Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Måtte få krisehjelp

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-09-18, 15:16   #81
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Måtte få krisehjelp

Jeg kan antagelig ikke navngi en eneste håndballspiller, så det forklarer vel saken.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-18, 15:17   #82
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.327
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Måtte få krisehjelp

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg kan antagelig ikke navngi en eneste håndballspiller, så det forklarer vel saken.

Ikke jeg heller. Det er ikke helt min sport.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-09-18, 15:19   #83
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Måtte få krisehjelp

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Nå sier han at hun at hun var med på det og han føler seg dolket i ryggen av TV2 (og henne). Mens hun nekter.

For ei smørje!

Han sa jo på direkte-tv at hun IKKE visste om det. Det hadde vært snakket om, men de hadde blitt enige (evt at han hadde fått beskjed) om at de IKKE skulle gjøre det. At han endrer forklaring nå gjør ikke at jeg tror det er annerledes.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-09-18, 15:25   #84
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Måtte få krisehjelp

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg kan antagelig ikke navngi en eneste håndballspiller, så det forklarer vel saken.

Marit Breivik.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-18, 16:01   #85
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.462
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Måtte få krisehjelp

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Nå sier han at hun at hun var med på det og han føler seg dolket i ryggen av TV2 (og henne). Mens hun nekter.

For ei smørje!

Han sa til TV2 søndags morgen, før han ble kastet ut, at selvsagt hadda han ikke sagt i fra på forhånd til TV2 og dansepartneren, for da hadde han ikke fått lov. Men han visste at han kom til å bli stemt ut hvis han ikke gjorde det, så derfor var det greit.

At han endrer mening nå når stuntet får konsekvenser får han stå for selv.

Jeg tror mer på henne enn han i denne saken her.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-18, 16:01   #86
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.462
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Måtte få krisehjelp

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg kan antagelig ikke navngi en eneste håndballspiller, så det forklarer vel saken.

Da vet jeg hvem jeg skal ta med meg neste gang jeg får gratisbilletter på jobben.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-18, 16:49   #87
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Måtte få krisehjelp

Sutringen hans over å bli kastet ut var puteflau lesning gitt.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-18, 16:50   #88
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.462
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Måtte få krisehjelp

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Sutringen hans over å bli kastet ut var puteflau lesning gitt.

Helt enig. Han har gjort noe han vet provoserer, og stod for det helt frem til det fikk konsekvenser, da ble han som en liten drittunge som har blitt tatt i nasking.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-18, 16:51   #89
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Måtte få krisehjelp

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Sutringen hans over å bli kastet ut var puteflau lesning gitt.

Dette har jeg ikke lest. Link?

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-09-18, 17:07   #90
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Måtte få krisehjelp

https://www.dagbladet.no/kjendis/gar...gning/70221076

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-18, 17:24   #91
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Måtte få krisehjelp

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg kan antagelig ikke navngi en eneste håndballspiller, så det forklarer vel saken.

Anja... noe. Ikke Garbarek.

:ikkesportsidiot:

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-18, 17:28   #92
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Måtte få krisehjelp

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Anja... noe. Ikke Garbarek.

:ikkesportsidiot:

Andersen.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-18, 17:39   #93
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.445
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Måtte få krisehjelp

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Sutringen hans over å bli kastet ut var puteflau lesning gitt.

m
Mja, jeg er enig med ham. Jeg er rimelig sikker på at TV2 ønsket "show" med å ta inn Løke. Det er helt tydelig at han spiller en karakter, og jeg tror nok at han trodde det var forventet av ham. Tror dog ikke TV2 hadde regnet med fullt så mye støy, men at de håpet på noe, og har gitt uttrykk for det, det tror jeg.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-18, 18:17   #94
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Måtte få krisehjelp

Nei, jeg hadde heller ikke noe kjennskap til ham utover hans prestasjoner på håndballbanen. Ante heller ikke at han hadde vært med i noen reality før dette, men det er jo ikke så rart siden jeg ikke ser annet enn Stjernekamp og Idol og der har han ikke vært #thankgod
Han har vel et stempel på seg i håndballmiljøet også. Ble han ikke kastet ut av landslaget? Etter noe julebordsstyr?

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-18, 18:32   #95
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Måtte få krisehjelp

Opprinnelig lagt inn av him, her.

m
Mja, jeg er enig med ham. Jeg er rimelig sikker på at TV2 ønsket "show" med å ta inn Løke. Det er helt tydelig at han spiller en karakter, og jeg tror nok at han trodde det var forventet av ham. Tror dog ikke TV2 hadde regnet med fullt så mye støy, men at de håpet på noe, og har gitt uttrykk for det, det tror jeg.

Tviler ikke på at han ble booket for å få oppstuss, og ar det lå i korta, men det han holde på med her er seksuell trakassering, og det skal vi fanden ikke bortforklare med «show» og «klovning».

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-18, 18:50   #96
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.001
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Måtte få krisehjelp

Godt mulig fyren har sett seg blind på den drakten, han er tross alt "hyllet" for å ha brukt den i ganske mange sammenhenger. Det virker som den er blitt en del av Frank-Løke-Show. Det kan jo hende at han ikke er en slem fyr som liker å seksuelt trakassere andre, men at han har mistet gangsynet.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-18, 18:53   #97
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.462
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Måtte få krisehjelp

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Tviler ikke på at han ble booket for å få oppstuss, og ar det lå i korta, men det han holde på med her er seksuell trakassering, og det skal vi fanden ikke bortforklare med «show» og «klovning».

Nemlig. Mye av det andre han har drevet med, både i Skal vi danse og på Farmen har vært klovning (ikke så mye show) og noe har vært mobbing.

Og det er to ting som irriterer meg med dette. Det første er at han totalt ignorerte hva dansepartneren hadde sagt og det andre er at han overhodet ikke forstår at han tråkket over streken, selv når han får det forklart i ganske klare ordelag. Det sier så utrolig mye om hans dømmekraft (eller manglende sådan).

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-18, 19:26   #98
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Måtte få krisehjelp

Nå er han kastet ut av " skal vi danse" og Aune Sand er tilbake så jeg på VG tidligere idag.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-09-18, 19:31   #99
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Måtte få krisehjelp

Det er rart om ikke TV2 har gjort noe research på sine deltakere. Jeg tror de ikke når de sier at de ikke har hørt at han lager støy. Farmen er vel et TV2 program sist jeg sjekket.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-18, 19:36   #100
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.445
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Måtte få krisehjelp

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Tviler ikke på at han ble booket for å få oppstuss, og ar det lå i korta, men det han holde på med her er seksuell trakassering, og det skal vi fanden ikke bortforklare med «show» og «klovning».

men det jeg kommenterer på er det han sier om tv2 sin rolle, jeg har ikke kalt oppførselen hans for "show" eller "klovning"

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no