Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva gjør man for å overleve høsten?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-18, 21:06   #61
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.862
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør man for å overleve høsten?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Mulig det er mest på grunn av praksisen jeg er trøtt, men det har da blitt innmari mye mørkere i det siste.

Ja, det kommer stadig tidligere. (Naturlig nok. )

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-10-18, 21:18   #62
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.174
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør man for å overleve høsten?

Pust inn. Pust ut. Pust inn. Pust ut. Fortsett ( Thea Steen 1989-2016).

Vi bor i Norge, ved polarsirkelen. Her er svingende årstider, og det eneste man kan stole på er det man ser ut av vinduet når man våkner, og knapt det.
Frisk luft, planter som følger en normal syklus og at vi vet at vi ikke har stabilt vær, men at det alltid kommer en vår og en sommer.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-18, 11:04   #63
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.471
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør man for å overleve høsten?

Våren her nord er jo bare én dag eller to, sånn i slutten av mai eller begynnelsen av juni.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-18, 11:17   #64
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.422
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør man for å overleve høsten?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Våren her nord er jo bare én dag eller to, sånn i slutten av mai eller begynnelsen av juni.

Ja, våren i nord er virkelig fascinerende kort. Har bilder i familiealbumet av meg og søstrene mine i hagen da vi var små (da bodde vi på et lite sted i Troms), iført bikini og gummistøvler, med grønn plen og hauger med snø i bakgrunn.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-18, 14:34   #65
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør man for å overleve høsten?

Her berges høsten vanligvis med stearinlys og vedfyring i vedovnen. Og en del rødvin da. Og masse ullundertøy. Ullboxer er virkelig et funn i den perioden nå på høsten ullstilongs/-strømpebukse blir litt for varmt fortsatt. Vindtett og vanntett jakke hjelper også har jeg hørt, ikke at jeg har det da.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-18, 14:38   #66
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.906
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør man for å overleve høsten?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Jeg synes det er artig med regn og vind og, jeg. Og jeg synes faktisk jeg er heldig som ikke har bil og må sykle. Ja, jeg blir ofte våt og forblåst, og ikke minst svett, men det er jo skikkelig deilig å få bruke kroppen litt, kjenne at man lever. Men noen ganger gleder jeg meg aller mest til å komme inn i varmen igjen såklart.

En venninne bodde et par år i sydligere strøk, og sa ofte at hun savnet følelsen av vind og regn i ansiktet. Jeg tenkte at "det er bare noe du tror, du husker ikke hvor ekkelt det er", men det er jo faktisk veldig oppfriskende. I begrensede mengder.
Og selv om jeg bare liker to av fire årstider, så ser jeg at jeg setter pris på variasjonen. Høsten og vinteren har bare blitt ekstra tung når jeg ikke kommer meg ut i frisk luft noe særlig. Det blir for mye innetid.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-18, 14:41   #67
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.721
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør man for å overleve høsten?

Jeg overlever best ved å kjøpe avsindige mengder ullklær, viser det seg igjen. :brrr: De første minusgradene er nådeløse!

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-18, 17:23   #68
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva gjør man for å overleve høsten?

Jeg tror man kan lære seg å like alle årstidene. Om man klarer å finne en aktivitet som passer til årstiden. Før hatet jeg høsten og vinteren. Så begynte jeg å elske å gå tur. Spesielt i skogen. Fargene om høsten er nydelige og den deilige krispe luften er fantastisk. Vinteren tok lenger tid å lære seg å like. Faktisk 41 år. Jeg oppdaget langrenn i fjor. Da får jeg brukt skogen på vinteren også og nå gleder jeg meg faktisk til snøen kommer. Jeg er altså masse ute, og tenner lys og ser film på kvelden.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-18, 19:26   #69
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.175
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør man for å overleve høsten?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

En venninne bodde et par år i sydligere strøk, og sa ofte at hun savnet følelsen av vind og regn i ansiktet. Jeg tenkte at "det er bare noe du tror, du husker ikke hvor ekkelt det er", men det er jo faktisk veldig oppfriskende. I begrensede mengder.
Og selv om jeg bare liker to av fire årstider, så ser jeg at jeg setter pris på variasjonen. Høsten og vinteren har bare blitt ekstra tung når jeg ikke kommer meg ut i frisk luft noe særlig. Det blir for mye innetid.

