Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

Sunt sukker, stevia

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-01-09, 16:17   #121
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sunt sukker, stevia

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Spørsmålet er heller om du er like latterlig teit som de andre her inne, som ikke skjønner hva den korrupte makteliten gjør mot oss, eller om du er en del av den og med alle midler forsøker å latterliggjøre de av oss som har sett sannheten og kan avsløre dere. Velg selv! Men husk: Vi lar oss ikke kue til taushet! Sannheten vil komme for en dag!

Disse kjemikaliene har angivelig mange formål. De brukes for det første, sier konspirasjonsteoretikerne, til å kontrollere været, noe som kanskje ikke alltid ville vært så galt. Men det er noe helt annet og langt verre når de skaper og utnytter elektromagnetisk stråling til å påvirke vår biologi og psyke slik at myndighetene kan drive med tankekontroll. (Fra Skepsis.no)

Jeg er selvfølgelig underlagt myndighetenes tankekontroll, så ikke hør på noe jeg sier. Nå må jeg ta pillene mine.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 16:37   #122
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunt sukker, stevia

Jeg er så glad jeg kom meg unna den korrupte makteliten i Norge og fikk flyttet til EU mens jeg fremdeles var i stand til å tenke klart ... Kanskje jeg kan få flere av dere ut? Jeg vurderer å sette opp en flyktningrute via danskebåten, kom forkledd som alkoholiserte dansebandfanatikere!

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 23:26   #123
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunt sukker, stevia

Åh hvor jeg elsker FP - hvor ellers kunne jeg klikke meg inn på en tråd som i utgangspunktet virket uhorvelig uinteressant for meg, for så å le meg fillete videre!

Og jeg som i min uvitenhet trodde disse Chemtrails-taggingene over tunnellinnganger i Osloområdet var protest mot at man kjører store trailere med kemisk innhold gjennom tettbebodde områder. Hvor naiv kan man engang bli?

En kondensstripe vil aldri mer bli det samme for meg.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 23:44   #124
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sunt sukker, stevia

Å, himmel, for en fornøyelig tråd!!

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 11:11   #125
Store-ulv
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 518
Store-ulv er litt kulStore-ulv er litt kul
Standard

Sv: Sunt sukker, stevia

Opprinnelig lagt inn av ming, her.

Å, himmel, for en fornøyelig tråd!!

Store-ulv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 11:33   #126
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunt sukker, stevia

Opprinnelig lagt inn av koskov, her.

Tror kanskje jeg ville lest litt mer samt kanskje brukt google litt mer aktivt?

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 11:35   #127
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sunt sukker, stevia

Opprinnelig lagt inn av koskov, her.


Halvparten her inne dumper sikkert ungen på 1 år på barnehage og tror dere har gjort jobben eller bruker tven som barnevakt uten å se at poden faktisk faller i transe, hodet på skakke, glassaktige øyne og helt borte.


Halvparten her inne burde vært pisket for å være temmelig naiv og ignorant. Sannsynligvis tror de krigen mot terror kan vinnes også. Haha

Dette her synes jeg traff spikeren på hodet og virkelig beskrev den jevne FP'er ...

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 12:42   #128
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunt sukker, stevia

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Dette her synes jeg traff spikeren på hodet og virkelig beskrev den jevne FP'er ...

Den traff meg ganske godt. :slave under makteliten:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-09, 22:55   #129
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunt sukker, stevia

Beklager at jeg drar opp en litt gammel tråd.
Det er aC sin skyld. Eller Kif sin. Eller Einar. :whatever:

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

Disse kjemikaliene har angivelig mange formål. De brukes for det første, sier konspirasjonsteoretikerne, til å kontrollere været, noe som kanskje ikke alltid ville vært så galt.

Kontrollere været ja.
Det er ingen bergensere blant de der, skjønner jeg?

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-09, 23:34   #130
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sunt sukker, stevia

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

Disse kjemikaliene har angivelig mange formål. De brukes for det første, sier konspirasjonsteoretikerne, til å kontrollere været, noe som kanskje ikke alltid ville vært så galt. Men det er noe helt annet og langt verre når de skaper og utnytter elektromagnetisk stråling til å påvirke vår biologi og psyke slik at myndighetene kan drive med tankekontroll. (Fra Skepsis.no)

Jeg er selvfølgelig underlagt myndighetenes tankekontroll, så ikke hør på noe jeg sier. Nå må jeg ta pillene mine.

Med andre ord lys...
Chemtrails, ikke helt overbevist jeg.

Orbital Mind Control Lasers derimot.
http://uncyclopedia.wikia.com/wiki/O...Control_Lasers

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-09, 23:35   #131
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Sunt sukker, stevia

Åh. Jeg var sikker på at det var Arvid som hadde gravd fram denne tråden, jeg.

  Svar med sitat
Gammel 05-02-09, 23:37   #132
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunt sukker, stevia

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-09, 23:38   #133
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Sunt sukker, stevia

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Han kommer nok. Du har jo lagt ut agn.

  Svar med sitat
Gammel 05-02-09, 23:39   #134
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sunt sukker, stevia

Gammel tråd?
Hvor har jeg vert da? Aha, den ble laget når jeg var uten nett i Bergen.

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 12:43   #135
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunt sukker, stevia

Hvordan ble det muligens min skyld?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 13:14   #136
Tilden
Leken
 
Tilden sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 524
Tilden er litt kulTilden er litt kulTilden er litt kul
Standard

Sv: Sunt sukker, stevia



For en Kindereggtråd! Helseråd, viktig samfunnsnyttig informasjon og trimming av magemuskler på en gang. Fantastisk!

Tilden er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
chemtrails, codex alimentarius, klassiker-nominert, konspirasjonsteorier, vinnende vesen

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no