Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-07-18, 23:55   #721
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.540
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden

Ingen unger som sover, og andre folk som må ha TV høyt på når disse ungene skal sove.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 12-07-18, 00:23   #722
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.067
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Laxabon. Det gruffer jeg over i dag. Det skal jeg drikke 4 liter av i dag, mens jeg etter 3 super allerede har det i vranga.

Får prøve å være positiv. I morgen på denne tiden er det godt og vel overstått.

Innser at det er litt sent nå, men til en annen gang så ber du om Picoprep. Et HELT annet volum å få i seg. Laxabon er fryktelig umoderne på tarmtømmingsfronten

Edit: så andre tråden din må

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv  
Gammel 13-07-18, 00:53   #723
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gruffetråden

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Innser at det er litt sent nå, men til en annen gang så ber du om Picoprep. Et HELT annet volum å få i seg. Laxabon er fryktelig umoderne på tarmtømmingsfronten

Edit: så andre tråden din må

Greit å vite om jeg noen gang skulle måtte igjennom dette en gang til.

Luvi er ikke aktiv  
Gammel 20-07-18, 16:23   #724
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.406
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden

At banken min har kommet med en GENIAL!!!!løsning der man kan sende faktura fra (mottatt på) epost til mobilbanken.

Også virker den ikke på min telefon fordi iphone 5 i følge banken er en gammel telefon


__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 20-07-18, 16:33   #725
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.836
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden

På bedringens vei med vonde hæler /plantarfasciit, så tok en liten treningsrunde i dag tidlig. Må er det skikkelig vondt i særlig den høyre hælen. Har også skikkelig iling nedover på fremsiden av låret på samme side. Tipper det er isjiasnerver.
Skikkelig bestemor knirk i dag.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv  
Gammel 21-07-18, 09:43   #726
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.971
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden

Leilighet på mindre enn 70 kvadratmeter med åtte mennesker i, to av dem barn med helt andre grenser enn mine egne, og en kvinne som bare rydder på kjøkkenet mitt uten å spørre meg hvor ting skal stå. En ny dag truer.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv  
Gammel 21-07-18, 17:28   #727
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gruffetråden

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Leilighet på mindre enn 70 kvadratmeter med åtte mennesker i, to av dem barn med helt andre grenser enn mine egne, og en kvinne som bare rydder på kjøkkenet mitt uten å spørre meg hvor ting skal stå. En ny dag truer.

All medfølelse. Jeg bor pr i dag med samme str,og synes det er nok med vesla og meg når hun er hjemme

Luvi er ikke aktiv  
Gammel 23-07-18, 08:30   #728
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.540
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden

Å våkne tidlig og tenke " nå skal jeg ha en stille morgenstund alene med kaffen" for at 2 til våknet og står opp.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 23-07-18, 13:03   #729
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.875
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden

At sykkelverstedet skal ha 3300,- for å bytte drivverk og vaiere på sykkelen min, som jeg kjøpte på salg til 5000,- i september 2011. Og som jevnlig har vært på service og som allerede har fått nytt drivverk en gang.

At det er dyrere å fly til Trondheim enn Roma, jeg liker Roma, skal til Trondheim, gjerne en vei med fly. Da tog er nesten like dyrt, faktisk samme pris som å fly til Roma. .

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv  
Gammel 23-07-18, 15:19   #730
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.540
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden

At jeg er i den "tomme og triste uka".

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 23-07-18, 15:40   #731
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.406
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden

At det ikke finnesnoen enkel måte åskrive ut efakturaerpå..
Og at spaceknappenmin ikke virkersærlig godt!!!

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 23-07-18, 15:54   #732
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.072
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden

1. Hundehår! Jeg er så ubeskrivelig møkklei av å støvsuge hver føkkings dag, og enda er det hundehår over alt. Når gamlemor på 11 tar kvelden skal det aldri, ever, noen sinne en hund inn i mitt hus igjen!

2. Tenåring som valser rundt i morgenkåpe hele dagen. Og som knapt nok gidder å løfte beina så det går an å støvsuge punkt 1 i og rundt sofaen.

