Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-04-08, 13:16   #41
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Til alle nye

Jeg er imponert over deg Liven! Dette var en nydelig liste.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-08, 13:19   #42
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.646
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til alle nye

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Pfft, fotball er for små babyer. Fargeklatter som virrer rundt på en veldig grønn bakgrunn. Omtrent som Teletubbyene. :dukker:



Ingen tvil om at alle nye kommer til å vite hvem Liven er ...

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-08, 13:26   #43
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Til alle nye

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Jeg er imponert over deg Liven! Dette var en nydelig liste.


Jøss. Jeg skulle akkurat til å skrive det samme. Skummelt.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-08, 13:27   #44
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Til alle nye

Vi heier selvsagt på Enga her.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-08, 13:29   #45
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Til alle nye

Jeg overser punkt 20, men er ellers ganske lærevillig
Trivelig forum forresten.

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-08, 13:31   #46
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Til alle nye

Jeg synes man burde kunne rope i emneord også.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-08, 13:34   #47
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.828
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til alle nye

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

...og så må jeg bare få sagt at når man kødder med Lagene med stor L, og her på forumet er det LFC, Enga og, jeg må innrømme, Brann, samme dag som seier eller tap, må man forvente tyttebær i fleng på kontrollpanelet.

Jeg har en gang fått rød prikk for allmenn Rosenborg-hets utenom sesongen. Det var riktig nok ikke her inne.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-08, 13:35   #48
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.774
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til alle nye

Fine listen, flinke Liven.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-08, 13:38   #49
Cascaye
Miss Distriktsnorge
 
Cascaye sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.165
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Til alle nye

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Nå tror jeg du har bommet litt, men det er helt greit, for jeg husker ( :elefant: ) at du skrev i samme tråden at Enga var de flinkeste. Eller noe i den duren.

...og så må jeg bare få sagt at når man kødder med Lagene med stor L, og her på forumet er det LFC, Enga og, jeg må innrømme, Brann, samme dag som seier eller tap, må man forvente tyttebær i fleng på kontrollpanelet.

Stor L, det er jo Lyn!

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-08, 13:49   #50
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.072
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til alle nye

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Liven sa det! Men hun glemte dessverre de siste:

21. Her inne heier vi på Lyn
22. Man trenger ikke være intelligent, men det er en fordel

Æh.. Ja, det sier seg jo selv. At man ikke trenger å være intelligent, altså. (Noe man ikke er om man er enig med nr. 21.)

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Liven, så du så flink jeg var? Jeg tok med Brann. JEG tok med Brann.

Lille, fine unge neket. Du lærer, du lærer.

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Pfft, fotball er for små babyer. Fargeklatter som virrer rundt på en veldig grønn bakgrunn. Omtrent som Teletubbyene. :dukker:

Bare dukk, jeg så deg nok. Før eller seiner kikker du opp igjen fra det skitne, mørke hullet ditt. Og da...

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

...men det funker bedre med øl til fotball enn til Teletubbiene.

Eller begge deler? Carlsberg for store og Carlsberg for små, Carlsberg til kvelds med litt sukker på?

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Jeg er imponert over deg Liven! Dette var en nydelig liste.



Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Ingen tvil om at alle nye kommer til å vite hvem Liven er ...



Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Jøss. Jeg skulle akkurat til å skrive det samme. Skummelt.

Bare si det, jeg har rygg å bære det på.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-08, 13:52   #51
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.291
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til alle nye

Håh! Liven sa akkurat at jeg var uintelligent!

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-08, 13:55   #52
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.072
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til alle nye

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Håh! Liven sa akkurat at jeg var uintelligent!

Det sa jeg ikke. Du har akkurat brutt nr. 14.

Selv er jeg raus, og skal derfor ikke bryte nr. 9.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-08, 13:56   #53
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Til alle nye

Jeg er imponert over deg Liven! Dette var en nydelig liste.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-08, 13:58   #54
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.072
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til alle nye

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Jeg er imponert over deg Liven! Dette var en nydelig liste.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-08, 14:03   #55
Sokk
trøtt
 
Sokk sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 2.449
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Til alle nye

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

...men det funker bedre med øl til fotball enn til Teletubbiene.



Jeg orker aldri å se på teletubbies uten øl, altså.

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-08, 14:06   #56
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til alle nye

Opprinnelig lagt inn av Sokk, her.


Jeg orker aldri å se på teletubbies uten øl, altså.

To flasker vin.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-08, 14:17   #57
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Til alle nye

Opprinnelig lagt inn av Sokk, her.



Jeg orker aldri å se på teletubbies uten øl, altså.

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

To flasker vin.

Eller noe helt annet?
Jfr den South Park-episoden der en klump hasj, brukt som eksempel i undervisning, plutselig ble borte - og episoden sluttet med Mr.Garrison som satt og lo seg fillete av Teletubbies...

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-08, 14:34   #58
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Til alle nye

Liven er utrolig flink, selv om hun bommet litt med nr 20.
(selv om jeg fra nå kommer til å tenke på en haug telletubbies neste gang jeg ser fotballkamp. Nste helg blir det jo nesten det, men tanke på at jeg skal se en haug 10 åringer spille)
Og dette bør abslutt klistres.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-08, 14:40   #59
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Til alle nye

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Skriftstørrelse 3-7 om du vil rope. Jo større skrift, dess høyere roper du.

Spikke-spikke-spikk.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-08, 14:43   #60
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.828
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til alle nye

Opprinnelig lagt inn av Liven

Skriftstørrelse 3-7 om du vil rope. Jo større skrift, dess høyere roper du.

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Spikke-spikke-spikk.



Opprinnelig lagt inn av Bokmålsordboka

II dess adv (norr þess, gen. av þat 'det') 1foran en komp: desto hard utenpå, men d- mykere inni / han sier ikke så mye, men tenker d- mer
2foran to komp: d-, d- så mye, jf jo — jo, jo — dess, jo —desto, se II jo (5) / d- fortere, d- bedre / konj: d- lenger de gikk, d- varmere ble det

Liven har sitt på det tørre - enda hun er bergenser.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"

Sist redigert av Bluen : 12-04-08 kl 15:03.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
folkeopplysning, fotball, klassiker, prosopopeia, punktum før smilefjes, skrevne regler, skrevne uskrevne regler, spikking, teletubbyene, uskrevne regler

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no