Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Jeg trenger vennlig og tålmodig veiledning - iTunes, nytt iOS, Skype, synking

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-02-13, 21:37   #1
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg trenger vennlig og tålmodig veiledning - iTunes, nytt iOS, Skype, synking

Jeg er teit. Ha det som utgangspunkt. Legg til utålmodig og snarsint, så har du meg når jeg sitter og skal fikse ting på datamaskiner. (Jeg lo HØYT da en headhunter ville rekruttere meg til noe innen IT forleden. )

altså:

Jeg har en gammel Mac. Den er noe gammelt sarv, som halvparten av tiden nekter å koble seg til trådløse nettverk. Det er der jeg har hatt iTunes og gjort greier med telefon og iPad. Men siden nettverkstilknytningen er så dårlig så har det ikke funket å opdpatere operativsystemet på iPad-en min, siden den aldri klarer å få kontakt lenge nok med serveren.

Så jeg tenkte at jeg får installere iTunes på PC-en, og gjøre det derfra.

Men jeg har jo en masse greier på iPaden som jeg ikke har fått synket. Apps og sånt. Nå har jeg importert bilder fra iPaden til iTunes, men de andre tingene, musikken min og sånn, hvor ser jeg den?

Hvordan vet jeg at ting er tatt vare på? Jeg tør jo ikke trykke på "YEs I want to continue" når den sier at ALT PÅ IPADEN VIL BLI SLETTET, ALTSÅ; ER DU SIKKER???


Steg-for-steg, hvordan kan jeg trygt få oppdatert, her fra den nyinstallerte iTunes på PC-en?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-13, 21:52   #2
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger vennlig og tålmodig veiledning - iTunes, nytt iOS, Skype, synking

Altså, den sier "there are purchased items on your iPad that has not yet been transferred to your iTunes Library. You should transfer these to your iTunes librabry before updating the iPad. Are you sure you want to continue?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-13, 21:54   #3
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.198
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg trenger vennlig og tålmodig veiledning - iTunes, nytt iOS, Skype, synking

1. Finn fram mobilen din
2. Ring søsteren din

Hun er den smarteste, vennligste og mest tålmodige internsupport-dama jeg har vært borti

Det koster 1650kr, takk.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-13, 21:59   #4
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger vennlig og tålmodig veiledning - iTunes, nytt iOS, Skype, synking

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

1. Finn fram mobilen din
2. Ring søsteren din

Hun er den smarteste, vennligste og mest tålmodige internsupport-dama jeg har vært borti

Det koster 1650kr, takk.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-13, 22:05   #5
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.619
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger vennlig og tålmodig veiledning - iTunes, nytt iOS, Skype, synking

Fniser av AdriPalmen.

Jeg kan hjelpe deg i helgen hvis du vil. Jeg er bare litt dyrere.

Greia er at hvis du har synket iPaden med macen, og har alt av musikk og filmer, så funker det ikke å synke med en annen pc (eller mac) etterpå. Det er Mac'en som "eier" iPaden, og synker du den med en ny maskin, så vil du synke med den nye (tomme) iTunes der - og følgelig overskrive alt du har lagret på iPaden med tomrom. Sånn er det bare. Alternativt kan du flytte alt over på den nye iTunes først, og så erstatte iPadinnholdet med det tilsvarend innholdt fra PCen - som deretter vil "eie" iPaden.

Hvilken generasjon iPad er det du har? Og hvilket IOS?

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no