Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Vis meg fine sofaer!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-02-13, 22:21   #21
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.034
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Vis meg fine sofaer!

Vi har stoffet som heter Nantes, gråmelert farge. Veldig slitesterkt, og hittil har det vært enkelt å vaske bort flekker. Har heldigvis ikke sølt rødvin da. Ullstoffet er også veldig pent.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 22:33   #22
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg fine sofaer!

Vi har også grå Nantes. Elsker det! Ingenting synes!

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 22:36   #23
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg fine sofaer!

Vår ser sånn ut:

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 23:19   #24
Prilla
Superduperaktiv
 
Prilla sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 554
Prilla er populærPrilla er populærPrilla er populær
Standard

Sv: Vis meg fine sofaer!

Vi har sofa fra Bolia i stoffet quale melange mørk grå. Det er veldig praktisk, da skitt og vinsøl etc. ikke synes! har en annen sofa fra bolia i stoffet London, ok det også, men liker bedre den i ull og loa synes mye mindre på det melerte ullstoffet.

__________________
"If you really want to do something, you'll find a way. If you don't, you'll find an excuse."
- Jim Rohn
Prilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-13, 08:36   #25
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vis meg fine sofaer!

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Vår ser sånn ut:

Vi har og Nantes! Fin farge og slitesterkt stoff.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-13, 10:06   #26
Karima
I tropene
 
Karima sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 2.497
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vis meg fine sofaer!

Hvordan er ullstoffet rett på huden? Kløete og røft?

__________________
Lillesøster mai-08
Storebror feb-05
Karima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-13, 10:17   #27
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg fine sofaer!

Det klør litt, men er ikke røft. Det er ganske glatt og mykt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-13, 21:33   #28
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg fine sofaer!

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Vår ser sånn ut:

Dette er Seville, ikke sant? God å sitte i?

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-13, 21:43   #29
Prilla
Superduperaktiv
 
Prilla sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 554
Prilla er populærPrilla er populærPrilla er populær
Standard

Sv: Vis meg fine sofaer!

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Dette er Seville, ikke sant? God å sitte i?

Vi har Seville og liker den veldig godt! Den er veldig god å sitte i og ikke minst fin å se på!
Vi har Seville og Cubus, men synes Seville er best å sitte i. Den er akkurat passe dyp. Men smaken er jo som baken, også når det gjelder komfort, så man må nesten prøve selv.

__________________
"If you really want to do something, you'll find a way. If you don't, you'll find an excuse."
- Jim Rohn
Prilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-13, 21:59   #30
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg fine sofaer!

Opprinnelig lagt inn av Prilla, her.

Vi har Seville og liker den veldig godt! Den er veldig god å sitte i og ikke minst fin å se på!
Vi har Seville og Cubus, men synes Seville er best å sitte i. Den er akkurat passe dyp. Men smaken er jo som baken, også når det gjelder komfort, så man må nesten prøve selv.

Har vært og prøvesittet noen i dag. Cubus så veldig lav ut i ryggen i hvert fall. Liker Seville og for så vidt også Milano. Milano er hakket mer tradisjonell i stilen, men med veldig god komfort.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-13, 22:39   #31
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg fine sofaer!

Seville er kjempegod! Har hatt vår i over 3 år nå, og den ser ny ut enda.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-13, 07:48   #32
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg fine sofaer!

Likte designen på Seville veldig godt.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-13, 22:14   #33
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.034
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Vis meg fine sofaer!

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Vår ser sånn ut:

Det er akkurat den vi også har.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-13, 01:07   #34
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg fine sofaer!

Vi bytter ut trekket på vår Boliasofa nå FRA grå ull melange; synes at alt synes, spesielt rusk, støv og ikke minst de lyse hundehårene som må plukkes ut med pinsett omtrent. Så vi vil ha et annet, lysere trekk som ikke suger til seg så mye og som er lett å støvsuge.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-13, 08:29   #35
Karima
I tropene
 
Karima sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 2.497
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vis meg fine sofaer!

Hva bytter dere til da?

Vi har bestemt oss for London dark grey. Ingen lyse hundehår her, men alltids en risk for rødvins- og kaffeflekker, så virker det lurt med en mørk farge. Dropper ull av hensyn til eksembarnet.

__________________
Lillesøster mai-08
Storebror feb-05
Karima er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no