Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Golvteppe til gutt, ni år

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-13, 18:11   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.842
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Golvteppe til gutt, ni år

Guttungen har et blått bilteppe-lignende teppe på rommet sitt. Det er gammelt, og nå har hunden gjort fra seg på det og kortversjonen er at vi ikke får det fint igjen. Men vi må ha et nytt, for parketten blir så ufattelig glatt akkurat der teppet har ligget. Teppet bør være av rimeligste ikea-type, jeg betaler ikke mer enn 500, ihvertfall. Hunden er ennå ikke husren.

Har sett litt på ikeas sider, men det var ikke så lett fra mobilen. Er også interesser i andre møbelkjeder.

Noen som vet om et ok golvteppe? "Vanlig" størrelse. Tror teppet nå er ca 130*130, muligens litt større. Han har forøvrig hvite vegger, hvite møbler, eikeparkett og denimblå gardiner.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-13, 19:00   #2
Husfruen
Erfaren
 
Husfruen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 952
Husfruen er litt kul
Standard

Sv: Golvteppe til gutt, ni år

Min snart 9 år gamle sønn har et flossteppe fra Skeidar. Rommet hans er så lite, så han har den minste størrelsen. 150x80 tror jeg, men de finnes i større også. Dette kjøpte jeg på tilbud til 100 kr. Shaggy mener jeg det heter. Han hadde bilmatte før, men selv om denne ikke har veier så går det visst fint å lage veier

Husfruen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-13, 20:51   #3
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.842
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Golvteppe til gutt, ni år

Takk! Jeg vet hvilket du mener. De er fine, men glemte å si at teppet må ha lav lugg pga bittesmå Lego-deler.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 12:55   #4
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Golvteppe til gutt, ni år

Vi har et frosketeppe (tror jeg) fra IKEA som du kan få.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 18:48   #5
Husfruen
Erfaren
 
Husfruen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 952
Husfruen er litt kul
Standard

Sv: Golvteppe til gutt, ni år

Min sønn har til nå ikke klaget over at lego forsvinner i teppet

Husfruen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 19:12   #6
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Golvteppe til gutt, ni år

Jeg bare nevner at gutten min på 11 ikke ville tatt i et barneteppe. Han på 9 hadde heller ikke villet ha et barneteppe dersom han fikk velge selv.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 19:31   #7
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Golvteppe til gutt, ni år

Dette? Litt smalt, kanskje? (100 x 180)

198,- på IKEA.



Hampen, har dog lang lugg:

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 20:31   #8
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.842
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Golvteppe til gutt, ni år

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg bare nevner at gutten min på 11 ikke ville tatt i et barneteppe. Han på 9 hadde heller ikke villet ha et barneteppe dersom han fikk velge selv.

Hehe, det trenger ikke være et barneteppe, altså! Jeg nevnte bare at han har et barneteppe nå.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 20:33   #9
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.842
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Golvteppe til gutt, ni år

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Vi har et frosketeppe (tror jeg) fra IKEA som du kan få.

Tusen takk, men vi kjøpte et billig teppe (198) i går. Det holder nok til han får noe annet senere. Sånn frosketeppe hadde vi faktisk en gang. Det var ganske fint.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no