Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hørt på jobb i dag

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-06-15, 21:56   #1
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.964
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Hørt på jobb i dag

Det å jobbe i en mannsdominert bransje fører til at man får høre mange rare samtaler gitt.

Dagens samtale var mellom to single "gutter" i 25-35års alder, som kom frem til følgende: Vi får bare skaffe oss en dame fra Thailand, de har iallfall "familieverdiene" i orden og kan lage mat, norske kvinnfolk nå til dags krever jo bare full likestilling overalt så vi må jo lage mat også.

Videre gikk det på at de ikke kunne ha en dame som bare gikk på NAV heller, så hun skulle jo helst ha jobbet 100% i tillegg til å ha de berømte "familieverdiene" i orden.


Jeg ble sjokket over holdningene og klarte ikke å komme med noe hardtslående svar gitt.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-15, 21:59   #2
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.531
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hørt på jobb i dag

Selvsagt skal hun jobbe 100% og bidra til halvparten av alle utgifter uavhengig om hun er like godt lønnet, lage maten, rydde og vaske huset, ta seg av klesvasken og alt med barna. Selvsagt. Og være opplagt og villig på kvelden, tenker jeg....

tenke seg til en kvinne som krever at mannen løfter en finger....

Skremmende med slike holdninger. Glad jeg har funnet meg en mann som ikke forventer det helt slik, gitt.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-15, 22:00   #3
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.112
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hørt på jobb i dag

Åh, jeg blir så trist av å lese om folk med slike holdninger, særlig unge. Jeg håper så INDERLIG jeg klarer å lære mine barn andre holdninger.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-15, 22:05   #4
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.531
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hørt på jobb i dag

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Åh, jeg blir så trist av å lese om folk med slike holdninger, særlig unge. Jeg håper så INDERLIG jeg klarer å lære mine barn andre holdninger.

Jeg tenker det i alle fall ikke skader at de vokser opp med en far og en mor som viser i praksis at likestilling er en selvfølge. (som ikke betyr at alle må gjøre akkurat like mye av det samme, men at belastninger fordeles rettferdig) At pappa selvsagt kan lage middag og vaske gulv, at mamma faktisk kan måke snø også. Selv om vi fordeler enkelte oppgaver mellom oss utfra interesse eller logistikkhensyn, så bytter vi på når det passer best. Fordi det handler om en balanse som fungerer. Og det er ikke en balanse som fungerer at en gjør alt og den andre ser på. Nemlig. (bortsett fra i avgrensede perioder når den ene er syk etc da)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-15, 22:09   #5
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hørt på jobb i dag

Jeg er imponert over at de er såpass jeg. Kan ikke si annet. De ønsker seg i alle fall en dame med ok verdier om ikke annet.

Jobber med bare menn jeg og, og sitter på kontor med to av dem, begge rett oppunder 30. De snakker om mye mer banale ting... går i pupper, rumper og poenggiving på diverse damer og utseende deres. Yey.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-15, 22:09   #6
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hørt på jobb i dag

Jeg tenker det er en god grunn til at de fortsatt er single.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-15, 22:11   #7
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.531
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hørt på jobb i dag

Opprinnelig lagt inn av emin, her.

Jeg tenker det er en god grunn til at de fortsatt er single.

De er jo single i en alder av "de fleste har vel funnet seg noen nå" og det er vel ikke helt utenkelig at noe av problemet kan dreie seg om kravene som stilles til den utvalgte ja... Det er jo lov å være kresen, det bør man jo være, men...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-15, 22:12   #8
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.964
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hørt på jobb i dag

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg er imponert over at de er såpass jeg. Kan ikke si annet. De ønsker seg i alle fall en dame med ok verdier om ikke annet.

Jobber med bare menn jeg og, og sitter på kontor med to av dem, begge rett oppunder 30. De snakker om mye mer banale ting... går i pupper, rumper og poenggiving på diverse damer og utseende deres. Yey.

Det er faktisk ikke så mye av det, men jeg blir jo litt påvirket jeg også, så jeg følte meg ikke spesielt lur når jeg var å kjøpte glidemiddel og nipler på butikken i dag.