Ja, litt er fint. Men når det regner sidelengs er det ikke fullt så gøy å være ute.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-18, 22:55   #70
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør man for å overleve høsten?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Jeg synes det er artig med regn og vind og, jeg. (...) det er jo skikkelig deilig å få bruke kroppen litt, kjenne at man lever.

Mens jeg, ute i regn og vind, innimellom føler at jeg kommer til å dø. Skal si vi er forskjellige.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-18, 01:09   #71
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva gjør man for å overleve høsten?

Jeg liker høsten, jeg misliker ikke noen årstider egentlig, men liker minst overgangen fra vinter til vår med slaps og is, gjørme og møkkete overflater.

Høsten er deilig med inneaktiviteter og lys. Jeg fryser mer når de første minusgradene melder seg, men elsker å gå i deilig varmt ullundertøy. Denne høsten har jeg meldt meg på vevkurs fra september til november.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-18, 08:30   #72
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.358
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva gjør man for å overleve høsten?

Kjøpte meg KT-ulltøy på salg i går, riktignok ikke helt match oppe og nede, men følte meg straks mye bedre!! Har ønsket meg det lenge men har syntes det er for dyrt. Nok dagslys er nok et kritisk punkt for min del, sitter nå med lyslampen en times tid hver morgen. Trene jevnlig er viktig året rundt, men enda mer når det er "mørketid". Finne fram igjen de fine, litt varme hverdagskjolene til jobbruk, støvletter og kåpe, pynte seg litt til hverdags, ta seg råd til litt luksus som massasje, frisør, hudpleie. Forsøker febrilsk å muntre meg selv opp her jeg sitter alene på et høstferietomt kontor!

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-18, 09:53   #73
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.382
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva gjør man for å overleve høsten?

Er ikke veldig glad i høsten, men synes samtidig den går utrolig fort når man har full jobb og barn. Vinteren, derimot, den er ofte lang.

Hjelper litt med noen fine, nye klær i fine farger, masse stearinlys og varmt hus. Drikke ekstra god te og godt lesestoff.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-18, 10:06   #74
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.906
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør man for å overleve høsten?

Altså. Hvis det virkelig hjelper med stearinlys og te, så tror jeg ikke man er helt der at høsten og vinteren er ordentlig harde å komme gjennom...

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-18, 10:23   #75
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.813
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva gjør man for å overleve høsten?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Altså. Hvis det virkelig hjelper med stearinlys og te, så tror jeg ikke man er helt der at høsten og vinteren er ordentlig harde å komme gjennom...

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-18, 10:24   #76
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.422
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør man for å overleve høsten?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Altså. Hvis det virkelig hjelper med stearinlys og te, så tror jeg ikke man er helt der at høsten og vinteren er ordentlig harde å komme gjennom...

Det handler vel om å gi seg selv flest mulig hyggelige stunder, og prøve å sette pris på de små tingene. Jeg tror ikke noen mener å si "Er du deprimert sier du? Her, ta deg en tekopp, det hjelper".

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-18, 10:51   #77
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.763
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør man for å overleve høsten?

Høsten, for meg, er grei nok, men jeg misliker vinter intenst. Hater å fryse, skrape is, dårlige kjøreforhold og å gå på ski. Glatt, slaps, klink is. Minus 15. Null. Om en annen. Da vil jeg heller ha vetlandsvinteren. :bergenseritrøndelag:

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-18, 12:00   #78
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.862
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør man for å overleve høsten?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Høsten, for meg, er grei nok, men jeg misliker vinter intenst. Hater å fryse, skrape is, dårlige kjøreforhold og å gå på ski. Glatt, slaps, klink is. Minus 15. Null. Om en annen. Da vil jeg heller ha vetlandsvinteren. :bergenseritrøndelag:

Men den er jo bare gjørme... i et halvt år.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-10-18, 14:59   #79
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.865
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør man for å overleve høsten?

Jeg har et intenst hatforhold til vinteren. Det vil si vintere med masse snø, er det ikke så mye snø så går det greit på en måte. I vinter så tror jeg at jeg hadde en form for vinterdepresjon. Det var så mye snø over alt at jeg følte at jeg ble kvalt.

På høsten har eldste og jeg bursdag, og det er ting jeg ser frem til. Jeg er et bursdagsmenneske. Hvis snøen kommer i midten av oktober og blir liggende så sliter jeg med humøret. Kommer det ikke noe snø hele høsten så går alt greit egentlig.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-18, 15:12   #80
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.862
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør man for å overleve høsten?

Jeg liker snø. Det gjør mørket veldig mye lysere.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no