Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-18, 14:07   #521
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.921
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Altså, er det hold i ryktene er det ille og bør slett ikke dysses ned.

De andre partiene sitter veldig stille i båten nå. Jeg tror det er ganske naivt å gå ut fra at dette ikke skjer i de andre partiene og at de har så mye bedre retningslinjer og varslingsrutiner. Det er ganske ille at vi kan ha statsråder som Søviknes og Sandberg med den "CVen" de har. Bra at Giske måtte gå, men at andre nå sitter stille og håper det hele blåser forbi er jeg sikker på.

Hva har Sandberg gjort?

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-18, 14:14   #522
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Synes denne Meyer-saken er litt spesiell jeg. Hvorfor melde om saker, når en ikke ønsker å si hvem det dreier seg om? Hva skal ledelsen gjøre da? http://www.tv2.no/nyheter/9593495/

En annen ting er jo at det nå florerer rykter som bare det om hvem dette faktisk dreier seg om. Skal ikke videreformidle hvem det ryktes mest om her, men vil det sprekke, eller har Høyre nå fått et forsprang til å ordne opp uten medias søkelys på hvem dette faktisk dreier seg om?

Det kan være mye å gjøre selv om man ikke vet navn på hvem som har gjort hva, også som ledelse. Man kan kalle inn til ekstraordinære møter om kultur og ukultur, klargjøre regelverk og klargjøre konsekvens av brudd på regelverk, i tillegg til å poengtere at man tar godt vare på varslere.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-18, 14:21   #523
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Carl I Hagen snakker om nye regler som får tilbakevirkende kraft. Ja, for i sommer visste ikke en mann på 50 at det var dumt å stikke tungen sin ned i halsen på 20 år gamle jenter som ikke ønsket det.

Carl I Hagen mener også at han er heldig som har vært gift med Eli som har passet på ham hele tiden. Gjør han alt mulig rart hvis ikke Eli er der? Som å stikke tungen sin ned i halsen på mange unge jenter.

Dette satt han å sa på Nytt på Nytt også på fredag.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-18, 14:24   #524
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Hva har Sandberg gjort?

Jeg synes det er ille at han kan være statsråd og tok han derfor med i oppramsingen, selv om jeg ikke har hørt noen #metoo-historier om ham. Full på talerstolen på Stortinget og dømt for å skalle ned en annen person er heller ikke tillitvekkende.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-18, 14:25   #525
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Mulig det går en grense på gift eller ikke. Ugifte kvinner/jenter kan man stikke tungen i halsen på. For jeg tror han hadde reagert om noen gjorde det på Eli. Men hva vet vel jeg, kanskje det var fritt frem før #metoo.

Joda, single damer er fritt vilt, det er noe alle vet. Ingens eiendom. Bare å ta for seg.
Ihvertfall var det sånn før #metoo.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-18, 14:26   #526
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Jeg synes det er ille at han kan være statsråd og tok han derfor med i oppramsingen, selv om jeg ikke har hørt noen #metoo-historier om ham. Full på talerstolen på Stortinget og dømt for å skalle ned en annen person er heller ikke tillitvekkende.

Og dette:
https://www.nrk.no/finnmark/lakselob...erg-1.13598350

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-18, 14:57   #527
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.921
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Jeg synes heller ikke Sandberg har det døyt som statsråd å gjøre, men jeg hadde ikke hørt om not #metoo-relevant ang. han (jeg har dog grublet på hvem den for tiden omtalte samfunnstoppen fra Tromsø er).

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-18, 15:40   #528
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Hvilke lokale tillitsvalgte? Jeg har bare fått med meg Myrli og han er fylkeslagsleder i Akershus (og dust i dette tilfellet).

https://www.adressa.no/nyheter/trond...e-15869404.ece

http://www.hitra-froya.no/nyheter/20...l-15853745.ece


To eksempler.

I papirutgaver av lokalaviser jeg har lest siste dager uttaler lokale ap-folk seg om Giske. Jeg tror hele saken hadde hatt best av at ikke hver tillitsvalgte fremstår som egen talsperson.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-18, 16:12   #529
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Det er jo fordi enhver lokalavis skal spinne på Giske-effekten, eller hva man kaller det. Så ringer de rundt da, til de som har lokale verv, og får en uttalelse. Er de heldig, får de en sitatmaskin på tråden, og da går det viralt og gir klikk (og penger).

Motsatt, så skulle det virkelig tatt seg ut om det kom sentrale føringer på hvem som fikk snakke med pressen. Vi lever i et fritt land.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-18, 16:18   #530
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Jeg tenker at sentrale føringer ville være skrekkelig dumt. Jeg tenker vel egentlig at folk burde kunne tenke lurt selv.
Mengden ord hadde nok vært lurt å redusere i en del av de tilfellene og en egenvurdering på «hva tjener det til at jeg utmaler dette?».