3. Tenåring som tar dyret opp i sofaen etter at jeg har støvsuget. Fordi dyret ville ha kos. Dyret har ikke lov til å oppholde seg andre steder enn på gulvet, men med tenåringens selektive hørsel og hukommelse er det lost case.

4. Tenåring som blir sur når hun settes i arbeid. Hun tør heldigvis verken krangle eller protestere, men surheten ligger som en eim i hele huset. Og den satans musikken blir skudd på full guffe, for man må jo ha musikk til arbeidet. Og ørepluggene ligger begravet i rotet hennes et eller annet sted i huset.

5. Voksenlivet! Jeg vil være ung og uansvarlig, dra på festival og drikke meg full, danse i sommersolen og ha sex i et telt. (Nå ja, punkt 5 er nok mer i fantasien. Jeg liker egentlig verken festivaler, dansing eller sex i telt...)

007 er ikke aktiv  
Gammel 24-07-18, 12:00   #733
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.815
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden

Jeg er skikkelig irritert på 12 åringen som etter to dager i spillerhus på Dana cup har fått tre advarsler for dustete ting som han har funnet på. Det er tre helt berettigede advarsler, og det er nesten så jeg håper de kaster ut hele ungen både fra huset og Dana. Da skal han få det fryktelig kjedelig sammen med oss resten av uka. Han lever i en "meg selv" boble om dagen, og han er helt klart på god vei inn i puberteten. Jeg gruer meg skikkelig til de neste årene med han. Snurte-storebror på snart 16 er en drøm i forhold til hva nummer to kan komme til å bli. Jeg har gruet meg i mange år allerede.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 24-07-18, 12:31   #734
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.206
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg er skikkelig irritert på 12 åringen som etter to dager i spillerhus på Dana cup har fått tre advarsler for dustete ting som han har funnet på. Det er tre helt berettigede advarsler, og det er nesten så jeg håper de kaster ut hele ungen både fra huset og Dana. Da skal han få det fryktelig kjedelig sammen med oss resten av uka. Han lever i en "meg selv" boble om dagen, og han er helt klart på god vei inn i puberteten. Jeg gruer meg skikkelig til de neste årene med han. Snurte-storebror på snart 16 er en drøm i forhold til hva nummer to kan komme til å bli. Jeg har gruet meg i mange år allerede.

Skjønner du «nesten håper» han blir kastet ut. Håper resten av turen blir flott for dere alle.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 25-07-18, 20:47   #735
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

og en kvinne som bare rydder på kjøkkenet mitt uten å spørre meg hvor ting skal stå. En ny dag truer.

Jeg merket til slutt skuffer og skap med hva som skal hvor (sånn som på skolekjøkken).

Éowyn er ikke aktiv  
Gammel 25-07-18, 20:54   #736
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.476
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden

Jeg er lei av å ringe Telenor for å fyllt på med mer data, 15 gigabyte er jo ingenting. Joda, det er fint med den alltid på nett garantien men jeg syns de kunne hatt mulighet til å fylle på mer når det er snakk om mange dager uten nett.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 25-07-18, 21:02   #737
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.815
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden

Jeg synes det er ganske gørr å bruke familieferien/feriebudsjettet på Danacup.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 25-07-18, 22:30   #738
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gruffetråden

Hodepine fra helvete og en følelse av at hele overkroppen svir. BAH!

Luvi er ikke aktiv  
Gammel 25-07-18, 22:33   #739
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.684
Blogginnlegg: 35
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden

IKEA og OBS på samme dag.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv  
Gammel 25-07-18, 22:42   #740
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.494
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg er lei av å ringe Telenor for å fyllt på med mer data, 15 gigabyte er jo ingenting. Joda, det er fint med den alltid på nett garantien men jeg syns de kunne hatt mulighet til å fylle på mer når det er snakk om mange dager uten nett.

Nå har vi fleksi-abb, men før kunne jeg bare gå inn på Telenorappen og kjøpe datapakke ved behov?

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no