Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ekstra forsikringer på elektriske duppeditter?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Betaler du for ekstr forsikring i butikken når du kjøper TV, mobil, PC etc?
Ja, alltid 0 0%
Ja, ganske ofte 0 0%
Ja, men har bare skjedd en sjelden gang 7 6,80%
Har gjort det, men gjør det ikke lenger 8 7,77%
Bare på barnas saker 3 2,91%
Nei, har aldri skjedd 84 81,55%
Blomkål 1 0,97%
Deltakere: 103. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-07-18, 23:29   #21
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.823
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ekstra forsikringer på elektriske duppeditter?

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Har dere ikke egenandel på forsikringene?

Var det meg du spurte?

Ting som dekkes av kollektiv hjem gir oss null i egenandel siden vi er to med den forsikringen gjennom LO-medlemskapet. Om det skjer noe med bilen eller selve huset eller på reise så må vi nok trå til med egenandel ja.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-18, 00:13   #22
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ekstra forsikringer på elektriske duppeditter?

Vi har egen forsikring på telefonene våre via Telia. Ut over det så betaler vi ikke for forsikring på tv og slike ting nei, for det dekkes av innboforsikringen vår.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-18, 09:48   #23
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.815
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ekstra forsikringer på elektriske duppeditter?

Vi gjorde det en gang på en PC som minsten kjøpte seg. Det tok ikke lang tid før han mistet den i gulvet, og da måtte han faktisk få ny. Ellers så har vi ikke gjort det som jeg kan huske.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-18, 11:28   #24
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.479
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ekstra forsikringer på elektriske duppeditter?

Dei gongene eg har syntest det har vore fornuftig med forsikring, er dei gongene eg har kjøpt telefon på avbetaling med bindingstid hos operatør. Då gir det meining å ha ei utvida forsikring i bindingstida.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-18, 12:28   #25
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.969
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ekstra forsikringer på elektriske duppeditter?

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Var det meg du spurte?

Ting som dekkes av kollektiv hjem gir oss null i egenandel siden vi er to med den forsikringen gjennom LO-medlemskapet. Om det skjer noe med bilen eller selve huset eller på reise så må vi nok trå til med egenandel ja.

Tenkte generelt på alle

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-18, 00:23   #26
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ekstra forsikringer på elektriske duppeditter?

Vi har gjort det to ganger på ting til det ene barnet. Det viste seg å være smart.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-18, 20:23   #27
Sonja Sockersöt
Hjuleglede
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.120
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ekstra forsikringer på elektriske duppeditter?

Aldri. Eneste jeg har herpet er en Apple watch, og den gikk på innboforsikringen. (Riktignok med fratrekk på 2000 for egenandel, men lell.)

Sonja Sockersöt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-18, 12:45   #28
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.215
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ekstra forsikringer på elektriske duppeditter?

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Eg har gått på ein overbevisende selger nokre gonger, men det er lenge sidan nå.

Akkurat nå undersøker eg forsikring til nyinnkjøpt el-sykkel. Men bortsett frå det, har eg som prinsipp at eg ikkje kjøper ting som er så dyre at eg ikkje har råd til å øydeleggje dei. Ein kjem langt med innbo- og reiseforsikring sånn til vanleg.

Jeg har egen elsykkelforsikring. Det er noe annet, for det dekker langt mer av en dyr gjenstand enn den vanlige innboforsikringen gjør.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-18, 13:06   #29
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.740
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ekstra forsikringer på elektriske duppeditter?

Nei, aldri. I ettertid kunne det vært lønnsomt for et barn som kjøpte dyr telefon og klarte å knuse den skikkelig uka etter. Men det vet man jo aldri på forhånd.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no