Den typen "humor" takler jeg, det er grunnholdningene hos noen av dem som gjør at jeg rister på hodet.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-15, 22:15   #9
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hørt på jobb i dag

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Det er faktisk ikke så mye av det, men jeg blir jo litt påvirket jeg også, så jeg følte meg ikke spesielt lur når jeg var å kjøpte glidemiddel og nipler på butikken i dag.

Den typen "humor" takler jeg, det er grunnholdningene hos noen av dem som gjør at jeg rister på hodet.

Jeg tolker det overhodet ikke som humor, men en veldig nedlatende tone ovenfor damer.. også kollegaer. Ene og alene objektifisering av kvinner, noe jeg syntes er kjempetrist. De vet ikke at jeg har hørt det, for å si det sånn.

Jeg vet ikke hva som er verst jeg... dette eller manglende likestillingsinstilling (bra ord!)? Blir å velge mellom to onder.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-15, 22:20   #10
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.964
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hørt på jobb i dag

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg tolker det overhodet ikke som humor, men en veldig nedlatende tone ovenfor damer.. også kollegaer. Ene og alene objektifisering av kvinner, noe jeg syntes er kjempetrist. De vet ikke at jeg har hørt det, for å si det sånn.

Jeg vet ikke hva som er verst jeg... dette eller manglende likestillingsinstilling (bra ord!)? Blir å velge mellom to onder.

Nei, det der som du beskriver er ikke humor, var bare jeg som blandet sammen litt. De har faktisk ikke kommet med slike ting, men det kan være at min tilstedeværelse gjør at de demper seg på akkurat det.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-15, 22:26   #11
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hørt på jobb i dag

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Nei, det der som du beskriver er ikke humor, var bare jeg som blandet sammen litt. De har faktisk ikke kommet med slike ting, men det kan være at min tilstedeværelse gjør at de demper seg på akkurat det.

Jeg tror det er litt derfor jeg ble plassert sammen med disse. For at de rett og slett skulle dempe seg litt og holde litt mer inni seg.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-15, 22:28   #12
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.964
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hørt på jobb i dag

Jeg blir litt gal av å drive voksen opplæring da, vi jobber nå i ett sameie som består av 8 blokker og da passer det seg ikke å stå på utsiden av en leilighet og snakke stygt om andre beboere. De fikk høre det av meg kan dere si, men det er ikke lett å holde 8 mannfolk i ørene til en hver tid.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-15, 22:31   #13
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hørt på jobb i dag

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Jeg blir litt gal av å drive voksen opplæring da, vi jobber nå i ett sameie som består av 8 blokker og da passer det seg ikke å stå på utsiden av en leilighet og snakke stygt om andre beboere. De fikk høre det av meg kan dere si, men det er ikke lett å holde 8 mannfolk i ørene til en hver tid.

Dere er leverandør, mener du? Nei, det får man si...

Jeg sitter på kontor da, så litt anderledes. Men likevel kjipt å høre de snakke åpenlyst om rumpa til jenta som akkurat gikk ut døra.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-15, 22:35   #14
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.964
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hørt på jobb i dag

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Dere er leverandør, mener du? Nei, det får man si...

Jeg sitter på kontor da, så litt anderledes. Men likevel kjipt å høre de snakke åpenlyst om rumpa til jenta som akkurat gikk ut døra.

Vi er leverandør som skal inn i alle leilighetene i sameiet, så det er enkelte ting de får holde for seg selv og ta på evnt kontoret eller lunsjen i bilen, uansett hvor ufin beboeren var(eller som jeg kunne se og høre på den eldre damen som hadde hun nok begynnende demens og slet med omveltingen som nytt TV opplegg ga henne, så når jeg fikk forklart "gutta" dette ble tonen en annen og når hun kom for å "klage" i dag også tok gutta det utrolig fint, for de er fine de fleste av gutta, de tenker bare litt kort.).

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-15, 11:17   #15
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.822
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hørt på jobb i dag

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Det å jobbe i en mannsdominert bransje fører til at man får høre mange rare samtaler gitt.

