Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-04-18, 20:58   #21
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.798
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden

Mannen min har hatt fri i dag. Han har brukt timesvis på å rydde og vaske terrassen i bakhagen, nå er den innbydende kg hyggelig. I morgen skal det snø.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv  
Gammel 30-04-18, 21:18   #22
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.720
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden

Overtid.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv  
Gammel 30-04-18, 21:33   #23
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.815
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden

Jeg kommer til å bli skikkelig muggen hvis det faktisk kommer til å snø her i morgen.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 30-04-18, 21:42   #24
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.406
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden

Mangel på søvn. Kan ikke de fordømte sauene holde tett om natten?!?

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 30-04-18, 22:02   #25
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.583
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Mangel på søvn. Kan ikke de fordømte sauene holde tett om natten?!?

min søster ser ut som et vandrende lik om dagen...

vixen er aktiv nå  
Gammel 30-04-18, 22:45   #26
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.836
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden

Og jeg sliter med hetetokter om natten og våkner flere ganger og er gloheit.
Tror jeg må krype til korset og be om østrogen. Har hørt at det finnes noe som er lavdoset, tror jeg det kalles..

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv  
Gammel 01-05-18, 08:34   #27
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.047
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden

Det er 1,5 time til rittstart og det snør

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 01-05-18, 08:42   #28
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.625
Blogginnlegg: 212
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden

Auda! Lykke til i dag, Jålebeinet!

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 01-05-18, 09:19   #29
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 9.975
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden

Marereitt om at mannen vil skilles og tar hele huset mens jeg sitter igjen med gjeld.

Einhyrningur er ikke aktiv  
Gammel 01-05-18, 09:29   #30
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.540
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden

Sludd og snø!!!

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13

Sist redigert av Millen : 01-05-18 kl 11:10.
Millen er ikke aktiv  
Gammel 01-05-18, 10:15   #31
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.853
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden

At ingen vil kjøpe leiligheten vår.




Jeg har ikke lov til å gruffe så altfor mye. Vi har bare hatt tre visninger, og de har vært greit besøkt. Vi kommer til å få solgt, men jeg skulle ønske at jeg bare for en gangs skyld kunne få solgt uten problemer. (De forrige gangene har det tatt 3-4 måneder, og det er så utrolig kjipt å bo i noe som alltid skal være klart til visning.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå  
Gammel 02-05-18, 23:42   #32
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gruffetråden

Gastroskopi ass. Det er gruff det. Håper virkelig jeg aldri trenger å gjenoppleve kveldens opplevelse. Bah.

Luvi er ikke aktiv  
Gammel 02-05-18, 23:47   #33
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.206
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Gastroskopi ass. Det er gruff det. Håper virkelig jeg aldri trenger å gjenoppleve kveldens opplevelse. Bah.

Godt det er overstått!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 02-05-18, 23:50   #34
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gruffetråden

Hah, dobbelgruff i kveld.

Sykkel er visst ikke helt vår greie. Den forrige sykkelen til jenta var det masse styr med, kjedet kilte seg dønn fast hele tiden. Fikk reklamert til slutt. Kjøpte for 1,5 uke siden en ny,langt dyrere type. I dag da jeg kom hjem oppdager jeg at det ene dekket er dønn flatt. Ikke lite luft, dønn flatt. Så flatt at selve dekket var løst og jeg kunne ta inn til slangen. Sykkel er visst virkelig ikke vår greie!

Luvi er ikke aktiv  
Gammel 02-05-18, 23:54   #35
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.969
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden

En x som tar for gitt at jeg kan stille opp.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå  
Gammel 03-05-18, 10:20   #36
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden

Vondt. I hele kroppen. Som igjen fører til at man ikke får sove. Som gjør at man får mer vondt....

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv  
Gammel 03-05-18, 10:56   #37
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.360
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden

At jeg er avhengig av bilen som må på service og få reparasjoner hele tiden. Får aldri råd til å spare opp til El-bilen jeg ønsker meg...

__________________

tink er ikke aktiv  
Gammel 03-05-18, 11:11   #38
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.540
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden

Russebusser som står parkert like ved soverommet og må begynne å spille høyt når jeg nesten sovner, og for ikke å snakke om de russebussene som kjører gjennom gata og bråker.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 03-05-18, 11:29   #39
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.961
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden

Feber og hoste og borte fra jobb i tre dager, ikke noe kult.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er aktiv nå  
Gammel 03-05-18, 11:35   #40
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.540
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden

God bedring Pamina.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no