Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Skilpaddas flisespikkeri

Er fotball livsviktig?

Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter!

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-11-07, 00:00   #81
MorStine
*elsker ENGA*
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 1.042
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Sv: Er fotball livsviktig?

Jeg er med på å påstå at livet er morsommere for den som er glad i fotball!!!!

JEG er glad i fotball, JEG. Jeg kjører 16 mil annenhver søndag for å se laget mitt spille og helst vinne, selv om det kanskje ikke har vært så altfor mye av det i år. Men jeg synger meg hes for Enga HVER gang, og møter AC (og AM) utenfor med like hes stemme hver gang, støtter opp i tykt og tynt. Har felt tårer, både av glede og skuffelse for laget i mitt hjerte. Jeg er en FOTBALLSUPPORTER, og det skal INGEN få ta fra meg! Jeg ELSKER fotball, jeg ELSKER Enga, men jeg elsker selvfølgelig mannen og barna på en ANNEN måte, kanskje man må oppleve å være fotballsupporter for å skjønne det, kanskje?:dyp:

At jeg dør hvis jeg ikke får se mer fotball tviler jeg nok på, ja, men at det vil endre livskvaliteten er jeg heeeelt sikker på, vi er en fotballfamilie til fingerspissene... Uansett hva "nesten-nabo'n" min i tråden her mener om det Er vel det som skaper mangfold, det at vi er så ulike alle sammen!


*venter-på-tidligere-serieåpning-nemlig-i-mars* :abstinenser:

__________________
fra MorStine og femmerbanden; '99, '00, '04, '06. Pg '20 Fem flotte gutter!
MorStine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-07, 07:41   #82
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.323
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er fotball livsviktig?

Jeg skjønner at Danny på Discovery er nødt til å ta en kikk på oss FP-hooligans.

Vi må nok danne vårt eget, lille firma. Bare synd at vi ikke klarer å enes om et (norsk) lag.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-07, 07:51   #83
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.688
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er fotball livsviktig?

Kanskje fotball (for noen) er LIVSBERIKENDE om ikke annet?

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-07, 09:03   #84
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er fotball livsviktig?

Helt nødvendig
Helt livsviktig

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-07, 09:18   #85
MorStine
*elsker ENGA*
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 1.042
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Sv: Er fotball livsviktig?

Opprinnelig lagt inn av Anne M, her.

Helt nødvendig
Helt livsviktig

__________________
fra MorStine og femmerbanden; '99, '00, '04, '06. Pg '20 Fem flotte gutter!
MorStine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-07, 12:39   #86
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.105
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er fotball livsviktig?

Opprinnelig lagt inn av Anne M, her.

Helt nødvendig
Helt livsviktig

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 21:25   #87
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.153
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er fotball livsviktig?

Mitt bidrag i tråden (Mads drar en anti-Pondus):

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.

Sist redigert av Skilpadda : 16-11-07 kl 21:35. Årsak: link til bilde virket ikke
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 21:33   #88
Nebbia
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Er fotball livsviktig?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Mitt bidrag i tråden (Mads drar en anti-Pondus):

Pondus er morsom, men det ser ut til at Start.no vil at du skal legge ut link i stedet. Og når man diskuterer fotball, har Start.no noe med fotballaget Start å gjøre? At Skilpadda ikke får dele Pondus med oss virker som en hevn for at de rykket ned.

  Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 21:35   #89
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.153
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er fotball livsviktig?

Virker det nå?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 21:46   #90
Nebbia
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Er fotball livsviktig?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Virker det nå?

Jupp. Leste litt feil, jeg. Jeg så bare Pondus, ikke Mads. Morsom sak forøvrig.

  Svar med sitat
Gammel 17-11-07, 11:16   #91
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.323
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er fotball livsviktig?

Jeg lo godt og lenge da jeg leste den M-stripa, altså.

Man har da selvironi.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no