Dagens samtale var mellom to single "gutter" i 25-35års alder, som kom frem til følgende: Vi får bare skaffe oss en dame fra Thailand, de har iallfall "familieverdiene" i orden og kan lage mat, norske kvinnfolk nå til dags krever jo bare full likestilling overalt så vi må jo lage mat også.

Videre gikk det på at de ikke kunne ha en dame som bare gikk på NAV heller, så hun skulle jo helst ha jobbet 100% i tillegg til å ha de berømte "familieverdiene" i orden.


Jeg ble sjokket over holdningene og klarte ikke å komme med noe hardtslående svar gitt.

Du kunne jo sagt at med sånne holdninger er det ikke det minste rart at de er single.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-15, 18:39   #16
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hørt på jobb i dag

Jeg synes de virker ganske korte, men er man teit så er man teit, det har lite med kjønn å gjøre.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-15, 18:59   #17
ZaloMon
<This space for rent>
 
ZaloMon sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2015
Innlegg: 91
ZaloMon er litt kul
Standard

Sv: Hørt på jobb i dag

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Det å jobbe i en mannsdominert bransje fører til at man får høre mange rare samtaler gitt.

Dagens samtale var mellom to single "gutter" i 25-35års alder, som kom frem til følgende: Vi får bare skaffe oss en dame fra Thailand, de har iallfall "familieverdiene" i orden og kan lage mat, norske kvinnfolk nå til dags krever jo bare full likestilling overalt så vi må jo lage mat også.

Videre gikk det på at de ikke kunne ha en dame som bare gikk på NAV heller, så hun skulle jo helst ha jobbet 100% i tillegg til å ha de berømte "familieverdiene" i orden.


Jeg ble sjokket over holdningene og klarte ikke å komme med noe hardtslående svar gitt.

Jeg prøver å skjønne hvor denne kategorien menn får holdningene sine fra. Kommer de fra familier hvor mor har gjort alt hjemme og far har hevet lønningsposen? Det begynner å bli en del år siden den generasjonen var fremtredende i de kretser jeg vanker. Selv fattern som nærmer seg 65 klarer fint å kaste sammen et måltid og gjør det - men ikke så ofte som min mor. Vaskemaskinen har jeg derimot IKKE sett han bruke

Jeg har to yngre brødre, den ene er gift og har litt tendenser til "hent tøfla mine", men den yngste virker mer likestilt i sine tanker.

Jeg tror uansett at det påvirker mye hva far og mor i hjemmet har gjort og hva slags holdninger de har til disse oppgavene som vi tradisjonelt sogner til mann eller kvinne.

__________________
99 - 03 - 08
ZaloMon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-15, 19:10   #18
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hørt på jobb i dag

Jeg tror det er en solid porsjon umodenhet her.

På den forrige arbeidsplassen min (som også var VELDIG mannsdominert, uten å være en IT-avdeling) så bestemte jeg meg for å ta litt igjen, så hengte jeg opp en diger poster av Arnulf Refsnes i bare trusa på personalrommet. Den hadde fått bart på dag to. På dag 4 eller 5, så tok jeg den ned selv.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-15, 19:36   #19
ZaloMon
<This space for rent>
 
ZaloMon sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2015
Innlegg: 91
ZaloMon er litt kul
Standard

Sv: Hørt på jobb i dag

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg tror det er litt derfor jeg ble plassert sammen med disse. For at de rett og slett skulle dempe seg litt og holde litt mer inni seg.

Det der er faktisk et argument som du burde brukt i lønnsforhandlinger

__________________
99 - 03 - 08
ZaloMon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-15, 19:45   #20
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hørt på jobb i dag

Opprinnelig lagt inn av ZaloMon, her.

Det der er faktisk et argument som du burde brukt i lønnsforhandlinger

Akkurat nå så har jeg heldigvis ca 10 andre gode argumenter (har sjekket snittlønn hos NITO), men skal dra den og om jeg skal gripe et hvert halmstrå.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no