Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Er dere opptatt av merke?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-03-10, 20:04   #41
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere opptatt av merke?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.


Jeg skjønner ikke denne forakten for valg av andre typer merker enn man selv går etter: i noen miljøer er det et poeng å ha de rette merkene i klær, i andre er det merket på sportsutstyret som signaliserer de rette tingene. Blant småbarnsforeldre er det viktig å ha de rette merkene på yttertøy (men PK å drite i innertøyet). Skjønner ikke folk at det er akkurat de samme snobbemekanismene som gjelder? Bare i ulik innpakning.)

Det er jo ikke det, så lenge det ikke er merket som er poenget, men kvaliteten.

Jeg velger Trolldress fordi den har kvaliteter jeg ikke har oppdaget i andre dresser (bl.a uttakbar innedress av ull - tynn og lett å bevege seg i). Om jeg hadde fått tak i en helt maken dress på H&M til halve prisen, hadde jeg kjøpt den - fordi merket "Troll" er helt uten betydning.

Man kan på ingen måte si at "alle" er snobbete på sitt vis. Jeg er ikke mye snobbete og jeg kjenner mange som ikke er det. De fleste jeg kjenner, faktisk. Og heldigvis.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 20:11   #42
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er dere opptatt av merke?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Faktisk enda kulere - mannen arver fra sønnen hennes!

Ja herlighet jeg skrev feil!
Men jeg leste riktig.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 20:13   #43
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.030
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er dere opptatt av merke?

Jeg synes det er snobbete å fremheve at man ikke er snobbete.
Det er jo det som er ansett som Det Riktige i enkelte krester, for å symbolisere at "jeg er frigjort fra den grunne materialismen og er opptatt av de "virkelige og nære ting"- det som egentlig betyr noe".

Nå sier jeg ikke at du står for dette Zöe, men at en del av de som liker å fremheve at de driter i merkeklær, gjør det for å sende sine signaler til andre er det jo ikke noen tvil om. "Mitt barn går kun i hjemmestrikket" er også en type snobberi.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 20:16   #44
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere opptatt av merke?

Vanskelig spørsmål. Jeg er opptatt av merke i den forstand at jeg kjenner til mange merker og er bevisst på kvaliteten hos de forskjellige. Jeg handler aldri klær fra billigkjedene, men det blir feil å si at det er pga selve merket - det jeg liker er plagget, at det er god kvalitet, pent å se på og at ikke alle barna i barnehagen har det samme, er litt stas det også. Jeg liker pene ting, så shoot me.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 20:18   #45
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.418
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er dere opptatt av merke?

Jeg kan vel egentlig underskrive det Vianne R sier. De klærne jeg liker er som oftest ikke fra kjedebutikkene, men kjøper av og til noe der, hvis jeg finner noe fint. Den tiden når minste skal ha rosa Hello Kitty-klær kommer sikkert, men enn så lenge bestemmer jeg!
Det kunne nok ikke falt meg inn å kjøpe sko og vinterdress på f.eks HM, men der kommer også vindtett, vanntett, skitestyrke og slike vurderinger inni bildet.


Sist redigert av Teflona : 04-03-10 kl 20:24.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 20:21   #46
TheVoice
priiiima donna
 
TheVoice sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.351
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Sv: Er dere opptatt av merke?

Jeg liker å kjøpe kvalitet til dem. Dvs jeg trenger ikke ha bare bomullsklær fra katvig etc, men på utetøy liker jeg å kjøpe f eks skogstad. Det er ikke det dyreste merket, men det er et bra merke som vi er godt fornøgd med og litt midt på treet prismessig. Jentene har bergans jakker, de er vi fornøgde med. Syns det er stor forskjell på en bergans jakke og en annen regnjakke. Ofte stivere m.m. Liker også å kjøpe skikkelige sko, slik som f eks ecco, viking etc. Men dette gjelder jogge-fjell-sko/vintersko. Kan godt ha endel billige småsko fra sparkjøp etc, men det blir mer sånn dra på butikken, stranda, osv type sko.

__________________
TheVoice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 20:27   #47
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere opptatt av merke?

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Jeg synes det er snobbete å fremheve at man ikke er snobbete.
Det er jo det som er ansett som Det Riktige i enkelte krester, for å symbolisere at "jeg er frigjort fra den grunne materialismen og er opptatt av de "virkelige og nære ting"- det som egentlig betyr noe".

Nå sier jeg ikke at du står for dette Zöe, men at en del av de som liker å fremheve at de driter i merkeklær, gjør det for å sende sine signaler til andre er det jo ikke noen tvil om. "Mitt barn går kun i hjemmestrikket" er også en type snobberi.

Vel - jeg er heller ikke snobbete i den kategorien, hvis det kan hjelpe.

Alle er ikke snobbete altså - på hvilket grunnlag kan man påstå noe sånt??

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 20:34   #48
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.911
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere opptatt av merke?

Nei, mer av stil. Og noen merker har mye klær i den stilen jeg liker, og noen merker har fint lite. Shopper jeg på nett kan jeg shoppe rundt etter et bestemt merke, fordi jeg vet at de har mye jeg liker, eller jeg titter i butikker jeg vet har mye av sorten.

Jeg liker enkle klær, uten dilldall, grimme figurer, voldsomme mønstre osv.

På yttertøy vil jeg ha kvalitet, og kjøper merker jeg har god erfaring med og stoler på.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 20:35   #49
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.418
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er dere opptatt av merke?

Jeg innrømmer at jeg er litt snobbete på det med ull. Ingenting er hjemmestrikka om det hjelper...

Nesten så jeg ikke tør si det, men jeg undrer meg litt over foreldre som selv er kledd i merkeklær fra topp til tå, kjører fancy bil og sender poden i barnehagen med lørvete og for små klær, for store arvesko osv...