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-18, 16:27   #531
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Jeg tenker vel egentlig at folk burde kunne tenke lurt selv.

Jeg svinger mellom beundring og lattermildhet når jeg leser dette. På en kynisk dag: lattermildhet, på en idealistisk dag: beundring. Jeg tenker det ofte selv, men da på en meget sur måte.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-18, 18:13   #532
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Hvilke lokale tillitsvalgte? Jeg har bare fått med meg Myrli og han er fylkeslagsleder i Akershus (og dust i dette tilfellet).

Førstesida på DN i dag.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-18, 18:54   #533
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Nja, det er ikke helt den historien som verserer, den er ganske mye mer alvorlig enn som så. Jeg har ikke lyst til å bidra til noe ryktespredning, men jeg synes det er essensielt at vi ikke "dysser ned" når det er en kvinne som omtales som den trakasserende part, når det er nettopp det vi reagerer på med menn.

Dette!

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-18, 19:07   #534
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

#metoo handler om seksuell trakassering. Selvom det gjennom tidende har vært utnevnt statsråder som jeg virkelig har lurt på tanken bak, så synes jeg det er en vesentlig forskjell på å systematisk bruke egen posisjon til å begå trakassering, og å tråkke feil eller gjøre en hårreisende vurdering av en situasjon. Det være seg strippeklubber, tematskjorter, glemte e-mailer, bryggebygging, svart arbeidskraft eller prikker i sertifikatet.

Jeg er ikke fan av Hagen, men å anta at han EGENTLIG er en Giske, synes jeg faktisk er litt drøyt. Det er mange mennesker jeg ikke liker eller som har meninger og uttalelser jeg overhodet ikke kan forstå - men inntil noen varsler på ham - må vi nesten anta at så ikke har skjedd, eller?

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-18, 19:11   #535
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Hvem er det som antar at Hagen er en Giske, Billa?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-18, 19:37   #536
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Menn må sørge for å ha en anstand med seg til en hver tid. Eller "kone", som det også heter. Ellers kan de finne på å stikke tungen sin på steder som de ikke burde. F.eks. på iskalde lysstolper eller ned halsen på uvillige 20-åringer.

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Carl I Hagen snakker om nye regler som får tilbakevirkende kraft. Ja, for i sommer visste ikke en mann på 50 at det var dumt å stikke tungen sin ned i halsen på 20 år gamle jenter som ikke ønsket det.

Carl I Hagen mener også at han er heldig som har vært gift med Eli som har passet på ham hele tiden. Gjør han alt mulig rart hvis ikke Eli er der? Som å stikke tungen sin ned i halsen på mange unge jenter.

Dette. Mulig jeg tolker feil.


Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Hvem er det som antar at Hagen er en Giske, Billa?

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-18, 21:20   #537
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Det er jo kjent at Eli ikke lar Carl reise noe sted uten henne pga sterk sjalusi.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-18, 21:38   #538
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Det var jo han selv som sa dette da. At han alltid hadde med seg kona, så ble han ikke "fristet". Så det burde flere gjøre. Sagt litt spøkefullt riktignok (på Nytt på Nytt). Litt mer alvorlig sa han det om at det er galt å dømme folk for ting som har skjedd tidligere, etter nye regler som gjelder nå. For det er først etter #metoo at det ikke lenger er akseptert å oppføre seg slik Giske har gjort. Før dette var regelen bare at man skal ta et nei for et nei. Det er vanskelig å tolke det annerledes enn at han mener at oppførselen var ok før. Og at det ikke var aktuelt for han, siden han alltid har hatt med seg Eli, og da synes jeg ikke spørsmålet om hva han ville ha gjort om hun ikke var der er så veldig drøyt.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-18, 21:41   #539
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Takk til Nenne og Guava. Selv leser jeg ikke så mye mer enn advarsel om makrkamp i linkene. DN får jeg har jeg ikke tilgang til nå, hvis det ikke er på nett.

Ad CIH Billa, jeg klarer ikke lese innleggene dithen at han mistenkes for å være en Giske, men som harselering over hvordan på sett og vis forsvarer Giskes handlinger.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-18, 21:43   #540
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Dette. Mulig jeg tolker feil.

Ja, du tolker feil, og jeg lurer på om du gjør det med vilje.

Jeg har bare gjengitt hva Herr Hagen selv sa på Nytt på nytt. Han er glad Eli alltid har vært tilstede og passet på ham. Jeg har ikke beskyldt ham for å drive med seksuell trakassering selv om jeg har stilt spørsmålstegn ved hvorfor han trenger noen til å passe på seg.

Det er også hans egne ord at holdningene vi nå har etter #metoo har tilbakevirkende kraft. I min verden var ikke det å stikke tungen i andre hals ok oppførsel før #metoo heller. Det har aldri vært ok.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no