gjør meg varm om hjertet.

Jeg har by the way sett Pink Floyd live, U2 live og ikke minst Page & Plant live. Så noen storheter har vandret min vei.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 20:47   #27
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg lever definitivt i feil tid

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Egentlig ikke.

Pfst.. :eremulig:

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no