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 20:39   #50
siljemoren
Erfaren
 
siljemoren sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
Innlegg: 964
siljemoren er populærsiljemoren er populærsiljemoren er populær
Standard

Sv: Er dere opptatt av merke?

Jeg kjøper ikke merkeklær fordi det er merkeklær, jeg kjøper det fordi det er bedre kvalitet (som regel) en klær fra kjedebutikken, og fordi det ikke er tolv på dusinet. Jeg liker og ha noe som er litt ekstra til finere anledninger.

Når det er sagt så handler jeg store deler av klærer jeg kjøper fra kjedebutikken. Og der spiller økonomi også en rolle.

__________________
Ingen ektemann er ennå blitt skutt mens han tok oppvasken.
Ukjent.
siljemoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 20:39   #51
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.030
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er dere opptatt av merke?

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Vel - jeg er heller ikke snobbete i den kategorien, hvis det kan hjelpe.

Alle er ikke snobbete altså - på hvilket grunnlag kan man påstå noe sånt??

Jeg har ikke påstått at alle er snobbete, men å fremheve at man ikke er snobbete, det er snobberi i mine øyne.

Puh! Det var overforbruk av ordet snobb

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 20:46   #52
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere opptatt av merke?

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Jeg har ikke påstått at alle er snobbete, men å fremheve at man ikke er snobbete, det er snobberi i mine øyne.

Det synes jeg er en lettvint og tullete påstand.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 20:52   #53
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.922
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er dere opptatt av merke?

Jeg er opptatt av kvalitet og utseende på klærne. Spesielt på yttertøy og sko er kvaliteten viktig. For meg blir det ofte sånn at jeg finner noen merker jeg liker designet og kvaliteten på og så holder jeg meg mye til dem. Innimellom handler jeg også på billigbutikkene, sjelden til meg selv, men innimellom til LilleVenn. Jeg er heller ikke så begeistret for å kjøpe klær som alle andre i klassen har. Jeg kan godt kjøpe billige klær, men da ofte i utlandet og da merker som ikke selges her....H&M har jeg vel stort sett kuttet helt ut. Passformen der er helt feil til LilleVenn og kvalitetn på bomullsklærne er rett og slett ikke god nok.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 20:54   #54
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er dere opptatt av merke?

Nei egentlig ikke.
Men jeg er opptatt av at ungene skal ha solide gode ytterklær, dermed går det i Reima.
Inneklærne er en salig blanding. Mest billig, og noe litt dyrere.
Jeg er ikke opptatt av merket men at de er velkledd, rene og hele.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 20:55   #55
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.423
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere opptatt av merke?

Nja og tja. I yttertøy og tekninsk tøy kjøper jeg ofte velkjente merker, fordi jeg ikke tør å gamble på kvalitet. Ellers er jeg nok ganske opptatt av at jeg vil ha noe annerledes, både til meg selv og Glitterbarnet. I tilleg har jeg en litt særegen stil. Derfor kjøper jeg minst mulig fra kjedebutikker, eller merker som alle har, som Ida T og Småfolk f.eks. til Glitterbarnet, eller de kjente motemerkene for dame.

Det er allikevel merker jeg vet at jeg både får kvalitet og liker mesteparten av klærne til, både meg selv og Glitterbarnet, og kjøper følgelig mye derifra.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 20:57   #56
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.995
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere opptatt av merke?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg overtar gjerne den brune Odd Molly-strikkejakken!

Men den hadde jo vært kul om den hadde hett Ole Polly også. :eier Christian Digo-klokke fra spansk marked:

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 20:57   #57
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 7.007
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er dere opptatt av merke?

Ja og nei, vil jeg si. Til meg selv er jeg kresen, og der blir det endel merkeklær, men jeg handler ikke klær altfor ofte, så da jevner det seg nok ut. Samtidig elsker jeg basistoppene fra Cubus, som koster 179 kroner for to, og undertøy kjøper jeg også gjerne der. Til snuppa har vi alt mulig rart, men hun er jo baby, og vokser i forrykende tempo. Jeg ser allerede tendenser til at jeg ikke velger Lindex og Kappahl når det gjelder bodyer, for de har ikke det jeg synes er fin fasong og holder ikke særlig bra. Men vi bruker mest ull nå på denne årstiden, og der har vi alt, fra H&M til Nøstebarn, men en hel del Joha, Cubus, Reflex, Janus....

Jeg tror nok at vi kommer til å prioritere yttertøy og sko etterhvert, men hvis det er snakk om klær som brukes ofte, er det lettere å legge i mer penger enn hvis det er snakk om forbruksvare.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 21:00   #58
Heddamor
Bør lage seg en tittel selv
 
Heddamor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 1.384
Heddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populær
Standard

Sv: Er dere opptatt av merke?

Svarer som de fleste andre her. Kjøper ordentlig ull, skikkelige sko, votter og Reima vinterdress (var veldig fornøyd med første dressen og har derfor fortsatt å kjøpe det). Kjøper sjelden dyrt annet tøy. Rekker sjelden å slites ut før det er for lite uansett. Handler en del merkeklær på salg da. Gøy å ha noe som ikke er H&M liksom.

Heddamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 21:03   #59
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.110
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere opptatt av merke?

Jah. Jeg, som tidligere i denne tråden, skrøt av at mellomsøster var fornøyd med klær fra BikBok, har nå fått bønn (og et bedende blikk) om nye skiklær fra Kari Traa.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 21:04   #60
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.110
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere opptatt av merke?

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Men den hadde jo vært kul om den hadde hett Ole Polly også. :eier Christian Digo-klokke fra spansk marked:

Odd Molly, Ole Polly, whatever.
:googler Christian Digo:

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no